AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #1 Skrevet 26. juni 2024 Det er en fyr som jeg har en greie for. Jeg er ikke forelsket. Jeg har bare lyst på han som om han er den siste colaen i ørkenen. Jeg føler ikke tiltrekning til noen annen mann på samme måten. Vi har tension og vi er ganske ulike på mange måter. Tingen er at jeg var "slem" mot han. Eller måten jeg snakket til han var ugrei. Og nå liker han meg ikke. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke bare si "hei, måten jeg snakket til deg var ugrei fordi jeg hadde midlertidig psykose på grunn av hvor god sex vi kunne ha hatt" Anonymkode: 6ae22...13a
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2024 #2 Skrevet 26. juni 2024 Å be om unnskyldning hjelper litt.. å bruke filteret mellom hjernen og munnen hjelper best👍 Men tross alt.. en mann bør jo tåle et klask på kinnet.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #3 Skrevet 26. juni 2024 Du kan ikke gjøre så mye, enten så liker han deg, eller så gjør han ikke det, og gjør han ikke det får ikke du gjort noe med det. Anonymkode: 07809...fcc
Erfarenmann Skrevet 26. juni 2024 #4 Skrevet 26. juni 2024 Send en melding. Skriv at du skjønner at han er sur på deg fordi du var slem, men at du mener det finnes bedre måter å straffe deg på enn å være avvisende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå