AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 Innen hvilket klokkeslett ville du regnet bestillingsdatoen som en virkedag? Anonymkode: e3ccf...c51
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 Hvis jeg bestiller før kl 07.00 (eller arbeidsdagens start) regner jeg bestillingsdatoen som en virkedag. Ellers ikke. Anonymkode: a38c2...581 3
Sydvesta Orkana Skrevet 24. juni 2024 #5 Skrevet 24. juni 2024 Ville telt neste dag som første virkedag dersom det ikke oppgis at bestillinger før f.ks kl 16 sendes sånn og slik. Er bestillingen gjort en fredag, ville mandag være første virkedag. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #6 Skrevet 24. juni 2024 Sydvesta Orkana skrev (16 minutter siden): Ville telt neste dag som første virkedag dersom det ikke oppgis at bestillinger før f.ks kl 16 sendes sånn og slik. Er bestillingen gjort en fredag, ville mandag være første virkedag. Og innen/etter hvilket klokkeslett som «neste dag»? Regner med du ville regnet fredagen inkludert om du sendte bestillingen 01.00 fredag f.eks? Anonymkode: e3ccf...c51
Sydvesta Orkana Skrevet 24. juni 2024 #7 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Og innen/etter hvilket klokkeslett som «neste dag»? Regner med du ville regnet fredagen inkludert om du sendte bestillingen 01.00 fredag f.eks? Anonymkode: e3ccf...c51 01.00 "natt til fredag" ville jeg tatt høyde for at en leverandør kan mene at neste virkedag er mandag, men håpet på at de anser fredag ettersom de sannsynligvis ikke plukker ordrer om natta. Men er det veldig viktig for deg å vite, må du sjekke med aktuell bedrift ettersom dette vil variere. Så nettopp på en nettbutikk at alle ordre som registreres før kl 16⁰⁰ på hverdager, sendes senere samme dag. Som sagt sjekk konkret med bedriften det gjelder- det er eneste måte å få riktig svar for det konkrete tilfellet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå