AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #21 Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, null problem! Jeg bodde hos han og sov i samme seng i nesten to uker i forbindelse med flytting, og vi begge var singel. Vi har delt hotellrom på langhelg i utlandet for å være på festival. Ser ikke at en hytte skulle gjort noe anderledes... Anonymkode: 7619d...c5f Ok, men hvis du hadde tilbudt sex - hadde han akseptert tilbudet? Anonymkode: d243f...c43
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #22 Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ingen seksuell kjemi mellom deg og dine venninner men likevel har du ligget med 9 av 10 av dem? Anonymkode: d243f...c43 Ja. Må man ha seksuell kjemi med alle man ligger med? Bekreftelsen får jeg sterkest etterpå. Anonymkode: b1936...754
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #23 Skrevet 27. juni 2024 Er dette normalt?? Sjekket ut snap-storyen hennes og der legger hun ut masse bikini og bilder som nesten kunne vært på OnlyFans... og gjett hvem som tar disse bildene da? 🙄 Jeg vet ikke hva jeg skal synes lengre, kjenner jeg ikke har lyst å svare på meldingene hans lengre... føler meg passe avstøtt. Bare en "venninne" som man tar masse rumpebilder av? Er det jeg som er rar her eller er det merkelig å ta nesten-nakenbilder av venninna si? Hva sier det om han og relasjonen deres? Føler litt avsky nå.. 😤 men kanskje det bare er jeg som er smålig? Anonymkode: d243f...c43
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #24 Skrevet 27. juni 2024 Jeg har en bestevenn, han var også fotografen i mine mer ekshibisjonistiske dager. Vi har vært på masse turer sammen, delt hotellrom og seng, nakenbadet i jacuzzi og gud vet hva, og vi har aldri hatt sex. Hadde jeg spurt ham, hadde han nok avvist meg og spurt om det er så lurt. Han har aldri prøvd seg på meg heller, og ser på meg som en søster sier han. Da må jeg også tåle at kjæresten min har det samme, jeg har overhodet ikke noe problem med det! Her har alle truffet hverandre og hatt det gøy sammen. Anonymkode: 18fec...9c4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #25 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette normalt?? Sjekket ut snap-storyen hennes og der legger hun ut masse bikini og bilder som nesten kunne vært på OnlyFans... og gjett hvem som tar disse bildene da? 🙄 Jeg vet ikke hva jeg skal synes lengre, kjenner jeg ikke har lyst å svare på meldingene hans lengre... føler meg passe avstøtt. Bare en "venninne" som man tar masse rumpebilder av? Er det jeg som er rar her eller er det merkelig å ta nesten-nakenbilder av venninna si? Hva sier det om han og relasjonen deres? Føler litt avsky nå.. 😤 men kanskje det bare er jeg som er smålig? Anonymkode: d243f...c43 Helt ærlig uansett hva så tror jeg ikke dette er liv laga, han kommer aldri til å kutte ut bestevenninnen sin for en dame han bare dater. Anonymkode: 5b24d...431
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #26 Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 26.6.2024 den 12.02): Er det virkelig kun det de er? Kun bestevenner? Selv når de stadig er sammen med hverandre, reiser på ferier sammen og er hjemme hos hverandre? Er en mann og en kvinne virkelig kun beste"venner"? Har så dårlig magefølelse, men vil ikke være sjalu dramaqueen heller 🙄 er 99% på at de ligger med hverandre og at han lyver til meg... Anonymkode: d243f...c43 99 % er det samme som å være sikker. Hadde bare droppet daten uten forklaring og gått videre. Anonymkode: e298a...d7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå