Gå til innhold

Kvinner: Dere med mann som kommer fort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette noe som skuffer mer enn dere er villig til å innrømme? Oftest kommer jeg fort, og dama sier det ikke er noe problem, men tenker jo så klart at hun vil skåne mine følelser og derfor ikke er helt ærlig, noe som er forståelig. 

Skjønner det er kjipt om mannen kommer med en gang, uten å gi mer fokus på dama, men hvis man er god på å gi ellers, samt orker mange runder etter hverandre, det veier vel opp litt? 

Anonymkode: 5c85a...79d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en mann som kommer fort, dvs etter 1-2 min Max. Det er kjipt, for det er som regel ingen oppvarming, bare for å sjekke at jeg er klar, stikke den inn, ferdig, snu seg, snorke…

 

 

Anonymkode: a87f0...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er dette noe som skuffer mer enn dere er villig til å innrømme? Oftest kommer jeg fort, og dama sier det ikke er noe problem, men tenker jo så klart at hun vil skåne mine følelser og derfor ikke er helt ærlig, noe som er forståelig. 

Skjønner det er kjipt om mannen kommer med en gang, uten å gi mer fokus på dama, men hvis man er god på å gi ellers, samt orker mange runder etter hverandre, det veier vel opp litt? 

Anonymkode: 5c85a...79d

Jeg hadde ikke brydd meg så lenge han var på tilbudssiden ellers. Finnes jo mye annet gøy man kan gjøre. Oral eller leketøy feks. 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt topp at han kommer fort. Jeg tenner mest på opptakten til sex og det imellom, og kommer fort selv. Mye heller en gang daglig som er kjapt unnagjort enn timelange økter sjeldnere. Også tar jeg det som at jeg er flink og sexy (selv om jeg realistisk sett vet at det sikkert ikke er hovedgrunnen) og det er en ekstra pluss.

Anonymkode: 224da...5d1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit det, om han tilfredsstilte meg godt på andre måter først. Hadde ikke vært ok om sexliv besto av oppstykkede samleier på et par minutter. 

Anonymkode: 1ee51...7a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en mann som kommer fort, dvs etter 1-2 min Max. Det er kjipt, for det er som regel ingen oppvarming, bare for å sjekke at jeg er klar, stikke den inn, ferdig, snu seg, snorke…

 

 

Anonymkode: a87f0...fae

Men hvis mannen har 3 korte runder istedetfor en lang, er det fortsatt en stor skuffelse?

Anonymkode: 5c85a...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som håpte dette skulle være en tråd om hvordan få mannen til å komme fort … 😣

Min mann bruker minst 20 min på å komme, og det er ingen fordel! Da er jeg for lengst sår og drittlei. Det er 30 år siden det var gøy at han holdt så lenge. Nå er det bare slitsomt.

Anonymkode: eeb63...5e8

  • Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde vært greit det, om han tilfredsstilte meg godt på andre måter først. Hadde ikke vært ok om sexliv besto av oppstykkede samleier på et par minutter. 

Anonymkode: 1ee51...7a9

Her får hun alltid orgasme først, så fokus på hennes nytelse er ikke et problem, men "problemet" med det er at det gjør meg så sykt kåt at jeg ikke har sjans å holde igjen, men da kan det bare noen sek pause, før vi fortsetter. Hun virker veldig fornøyd, og får gode orgasmer, men klarer ikke legge fra meg tanken om at hun egentlig skulle ønsket mer 

Anonymkode: 5c85a...79d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er dette noe som skuffer mer enn dere er villig til å innrømme? Oftest kommer jeg fort, og dama sier det ikke er noe problem, men tenker jo så klart at hun vil skåne mine følelser og derfor ikke er helt ærlig, noe som er forståelig. 

Skjønner det er kjipt om mannen kommer med en gang, uten å gi mer fokus på dama, men hvis man er god på å gi ellers, samt orker mange runder etter hverandre, det veier vel opp litt? 

Anonymkode: 5c85a...79d

Du virker veldig usikker på deg selv...

Hva er grunnen til det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at han kommer fort, siden jeg kommer fort selv. Det deiligste som finnes, er at han ikke klarer å holde seg og bare må komme. Deilig ❤️ 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er piv høydepunktet med sex og det er kun da jeg kommer (og jeg trenger litt tid). Men heldigvis er vi alle forskjellige og for noen er det supert at mannen kommer fort. Jeg tenker at du bør stole på det dama sier ☺️

Anonymkode: 7cdbe...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kommer iløpet av 2-3 minutter og det plager meg absolutt ikke i det hele tatt. Foretrekker korte hyrdestunder

Anonymkode: d4f39...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette noe som skuffer mer enn dere er villig til å innrømme? Oftest kommer jeg fort, og dama sier det ikke er noe problem, men tenker jo så klart at hun vil skåne mine følelser og derfor ikke er helt ærlig, noe som er forståelig. 

Skjønner det er kjipt om mannen kommer med en gang, uten å gi mer fokus på dama, men hvis man er god på å gi ellers, samt orker mange runder etter hverandre, det veier vel opp litt? 

Anonymkode: 5c85a...79d

For meg spiller det virkelig ingen rolle.

Jeg syntes det er bedre om mannen kommer etter 15 sekunder en 15 minutter for å si det sånn.

Selve samleiet/penetrasjon er ikke det som gir meg mest glede/nytelse. Det er ærlig talt mest for han sin del. Så om han er kjapt ferdig, så er det helt fint😊

Anonymkode: 8ac17...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann så er det ganske kjipt, jeg tenker at det hadde vært deilig å fått gitt henne en real omgang av og til. 

Anonymkode: 86126...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp hvis han kommer fort. Det er jo det som skjer FØR penetrerimgen som er gøy. PIV kan godt vare kort for min del, da er jeg jo egentlig ferdig tilfredsstilt fra før.

Anonymkode: 61899...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irak skrev (14 timer siden):

Du virker veldig usikker på deg selv...

Hva er grunnen til det? 

Det er jo ikke så rart, vel? Han sliter med at han kommer "for fort". Det er ikke mange større tabuer for oss menn enn akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (5 minutter siden):

Det er jo ikke så rart, vel? Han sliter med at han kommer "for fort". Det er ikke mange større tabuer for oss menn enn akkurat det. 

Det er bare et tabu om man gjør det til et....

Tenkte på om det kunne være andre bakenforliggende årsaker bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er dette noe som skuffer mer enn dere er villig til å innrømme? Oftest kommer jeg fort, og dama sier det ikke er noe problem, men tenker jo så klart at hun vil skåne mine følelser og derfor ikke er helt ærlig, noe som er forståelig. 

Skjønner det er kjipt om mannen kommer med en gang, uten å gi mer fokus på dama, men hvis man er god på å gi ellers, samt orker mange runder etter hverandre, det veier vel opp litt? 

Anonymkode: 5c85a...79d

Tvert i mot, jeg elsker kjapp sex. Langdryg sex er dødskjedelig og jeg blir sår og begynner å tenke på hva vi skal ha til middag i morgen og om han ikke snart blir ferdig. Det verste som finnes er menn som aldri blir ferdig med penetreringsfasen.

Bra, kortvarig sex er det beste!

Anonymkode: 447ea...648

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (14 timer siden):

Jeg elsker at han kommer fort, siden jeg kommer fort selv. Det deiligste som finnes, er at han ikke klarer å holde seg og bare må komme. Deilig ❤️ 

Fullstendig enig i dette.

Lange samleieøkter er bare kjedelig og gjør meg sår.

Anonymkode: 909f6...712

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...