Gå til innhold

Liknende Kirrpis og Loppo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har leid stand på Loppo før. Og søker etter liknende for å selge resten av alle tingene mine. Men Loppo er egentlig for langt unna meg og tar for lang tid å kjøre. Har sett på Kirrpis og de har samme greiene men ingenting i Vestfold. 

Jeg lurer på om noen vet om liknende i Drammenområdet? Det heter kanskje noe annet? Men når jeg søker så kommer der opp kun loppemarked. Vil jo tro at Drammen er en så stor by at noen vil se dette som en mulighet og drive med slik franchise? Men neiidaaa.. Loppo har allerede åpnet i Sandefjord,Skien og Kristiansand. 

Anonymkode: 0908e...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....

Anonymkode: 0908e...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Anonymkode: 0908e...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men. Man betaler en 1000 lapp for en mnd, pluss 19% provisjon av salg? Så da sitter man igjen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800kr hos loppo. Hvis man selger mye så får man et par tusenlapper. Og man blir kvitt mye. 

Spørsmålet er om de har liknende i Drammen?

Anonymkode: 0908e...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (På 25.6.2024 den 12.48):

Men. Man betaler en 1000 lapp for en mnd, pluss 19% provisjon av salg? Så da sitter man igjen med?

Nei, skal man selge ti brukte klesplagg fra H&M sitter man sannsynligvis  ikke igjen med noe. Klær av kvalitet selger.

Anonymkode: e1073...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BobbySocks skrev (På 25.6.2024 den 12.48):

Men. Man betaler en 1000 lapp for en mnd, pluss 19% provisjon av salg? Så da sitter man igjen med?

Har ikke solgt på de to stedene nevnt i Hi, men på en butikk på Jessheim. Jeg satt igjen med over 5000 etter alle utgifter, og masse klær som jeg gir en ny runde til høsten.

Legger man litt insats i å holde standen sin ryddig og stadig fyller på nytt er dette en god ekstra inntekt.

Anonymkode: 8f97f...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (På 25.6.2024 den 12.48):

Men. Man betaler en 1000 lapp for en mnd, pluss 19% provisjon av salg? Så da sitter man igjen med?

Jeg satt igjen med 1500 kroner etter damestand på Green Kids and moms i Oslo. :) 

Nesten alt jeg solgte var billige klær. Bomkjøp fra HM og lignende som var blitt liggende i skapet. Dette var kun en ukes stand, og brukte kun en time på å sette opp alt. Dette var ikke lettsolgte ting som hadde tatt meg lang tid å kvitte meg med på Finn, så jeg er veldig fornøyd. 

Skal sies at jeg ikke gjør dette primært for pengenes del, men for å få mer plass i skapet og slippe å kaste klær som har mye bruk igjen i seg. Hadde penger vært hovedmotivasjon er det ikke sikkert at jeg hadde orket. 

Anonymkode: 869ec...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...