Gå til innhold

Kommer av å presse beina sammen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får orgasme ved å enten presse beina sammen eller ved å sitte med beina i kryss. Er dette normalt, kan det evt være farlig? 

J17

Anonymkode: 03288...f8a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, ikke noe farlig. Kommer av at klitorisarmene blir klemt sammen. 

Anonymkode: 5bd7d...eee

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være farlig tenker du?

Anonymkode: a8270...f75

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er farlig, men en vet aldri. Best å la være.

Anonymkode: 3f31e...a53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror ikke det er farlig, men en vet aldri. Best å la være.

Anonymkode: 3f31e...a53

Det er ikke farlig.

Anonymkode: 9aec5...e95

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får orgasme ved å enten presse beina sammen eller ved å sitte med beina i kryss. Er dette normalt, kan det evt være farlig? 

J17

Ja det er normalt. Nei det er ikke farlig.

Anonymkode: 8a5ac...a5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt normalt, men ikke mest vanlig. Kjæresten jeg har nå, er 55, og den første jeg har møtt, som kommer på denne måten. Ved samleie er det mulig for henne å komme, hvis vi ligger delvis på siden, og hun får til å knipe rundt hoftene mine. Best liker hun å bli slikket, og da kan hodet mitt plutselig komme skikkelig i skrustikka. Hvis hun vil gjøre seg ferdig på egenhånd, så klemmer hun rundt det ene låret mitt, eller pakker dyna godt mellom knærne. 

Nå synes jeg det er veldig hot, men det var uvant i begynnelsen, og jeg hadde veldig ømme lårmuskler 🙈

Hun bruker mest innsiden av lårene, og muskulaturen i bekkenbunnen er ikke like godt utviklet. Eksen kunne lage et merkbart godt grep rundt penis, og det savner jeg litt. 

En 17 åring trenger ikke å ta mot råd fra gamle gubber, men jeg vil bare si at du godt kan fortsette som du gjør, men kanskje utvide repertoaret etterhvert, slik at du ikke er avhengig av en veldig nøye og smal måte å komme på. 

Anonymkode: 6789a...7bc

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste damer presser bena sammen og holder dem strake når orgasmen nærmer seg og gjennom orgasmen. 

Anonymkode: fbe0d...042

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror de fleste damer presser bena sammen og holder dem strake når orgasmen nærmer seg og gjennom orgasmen. 

Nei, vi er alle ulike. Verken det ene eller andre er unormalt! 

Anonymkode: 7e140...75c

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo egentlig litt upraktisk, om de ønsker å ha sex med menn, og kanskje til og med komme underveis (!). Jeg er enig med han over, at det kanskje kan være lurt å "lære seg" å komme på andre måter/ i andre positurer også.......

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hæ? Nei? Man presser vel beina nedover/utover vel? Altså skræver skikkelig hardt. 

Anonymkode: 5a469...171

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hæ? Nei? Man presser vel beina nedover/utover vel? Altså skræver skikkelig hardt. 

Man kan gjøre begge deler, for å få til flere etter hverandre.

Anonymkode: 46656...54b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

J17

Google Coregasm og Syntribation.. Tror ikke det er normalt, men heller ikke se på deg selv som unormal..

Nei.. det er faktisk sunt, smart og deilig, og det gir deg helsemessige fordeler. Du trener opp bekkenbunnsmuskelaturen din til å bli sterkere, og muskelens funksjon er at den  stenger av for anus, skjeden og urinrør. Coregasm og Syntribation er jo knipeøvelser i utgangspunktet.. så det at enkelte får orgasme, er fordi knipeøvelser etterligner sammentrekningene av en orgasme. Men de bruker også seksuelle fantasier som et hjelpemiddel for å oppnå orgasme.

Du kan jo starte med 10 korte knipeøvelser, så 2 min pause.. så kan du variere med å holde knipingen i 10 sek, så en pause. Etterhvert finner du dine egne intervaller og måter når du trener. Viktigste er at du føler selv på hva du tåler.. Jeg ble for ivrig og trente for mye på en gang, så jeg fikk kramper i prostataen.. men etterhvert som jeg trente, ble det mere behagelig og deiligere🤭

Det var det sunne og smarte.. det deilige er jo muskelbruk alene som onani, men også til mannens nytelse i sexen👍

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Google Coregasm og Syntribation.. Tror ikke det er normalt, men heller ikke se på deg selv som unormal..

Nei.. det er faktisk sunt, smart og deilig, og det gir deg helsemessige fordeler. Du trener opp bekkenbunnsmuskelaturen din til å bli sterkere, og muskelens funksjon er at den  stenger av for anus, skjeden og urinrør. Coregasm og Syntribation er jo knipeøvelser i utgangspunktet.. så det at enkelte får orgasme, er fordi knipeøvelser etterligner sammentrekningene av en orgasme. Men de bruker også seksuelle fantasier som et hjelpemiddel for å oppnå orgasme.

Du kan jo starte med 10 korte knipeøvelser, så 2 min pause.. så kan du variere med å holde knipingen i 10 sek, så en pause. Etterhvert finner du dine egne intervaller og måter når du trener. Viktigste er at du føler selv på hva du tåler.. Jeg ble for ivrig og trente for mye på en gang, så jeg fikk kramper i prostataen.. men etterhvert som jeg trente, ble det mere behagelig og deiligere🤭

Det var det sunne og smarte.. det deilige er jo muskelbruk alene som onani, men også til mannens nytelse i sexen👍

Viktig å slippe godt nok opp mellom knipene, ellers kan man bli anspent i muskulaturen og det er ikke gunstig  :)

Anonymkode: de725...7a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er nok helt normalt, men ikke mest vanlig. Kjæresten jeg har nå, er 55, og den første jeg har møtt, som kommer på denne måten. Ved samleie er det mulig for henne å komme, hvis vi ligger delvis på siden, og hun får til å knipe rundt hoftene mine. Best liker hun å bli slikket, og da kan hodet mitt plutselig komme skikkelig i skrustikka. Hvis hun vil gjøre seg ferdig på egenhånd, så klemmer hun rundt det ene låret mitt, eller pakker dyna godt mellom knærne. 

Nå synes jeg det er veldig hot, men det var uvant i begynnelsen, og jeg hadde veldig ømme lårmuskler 🙈

Hun bruker mest innsiden av lårene, og muskulaturen i bekkenbunnen er ikke like godt utviklet. Eksen kunne lage et merkbart godt grep rundt penis, og det savner jeg litt. 

En 17 åring trenger ikke å ta mot råd fra gamle gubber, men jeg vil bare si at du godt kan fortsette som du gjør, men kanskje utvide repertoaret etterhvert, slik at du ikke er avhengig av en veldig nøye og smal måte å komme på. 

Høres ut som du er i dårlig form.

Anonymkode: 5d227...0ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som du er i dårlig form.

Anonymkode: 5d227...0ae

Egentlig ikke så verst. Her er jeg jo bare passiv, som et redskap for henne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Viktig å slippe godt nok opp mellom knipene, ellers kan man bli anspent i muskulaturen og det er ikke gunstig  :)

Anonymkode: de725...7a3

Enig med dette av trening må utføres med intervaller og pauser, jeg tok kun 3 øvelser à 10 min pr. dag.. Etter over 8 år går knipeøvelsene automatisk, så nå blir jeg automatisk kåt🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aldri gjort. Aldri. Klemmer de hardt sammen. Gjerne i kryss. Forsterker og forlenger orgasmen.

Om jeg skræver blir det en «kjip» orgasme.

Anonymkode: 8a5ac...a5c

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Var sånn det begynte for meg da jeg var barn og tidlig ungdom. Normalt og ufarlig, men ville som flere nevner eksperimentert med andre måter også.

Anonymkode: e2639...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...