Gå til innhold

Sølibat


Gjest King James

Anbefalte innlegg

Gjest King James

I dette samfunn hvor det virker som ingen kan lese uten sex.

Så bare spør jeg er det noen her som tror de hadde greid og levd ut resten av livet i sølibat ? Uten noen form for sex...ikke kyssing ikke onanering ikke noe.

Hvem her inne vil kunne greie det ?

Eller ville noen greid det bare for et par uker eller et år `?

Så det jeg spør om er vel hvem her har vilje styrke til og leve i sølibat om ikke ut livet ihvertfall i et år ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markus i Oslo

Det håper jeg da inderlig ikke jeg noen gang får mulighet til å gi deg et godt svar på. Hvis ikke tida før konfirmasjonen teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

vitsen...vel vitsen jo vitsen med og leve i sølibat er det at da blir man ikke avhenig av sex..Som det virker som ja 99.9999999% av alle som har sex er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markus i Oslo
vitsen...vel vitsen jo vitsen med og leve i sølibat er det at da blir man ikke avhenig av sex..Som det virker som ja 99.9999999% av alle som har sex er...

Det var vel ikke det aller beste salgsargumentet for sølibat. Tror jammen jeg foretrekker litt sex alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

tja man slipper kjønnsykdommer og man slipper og gjøre noen gravide eller bli gravid. Personlig liker jeg sølibat bedre.

For siden jeg er totalt håpløs når det gjelder sex så er søibat bedre ihvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har levd uten noen form for sex i over 1 år før...så jeg skulle nok klart det igjen :sjenert: men skjønner vel ikke vitsen. Har endelig god sex under trygge forhold, samboer i over 4 år, kan ikke bli gravid, så skjønner vel ikke helt hvorfor jeg skulle leve i sølibat :klø:

Nei livet er for kort til å ikke nytes...men føler meg slett ikke avhengig av noe som helst :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskj, og det må man ha forståelse for. Ikke alle er like seksuelle av seg. For meg er ikke sex viktig, og jeg lever et fullverdig liv i sølibat for tiden. Det har jeg gjort i mange år nå. Og jeg setter ikke av mye tid til onanering heller (så og si aldri). Jeg fyller livet mitt med annet som for meg er meningsfullt.

Men jeg har forståelse for at sex er viktig for mange andre. Men da håper jeg dere andre kan ha forståelse for at jeg kan ha et fullverdig liv uten sex også. Jeg tror jeg skal klare mange år til i sølibat. Hvem vet om det kanskje blir resten av livet? (har som sagt levd veldig lenge uten sex nå) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lightswitch

Du kan selvsagt leve et fint liv uten sex. Det samme gjelder et liv uten kaffe, cola, sjokolade, TV etc... Men hva er poenget med å "pine" seg selv (hvis man egentlig ikke vil det)?

Skal nok ikke mange dagene til uten utløsning før det sprenger, men etter noen uker/måneder går sexlysten kanskje litt mer over av seg selv? Ikke vet jeg, har ikke prøvd og akter ikke å gi avkall på seksualiteten min heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Folk er forskj, og det må man ha forståelse for. Ikke alle er like seksuelle av seg. For meg er ikke sex viktig, og jeg lever et fullverdig liv i sølibat for tiden. Det har jeg gjort i mange år nå. Og jeg setter ikke av mye tid til onanering heller (så og si aldri). Jeg fyller livet mitt med annet som for meg er meningsfullt.

Men jeg har forståelse for at sex er viktig for mange andre. Men da håper jeg dere andre kan ha forståelse for at jeg kan ha et fullverdig liv uten sex også. Jeg tror jeg skal klare mange år til i sølibat. Hvem vet om det kanskje blir resten av livet? (har som sagt levd veldig lenge uten sex nå) :)

Ja, som jeg skriver. Folk må gjøre som de vil, men det passer ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva da overdrevent? overdrevent godt :sjarmor: overdrevent kjedelig :plystre: eller kanskje overdrevent anstrengende :dusje:

Sex som ren fysisk akt, er faktisk grunnen til at vi alle her eksisterer....men for all del, alle jo ikke like det....men det er jo allikevel mest naturlig at man gjør det :)

Endret av Nita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke alltid godt....ofte er det veldig kjedelig og ofte anstrengende.

Ja vdet er fysksik...Si meg hvor lenge varer gleden etter en virkelig god sex ?

Etter min del er den glede eller hva man skal kalle det borte etter ca 1 minutt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...