Gå til innhold

Beste"venninna" til daten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig kun det de er? Kun bestevenner? Selv når de stadig er sammen med hverandre, reiser på ferier sammen og er hjemme hos hverandre?

Er en mann og en kvinne virkelig kun beste"venner"? Har så dårlig magefølelse, men vil ikke være sjalu dramaqueen heller 🙄 er 99% på at de ligger med hverandre og at han lyver til meg...

Anonymkode: d243f...c43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende de er venner som ligger.

Har også en ex, som nå er venn å jeg kunne godt ha være med han kjempe ofte, reist på turer osv uten at vi hadde hatt sex. Så det varierer jo fra par til par, men skal nevne at han vil ligge med meg da. 

Kanskje du bare skal droppe redselen for å være sjalu og ha en prat med han om det. 

Anonymkode: 0c89f...d5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av om de ligger med hverandre eller ikke, så må du jo vurdere om du er komfortabel med og potensielt bli kjæreste som mest sannsynlig vil ha en annen dame han prioritere like høy, om ikke høyere. 

Anonymkode: 5ea46...7b4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan hende de er venner som ligger.

Har også en ex, som nå er venn å jeg kunne godt ha være med han kjempe ofte, reist på turer osv uten at vi hadde hatt sex. Så det varierer jo fra par til par, men skal nevne at han vil ligge med meg da. 

Kanskje du bare skal droppe redselen for å være sjalu og ha en prat med han om det. 

Anonymkode: 0c89f...d5f

Har tatt praten men han mener at de kun er venner uten å ha sex

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uavhengig av om de ligger med hverandre eller ikke, så må du jo vurdere om du er komfortabel med og potensielt bli kjæreste som mest sannsynlig vil ha en annen dame han prioritere like høy, om ikke høyere. 

Anonymkode: 5ea46...7b4

Jeg vet ikke, så lenge de ikke ligger... Men hvor sannsynlig er det å henge så mye sammen uten å ha sex?

Gjest Spade
Skrevet

Hadde aldri blitt sammen med en mann med en bestevenninne

AnonymBruker
Skrevet

Har de ikke sex som vennepar så er det som regel fordi hun ikke vil, han vil nok..

Anonymkode: 6edd7...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du allerede har problemer med denne relasjonen nå kommer det til å være et problem så lenge dere er sammen. Ville kjent på om det er et forhold du egentlig ønsker å gå inn i. Uavhengig av om de ligger med hverandre eller ikke, så er det et problem når du ikke har tillit til ham.

Anonymkode: 55ec3...3fb

AnonymBruker
Skrevet

Har ligget med 9 av 10 venninner.. De ble en venninne av en grunn og ikke kjæreste. 

Ser ikke problemet - det er ingen seksuell kjemi mellom meg og mine venninner.. Utenom hun ene. 

Anonymkode: b1936...754

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har ei bestevenninne som er helt sinnsykt pen, hun er morsom, bein i nesa på henne er det også. Alle eksene hans har forbudt han å treffe henne fordi de var redde for at hun skulle ta han.

og jeg er ikke redd i det heletatt. De har vært venner i 20 år og går han fra meg for henne, så regner jeg med at det allerede var dødt mellom meg og han. Så da tapet jeg uansett ikke noe.

Anonymkode: 295bd...c6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ligget med 9 av 10 venninner.. De ble en venninne av en grunn og ikke kjæreste. 

Ser ikke problemet - det er ingen seksuell kjemi mellom meg og mine venninner.. Utenom hun ene. 

Anonymkode: b1936...754

Ingen seksuell kjemi mellom deg og dine venninner men likevel har du ligget med 9 av 10 av dem?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor være sammen med en mann du er 99% sikker på at lyver for deg? Helt uavhengig av om han lyver og hva han eventuelt lyver om, har dere jo et ganske uoverkommelig tillitsproblem.

• Liker 1
Skrevet

Du stiller deg selv og oss feil spørsmål. Det relevante spørsmålet er om det passer deg å ha en partner som har en bestevenninne. 

AnonymBruker
Skrevet
Spade skrev (21 minutter siden):

Hadde aldri blitt sammen med en mann med en bestevenninne

Kan jeg spørre hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Du stiller deg selv og oss feil spørsmål. Det relevante spørsmålet er om det passer deg å ha en partner som har en bestevenninne. 

Nei, jeg vil kun vite om det er sannsynlig at de har sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og bestekompis har reist mye sammen, vi hang veldig mye sammen da vi bodde i samme by. Lagde middag, så film, spilte spill, festet.

Det nærmeste sex vi har vært i løpet av 20 år er kyss på kinnet en sjelden gang 😳

Anonymkode: 7619d...c5f

Gjest Spade
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan jeg spørre hvorfor?

Bortkasta tid

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg og bestekompis har reist mye sammen, vi hang veldig mye sammen da vi bodde i samme by. Lagde middag, så film, spilte spill, festet.

Det nærmeste sex vi har vært i løpet av 20 år er kyss på kinnet en sjelden gang 😳

Men kunne du vært en uke på hytta alene med han, uten å ha sex?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri ligget med vennene mine.

Anonymkode: d138f...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Du må egentlig bare ta et valg. Ser at han har sagt til deg at han ikke har hatt sex med henne (og ikke kommer til å gjøre det), så du må ha tillit til det. Uten tillit kommer ikke forholdet til å fungere uansett. Men hvis du allerede har en dårlig magefølelse om situasjonen, ville jeg av erfaring også ha hørt på den. Selv hadde min samboer sex med en felles venninne før vi ble sammen (bare noen dager før). Da jeg fikk vite det, ble jeg så kvalm at jeg trengte en uke på å fordøye informasjonen før jeg klarte å snakke med ham igjen. Til slutt ble jeg sammen med ham fordi jeg ikke kan ta hensyn til hva han valgte å gjøre før vi ble sammen, og jeg har tillit til at han ikke kommer til å gjøre det igjen. Hun bor i et annet fylke og har kjæreste nå, så det hjelper også :) 

Anonymkode: 2da4b...8a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men kunne du vært en uke på hytta alene med han, uten å ha sex?

Ja, null problem!

Jeg bodde hos han og sov i samme seng i nesten to uker i forbindelse med flytting, og vi begge var singel. Vi har delt hotellrom på langhelg i utlandet for å være på festival. Ser ikke at en hytte skulle gjort noe anderledes...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...