Gå til innhold

DaiKai i Oslo (Arbins gate), erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å booke massasje til meg selv og den 13 år gamle sønnen min der. Fikk massasje der flere ganger for 15 år siden og husker stedet som helt magisk. Noen som har vært der (relativt) nylig, og som kan dele sine erfaringer? Og må jeg be om separate massasjerom, eller skjer dette automatisk med mindre man skal ha parmassasje? Han vil gjerne få oppleve massasje, men trolig ikke rett ved siden av mora si 😅

Anonymkode: 3ef33...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker det stedet! Tror man velger i bookingen om man ønsker samme rom eller separat.

 

Anonymkode: 17e24...697

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at den i Bjørvika er bedre enn den i Arbins gate. 

Anonymkode: 76dc7...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det! Bare å si at man vil ha seperate rom! Og husk å si til sønnen din at det er viktig at han sier ifra om han liker trykket! Noen tør ikke det og lider seg igjennom for hard/myk massasje😂 

De har også fått avdeling i Bjørvika🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes at den i Bjørvika er bedre enn den i Arbins gate. 

Anonymkode: 76dc7...c39

Hva syns du var bedre?
 

Kanskje de har endra nå, men da jeg var i Bjørvika så synes jeg ikke omgivelsene og hvilerommet var så avslappende og atmosfærisk som i vika

Anonymkode: 17e24...697

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva syns du var bedre?
 

Kanskje de har endra nå, men da jeg var i Bjørvika så synes jeg ikke omgivelsene og hvilerommet var så avslappende og atmosfærisk som i vika

Anonymkode: 17e24...697

De har gjort det koseligere nå enn når det var nytt. Jeg synes lokalet er nydelig med de bølgete korridorene. Men ingenting er like magisk som Vika likevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker DaiKai. Atmosfæren og massasjen er nydelig.   

Den eneste gangen jeg har hatt en litt negativ opplevelse var en som hadde så hardt trykk at jeg holdt pusten av smerte. Hadde bestilt medium trykk. Det var i Bjørvika. 

 

Anonymkode: fe9b2...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...