AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #1 Del Skrevet 27. juni 2024 Jeg har prøvd å finne på nettet men finner ingenting. Jeg har hatt ringdue i tre ved kjøkkenvinduet mitt, så har jo sett på den hver dag. Jeg har sett ett egg og den har ligget på det i flere uker. I går la jeg merke til at hun ikke var i reiret sitt, og kom heller ikke i løpet av dagen. Har sett en ringdue på taket av husene som har laget lyd i hele dag. Den andre har jeg ikke sett. Ser også nå at hun ikke er i reiret og egget er fortsatt der. Vil det si at hun har forlatt egget? At det ikke blir noe unger? Noen som vet bedre enn meg? Anonymkode: e537d...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Del Skrevet 27. juni 2024 Ja, hun har forlatt egget sitt av en eller annen grunn. Kanskje er hun førstegangsrugende og ble lei, kanskje har hun innsett at egget ikke vil klekke/ikke var befruktet, kanskje har hun blitt jaget bort derfra, eller kanskje er det andre grunner. Anonymkode: 00d31...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #3 Del Skrevet 27. juni 2024 Du kan spørre her: https://www.fuglevennen.no/sporsmal/ Anonymkode: d632b...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #4 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hun har forlatt egget sitt av en eller annen grunn. Kanskje er hun førstegangsrugende og ble lei, kanskje har hun innsett at egget ikke vil klekke/ikke var befruktet, kanskje har hun blitt jaget bort derfra, eller kanskje er det andre grunner. Anonymkode: 00d31...c0c I morges så jeg at egget er borte også. Ts Anonymkode: e537d...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #5 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du kan spørre her: https://www.fuglevennen.no/sporsmal/ Anonymkode: d632b...442 Takk. Anonymkode: e537d...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. juni 2024 #6 Del Skrevet 27. juni 2024 Kan ha vært en katt i nabolaget som tok fuglen, og egget har sikkert et ekorn spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå