AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #1 Del Skrevet 25. juni 2024 Er det ok at oslobaserte podcaster ala Berrum og Beyer sier feks `hvordan farge er det på malingen`? Dette er jo voksne menn som ikke burde bli farget av oslofjortiser som ikke kan grammatikk. Liker godt den podcasten, men de podcastgutta har til tider blitt påvirket i dårlig lei når det kommer til det norske språket. Anonymkode: decfb...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #2 Del Skrevet 25. juni 2024 Hæ? Sier de det? Jeg blir litt sliten i hodet av denne tørrpratingen så jeg orker ikke å høre så lenge på de, men jeg trodde da de kunne bedre norsk enn som så🤨 Anonymkode: 14429...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #3 Del Skrevet 25. juni 2024 Sikkert bare en liten bommert. Jeg kan finne på å begynne på én type setning, men ende opp med en helt annen. For eksempel "Hvordan er fargen på den malingen der?" + "Hvilken farge er det på malingen?" = "Hvordan farge er det på malingen?" Anonymkode: 3473f...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå