AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #1 Skrevet 23. juni 2024 Jeg har møtt en fyr et par ganger, har egentlig bare vært sex vi har tekstet litt om sexen neste gang vi møtes, han vil gjerne ha en finger i rumpa, blowjob , osv osv, han ønsker også analsex noe jeg i utgangspkt ikke er så sykt fan av men det kan gå innimellom, jeg kunne egentlig gjort alle disse tingene fordi det tenner meg at han liker det… men når jeg sier jeg ønsker at han skal slikke f….. så sier han «vi får se😏» spurte om han ikke var noe fan av det så fikk jeg bare» litt 😒» tilbake… han har aldri slikket meg før da, skal sies…. han er en fyr med bra utdanning osv men mangler litt sosiale antenner tror jeg Anonymkode: a4e75...d82
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #2 Skrevet 23. juni 2024 Han vil ha rimjob … ts Anonymkode: a4e75...d82
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #3 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har møtt en fyr et par ganger, har egentlig bare vært sex vi har tekstet litt om sexen neste gang vi møtes, han vil gjerne ha en finger i rumpa, blowjob , osv osv, han ønsker også analsex noe jeg i utgangspkt ikke er så sykt fan av men det kan gå innimellom, jeg kunne egentlig gjort alle disse tingene fordi det tenner meg at han liker det… men når jeg sier jeg ønsker at han skal slikke f….. så sier han «vi får se😏» spurte om han ikke var noe fan av det så fikk jeg bare» litt 😒» tilbake… han har aldri slikket meg før da, skal sies…. han er en fyr med bra utdanning osv men mangler litt sosiale antenner tror jeg Anonymkode: a4e75...d82 Han har altså grei eller god utdannelse, du har hatt sex med han flere ganger, men når du tar opp at du ønsker at han skal sleike fitta di så mangler han sosiale antenner.. Kan du forklare meg hvorfor det å sleike en fitte har en sammenheng med sosial intelligens? Anonymkode: e5fc1...ae9 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4 Skrevet 23. juni 2024 Du fikk altså avslag på ditt eneste ønske? Her er det bare å gå fort videre i livet. Anonymkode: 97dfc...78e 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #5 Skrevet 23. juni 2024 Tja, er vel like innafor å ikke like å slikke fitte som å ikke like å suge kuk?🤔 noen liker å gi, noen liker å få.. Anonymkode: 26a57...66e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #6 Skrevet 23. juni 2024 Jo folk liker forskjellig, men poenget mitt er at det mases om rimjob, bj med finger i rumpa, bli sprutet på i ansiktet osv osv som om det er en selvfølge at det er ok for meg, jeg vil si at hans ønsker er mye mer uvanlige og urimelige enn mitt lille ønske om å bli slikket litt Anonymkode: a4e75...d82 5
ALB Skrevet 23. juni 2024 #7 Skrevet 23. juni 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jo folk liker forskjellig, men poenget mitt er at det mases om rimjob, bj med finger i rumpa, bli sprutet på i ansiktet osv osv som om det er en selvfølge at det er ok for meg, jeg vil si at hans ønsker er mye mer uvanlige og urimelige enn mitt lille ønske om å bli slikket litt Anonymkode: a4e75...d82 Hvis dette bare er sex - så er det virkelig det minste problemet i verden å finne en mann som er mer på nett med deg seksuelt sett. Om han hadde vært ditt livs kjærlighet hadde jeg kanskje vært mer villig til å avvente/jobbe med kommunikasjonen, men hele poenget med å ha en elsker er vel at man skal få dekket sine seksuelle behov, og dine høres jo helt A4-ut, så da er det bare å si takk for seg og så gå videre 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #8 Skrevet 23. juni 2024 Det hadde jeg ikke giddet, det skal gå begge veier. Anonymkode: a15bf...91e 2
tøydokka Skrevet 23. juni 2024 #9 Skrevet 23. juni 2024 Æsj. Finn deg heller en som ikke er så ego. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #10 Skrevet 23. juni 2024 Hei TS Dette hadde jeg ikke gitt en sjanse til, gå videre før du angrer deg. Hvorfor skal du overhodet måtte be om noe som er å anse helt normalt, mens han skal ha, ha, ha. Lø ø ø ø p Anonymkode: 879f2...2ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #11 Skrevet 23. juni 2024 Du er tydelig der for hans behov, ikke for dine. Ville fyrt på med litt mer ville fantasier for din del, lekt meg litt, pisk og peg for alle penga, husk glidemiddel , - oddsen for att han vil rømme utav senga di når han finner noe mer "spennende" er nok relativt stor, så hvorfor ikke lage det hysterisk spennende for han i mellomtiden. Mohahaha. Anonymkode: aafb9...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #12 Skrevet 23. juni 2024 Skjønner ikke voksne kvinner som har sex de ikke liker. Liker ikke skal heller ikke gå begge veier. Det er liker som skal gå begge veier. Uansett hadde jeg kuttet ut han der. Tydeligvis skikkelig selvopptatthet seksuelt sett. Gidder ikke så kjipe elskere. Eneste virkelig gode elskere er menn som selv nyter og virkelig tenner på ar kvinner også nyter. De som er opptatt av hva kvinner går med på uten lyst og tenning er ingenting å satse på. Anonymkode: 229b4...a28 2
Bamseklemmer Skrevet 24. juni 2024 #13 Skrevet 24. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har altså grei eller god utdannelse, du har hatt sex med han flere ganger, men når du tar opp at du ønsker at han skal sleike fitta di så mangler han sosiale antenner.. Kan du forklare meg hvorfor det å sleike en fitte har en sammenheng med sosial intelligens? Anonymkode: e5fc1...ae9 Sosial intelligens er det å se rettferdighet og ikke bare tenke på seg selv.. Mannen er jo en useksuell egoist, som ikke gir noe tilbake🙄 Endret 24. juni 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Bamseklemmer Skrevet 24. juni 2024 #14 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo folk liker forskjellig, men poenget mitt er at det mases om rimjob, bj med finger i rumpa, bli sprutet på i ansiktet osv osv som om det er en selvfølge at det er ok for meg, jeg vil si at hans ønsker er mye mer uvanlige og urimelige enn mitt lille ønske om å bli slikket litt Anonymkode: a4e75...d82 Det virker som han har større anale gleder enn kjærlighet til deg TS.. Ikke la tunga di kjenne på den bitre bi-smaken, som ikke gir deg sexlyst. Så det der forholdet, kommer aldri til å fungere. Finn deg er mann som elsker å slikke deg, så får du virkelig kjent på lidenskap og kjærlighetsbekreftelse🥰 1 2
Gjest Anonymus51 Skrevet 24. juni 2024 #16 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jo folk liker forskjellig, men poenget mitt er at det mases om rimjob, bj med finger i rumpa, bli sprutet på i ansiktet osv osv som om det er en selvfølge at det er ok for meg, jeg vil si at hans ønsker er mye mer uvanlige og urimelige enn mitt lille ønske om å bli slikket litt Anonymkode: a4e75...d82 Kom deg unna 🚩
Erfarenmann Skrevet 24. juni 2024 #17 Skrevet 24. juni 2024 Nå er det jo ikke matematikk dette her da. Noen liker å gi mens andre liker å få. Sånn sett kan det bli en ubalanse, men hvis man matcher så blir det en positiv ubalanse. Dere matcher åpenbart ikke. Du vil både gi og få mens han bare vil få. Ikke noe å satse på til noe seriøst i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå