Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er 22 og han er 42! Er det for mye aldersforskjell ? Han er verden beste og den mest sunneste forholdet eg har vært i. Men overtenker eg for mye med alderen?😃

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
annyom skrev (1 minutt siden):

Eg er 22 og han er 42! Er det for mye aldersforskjell ? Han er verden beste og den mest sunneste forholdet eg har vært i. Men overtenker eg for mye med alderen?😃

Jeg tenker at du og dere skal nyte det at dere har det bra sammen.

Mange vil nok peke på aldersforskjellen, men det kan dere finne ut av sammen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du overtenker. Tror også at dette er troll. Jeg hadde en greie med en eldre mann når jeg var i slutten av tenårene, jeg var ung og dum. Angrer som en hund. Kos deg og kjør på men ikke klag når du blir eldre og innser at du ble brukt og kastet bort tiden din på noen som så på deg som kjøtt. 

Anonymkode: 5dd77...2e3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at du og dere skal nyte det at dere har det bra sammen.

Mange vil nok peke på aldersforskjellen, men det kan dere finne ut av sammen.

Pipa hadde hatt en annen lyd om mannen var ung og dama eldre. Stor dobbelmoral, typisk fra en mann, så legg merke til dette, ts. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

0/10

Anonymkode: b01e5...41e

• Liker 1
Skrevet

Det går vel greit en stund.

Skrevet

Daddy issues, er det jeg tenker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

står i samme problemstilling, men andre veien. Han er 37 jeg er 47 😳 Det skal nok gå galt

Anonymkode: 3650c...62d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

står i samme problemstilling, men andre veien. Han er 37 jeg er 47 😳 Det skal nok gå galt

Hvorfor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Pipa hadde hatt en annen lyd om mannen var ung og dama eldre. Stor dobbelmoral, typisk fra en mann, så legg merke til dette, ts. 

Meldingen min var ment positivt. Jeg er 51 og hadde ikke brydd meg om hva andre sa dersom jeg hadde funnet kjærligheten med ei på 31.

Men, med så stor aldersforskjell, vil man møte noen utfordringer som man må takle sammen🥰

AnonymBruker
Skrevet

20 år er mye. Men jeg kjenner par med den aldersforskjellen (faktisk er begge «feil vei», altså kvinnen eldst). Det er jo alltid «noe» som gjør at det blir slik. Jeg personlig ville styrt unna.
10 år er innafor. 

Anonymkode: becbd...92e

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig.. jeg har vert der du er og jeg hadde aldri aldri gjort det igjen. 

Fordommer jeg møtte fra hans familie: De trodde jeg var mindre begavet, hadde psykiske problemer, ville utnytte han for penger og de var ikke interessert i å bli kjent med meg. Overså meg rett og slett. 

Venninner og bekjente ertet meg en del for aldersforskjellen, det ble ikke gjort på en utpreget slem måte, men jeg ble jo lei meg likevel. Det var også tydelig at mange bekjente syntes det var ekkelt og kleint. 

Det viste seg at han var svært manipulerende og ikke så trygg og kjærlig en mann jeg først fikk inntrykket av. Aldri igjen! 

Anonymkode: 00597...913

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 35 og hu sjølveste er 21 så😝😂😂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt ærlig.. jeg har vert der du er og jeg hadde aldri aldri gjort det igjen. 

Fordommer jeg møtte fra hans familie: De trodde jeg var mindre begavet, hadde psykiske problemer, ville utnytte han for penger og de var ikke interessert i å bli kjent med meg. Overså meg rett og slett. 

Venninner og bekjente ertet meg en del for aldersforskjellen, det ble ikke gjort på en utpreget slem måte, men jeg ble jo lei meg likevel. Det var også tydelig at mange bekjente syntes det var ekkelt og kleint. 

Det viste seg at han var svært manipulerende og ikke så trygg og kjærlig en mann jeg først fikk inntrykket av. Aldri igjen! 

Anonymkode: 00597...913

Men det er jo din opplevelse😀! Vi har begge møtt familien til hvarandre og fått bra tillit og bånd 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (1 time siden):

Hvorfor?

en så ung hingst? Hva skal han med meg i lengden..

AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (2 timer siden):

Meldingen min var ment positivt. Jeg er 51 og hadde ikke brydd meg om hva andre sa dersom jeg hadde funnet kjærligheten med ei på 31.

Men, med så stor aldersforskjell, vil man møte noen utfordringer som man må takle sammen🥰

Du hadde ikke brydd deg fordi du lengter så jævlig etter ei på 30. Hilsen er på 30 som tenker ånei hver gang jeg ser det.

Anonymkode: 3c7ca...74b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lei av disse trolltrådene nå

Anonymkode: 38c31...076

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 21.10):

Du hadde ikke brydd deg fordi du lengter så jævlig etter ei på 30. Hilsen er på 30 som tenker ånei hver gang jeg ser det.

Anonymkode: 3c7ca...74b

Jeg er jævlig interessert i å møte ei som faktisk er jævlig interessert i meg😉. Tviler på at hun er 30, men om hun er det ville jeg ikke avvist henne….

Når det er sagt så tipper jeg at min siste kjærlighet er i alderen 40+👍

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 20.31):

en så ung hingst? Hva skal han med meg i lengden..

Hvis det er ekte kjærlighet, betyr vel aldersforskjellen ingenting?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 og sammen med en mann som er 20 år eldre. Vi møttes som «godt» voksne, jeg var 32 og han 52, og vi prøvde lenge å motstå hverandre og prøve å fortelle hverandre at det ikke var verdt å satse på. Vi var begge ferdig med barn og ingen av oss hadde noe spesielt ønske om samboer og ekteskap. Familien min var veldig skeptisk, og han er jo nærmere foreldrene mine i alder enn meg, så de kommer jo godt overens 😅 Familien hans har tatt så godt i mot meg og barna, der har aldri aldersforskjellen blitt kommentert, de er bare glade for at han er lykkelig. 

MEN vi er i en alder hvor aldersforskjellen betyr mindre akkurat nå. Om 10 år er han pensjonist og jeg har da fortsatt 20 år igjen i arbeidslivet, hva da? Vi har jo på en måte sagt at vi holder på så lenge det er gøy, og at han ikke vil at jeg skal bli sittende igjen med en gamling, men følelser er vanskelig å styre, så jeg tror ikke det blir ukomplisert fremover heller. 

Anonymkode: b257e...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...