Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er 38 og sammen med en mann som er 20 år eldre. Vi møttes som «godt» voksne, jeg var 32 og han 52, og vi prøvde lenge å motstå hverandre og prøve å fortelle hverandre at det ikke var verdt å satse på. Vi var begge ferdig med barn og ingen av oss hadde noe spesielt ønske om samboer og ekteskap. Familien min var veldig skeptisk, og han er jo nærmere foreldrene mine i alder enn meg, så de kommer jo godt overens 😅 Familien hans har tatt så godt i mot meg og barna, der har aldri aldersforskjellen blitt kommentert, de er bare glade for at han er lykkelig. 

MEN vi er i en alder hvor aldersforskjellen betyr mindre akkurat nå. Om 10 år er han pensjonist og jeg har da fortsatt 20 år igjen i arbeidslivet, hva da? Vi har jo på en måte sagt at vi holder på så lenge det er gøy, og at han ikke vil at jeg skal bli sittende igjen med en gamling, men følelser er vanskelig å styre, så jeg tror ikke det blir ukomplisert fremover heller. 

Anonymkode: b257e...211

Jeg er 51 og ønsker samboerskap/ekteskap. Møter jeg den rette dama bryr jeg meg ikke om hun er 32 eller 52🙄.

Tenker at hvis dere elsker hverandre så vil dere klare det selv om han blir pensjonist og er mye eldre enn deg. Kan sikkert by på noen utfordringer på veien, men de kan sikkert håndteres 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
annyom skrev (På 25.6.2024 den 18.34):

Eg er 22 og han er 42! Er det for mye aldersforskjell ? Han er verden beste og den mest sunneste forholdet eg har vært i. Men overtenker eg for mye med alderen?😃

Hvis dette blir langvarig :

Husk at han nærmer seg pensjonsalder når du er i din beste alder og vil oppleve verden
Husk at evt barn får en gammel far.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (18 minutter siden):

Jeg er 51 og ønsker samboerskap/ekteskap. Møter jeg den rette dama bryr jeg meg ikke om hun er 32 eller 52🙄.

Tenker at hvis dere elsker hverandre så vil dere klare det selv om han blir pensjonist og er mye eldre enn deg. Kan sikkert by på noen utfordringer på veien, men de kan sikkert håndteres 

Hva med 72? Innafor at hun er 20 år yngre, men er du villig til å ta 20 år eldre?

Anonymkode: b1414...fb5

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med 72? Innafor at hun er 20 år yngre, men er du villig til å ta 20 år eldre?

Anonymkode: b1414...fb5

Vel, nå tviler jeg sterkt på at ei som er 20 år yngre enn meg vil vurdere å bli kjæreste med meg. Personlig søker jeg etter dame over 40

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, remix2020 said:

Hvis det er ekte kjærlighet, betyr vel aldersforskjellen ingenting?

ehm barn?

Anonymkode: 4b7cf...77b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (1 time siden):

Vel, nå tviler jeg sterkt på at ei som er 20 år yngre enn meg vil vurdere å bli kjæreste med meg. Personlig søker jeg etter dame over 40

Når du selv er den som skal være med noen eldre, er det plutserlig ikke så viktig å påpeke at kjærlighet trumpfer alder. Da må du være fornuftig og ha ei 10 år yngre og opp istede. Som om det ikke allerede er mye.

Anonymkode: 3c7ca...74b

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...