Gå til innhold

Foreslått trekant for mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal man gjøre slike ting kan man ikke ha noe relasjon uten treffene....det er mitt beste tips, aldri gjør dette med venner/bekjente!! 

Jeg og min mann har en ekstra kvinne av og til for trekant, som vi liker godt som krydder i sexlivet vårt. Men da tar vi inn på hotel i en by, møter henne der :). Vi stiller likt under sexen....vi alle 3 er med.

Anonymkode: 7bf00...9c7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt Intrykk av at alle menn ønsker trekant? Nei det er ikke tilfelle 

Som singel har jeg gjort det, men langt ifra så spennende som mange tror. Men i et forhold er det helt uaktuelt, å se andre ha sex med min kjæreste er ikke noe jeg ønsker på noen måte 

Anonymkode: e9199...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreslått trekant til samboer med en mann til. Hun har fantasi om flere på en gang, men reagerte lunkent også da jeg foreslo at dette kan vi selvfølgelig leve ut.

Har veldig lyst til å se og høre hun bli pult av andre menn 🥵
 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppogmann skrev (1 minutt siden):

Har foreslått trekant til samboer med en mann til. Hun har fantasi om flere på en gang, men reagerte lunkent også da jeg foreslo at dette kan vi selvfølgelig leve ut.

Har veldig lyst til å se og høre hun bli pult av andre menn 🥵
 

 

Jeg liker å se min mann knulle vår faste kvinne :) 

Anonymkode: 7bf00...9c7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som singel har jeg gjort det, men langt ifra så spennende som mange tror. Men i et forhold er det helt uaktuelt, å se andre ha sex med min kjæreste er ikke noe jeg ønsker på noen måte 

Ikke så rart at det ikke var spennende som singel. Det er i forhold trekant er spennende. Det er opplagt mer spennende å se kjæresten bli pult enn ei hvilken som helst.

Anonymkode: d7bd4...fb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det sånn at de fleste menn tenner på to menn og en kvinne, ikke to kvinner og en mann? Er dette bare en myte? 
TS

Anonymkode: db841...b31

Det er ihvertfall garantert flere som fantaserer om det enn de som innrømmer det. Jeg liker begge deler. Har vært med på en god del trekanter opp igjennom, både i par med ekstra mann/dame og som ekstra mann for par. Herlig når to damer gjør det de kan for å tilfredsstille meg, men veldig mye deilig å finne på om man er to menn og en dame også. Man trenger ikke engang være biseksuell, men klart det hjelper om man ikke får panikk av å komme nær en pikk😄
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 15.36):

Fordi dama neppe hadde tatt med noen som var mer attraktiv enn hun selv. Så hva er da vitsen for mannen?

Anonymkode: dfed2...d44

Ehm, det er ikke alltid tilfellet. Jeg er ikke hverken bifil eller biseksuell, men kan tenne på en flott damekropp. Så hvis jeg skal ha med en dame i senga med mannen min så må hun være veldig tiltrekkende 

K38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/24/2024 at 1:03 AM, AnonymBruker said:

Ok, og hvorfor det? Det er ofte greit for utenforstående, som ikke vet og skjønner din / deres tankegang, om hvorfor det da ble uaktuelt?

Anonymkode: 0aba3...44e

Fordi om damene er bifil er det de to som egentlig har lyst å ha sex. Han blir egentlig bare en unødig tredjepart som de egentlig ikke tenner på er tilstede

Anonymkode: dfed2...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 22.31):

Jeg har lufta ideen om trekant med meg og en annen dame for mannen. Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen. Han forklarte at det hadde vært mer aktuelt med to damer hvis alle var single.. ikke slik ment at han ikke vil være sammen med meg. 
jeg synes ideen om trekant virker spennende. Er det noen menn her som ikke tenner på ideen om to kvinner? 

Anonymkode: db841...b31

Hvorfor foreslår du ikke trekant med en annen mann, hallo!! Du får vel ikke noe ut av trekant med ei dame? 

Anonymkode: 806e6...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi om damene er bifil er det de to som egentlig har lyst å ha sex. Han blir egentlig bare en unødig tredjepart som de egentlig ikke tenner på er tilstede

Anonymkode: dfed2...d44

Den skjønte jeg ikke. Er begge damene er bifile er det vel midt i blinken! da tenner de kanskje på begge to i paret. Det gir uansett mye mer mening å ta med en bifil kvinne i trekant fremfor en som kun tenner på menn. Alle får glede av hverandre for å si det sånn haha. 

Om begge damene er hetero vil de ikke tenne på hverandre som oftest. 

Så den der ble for dum. 

Anonymkode: 806e6...593

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert vært deilig å gjort men nu er jeg sånn at jeg vil prøve ut alt utenom wetsex og scat før jeg er for gammel,har laget meg en liste over ting jeg vil gjøre før jeg sitter på gamlehjem 😊 

Anonymkode: d884a...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor foreslår du ikke trekant med en annen mann, hallo!! Du får vel ikke noe ut av trekant med ei dame? 

Anonymkode: 806e6...593

Det gjør hun vel det, hun kan jo sikkert bli kåt av å se at mannen knuller ei annen dame for å så igjen bli knullet etterpå eller bli så kåt at hun ikke klarer å avstå til å slikke henne😘😉

Anonymkode: d884a...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 22.31):

Jeg har lufta ideen om trekant med meg og en annen dame for mannen. Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen. Han forklarte at det hadde vært mer aktuelt med to damer hvis alle var single.. ikke slik ment at han ikke vil være sammen med meg. 
jeg synes ideen om trekant virker spennende. Er det noen menn her som ikke tenner på ideen om to kvinner? 

Anonymkode: db841...b31

Jeg som mann og i ett forhold hadde nok takket ja til dette, men vil enda mer inkludere en mann til med min kone for hennes del, altså to stykker for hennes nytelse :)

Anonymkode: 4c228...c85

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 22.31):

Jeg har lufta ideen om trekant med meg og en annen dame for mannen. Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen. Han forklarte at det hadde vært mer aktuelt med to damer hvis alle var single.. ikke slik ment at han ikke vil være sammen med meg. 
jeg synes ideen om trekant virker spennende. Er det noen menn her som ikke tenner på ideen om to kvinner? 

Anonymkode: db841...b31

Er det så rart å ikke ønske trekant? Det er da langt ifra sannheten at alle ønsker det. Tror jeg hadde blitt skuffet om dama foreslo det 

Anonymkode: e9199...b29

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er han fornøyd med deg og glad i deg, hva er vitsen??  vil du utfordre sjalusien? Kan være greit å ha noe som bare er for dere to eller? 

Anonymkode: 84891...e41

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 22.31):

Jeg har lufta ideen om trekant med meg og en annen dame for mannen. Tenkte han kom til å ble overbegeistra, men han var heller litt lunken til ideen. Han forklarte at det hadde vært mer aktuelt med to damer hvis alle var single.. ikke slik ment at han ikke vil være sammen med meg. 
jeg synes ideen om trekant virker spennende. Er det noen menn her som ikke tenner på ideen om to kvinner? 

Anonymkode: db841...b31

Jisses..

Selvfølgelig finnes det menn på lik linje med kvinner som ikke tenner på sex med flere, se partner med fler etc etc. 

Anonymkode: 5e368...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 20.18):

Er det sånn at de fleste menn tenner på to menn og en kvinne, ikke to kvinner og en mann? Er dette bare en myte? 
TS

Anonymkode: db841...b31

To menn og en kvinne er mer vanlig enn to kvinner og en mann. Og det er mye lettere for et par å komme i kontakt med en mann enn med en kvinne. En kvinne kan mye lettere deles av to menn, enn en mann kan deles av to kvinner. Min favoritt er to menn og en kvinne hvis han og jeg er likestilte eller hvis jeg er bull. Hvis han er bull, eller han er bi og vil gjøre noe med meg, så takker jeg for meg. Med to kvinner vil jeg helst at de er opptatte av hverandre.

Endret av Village
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du formulerer deg fremstår det som litt "enkelt". 

Har dere snakket sammen om det? Kjenner dere hverandre alle sammen? Mange problemstillinger som må snakkes om. Det.høres litt ut som du sammenligner det med å ha bestilt en ferietur i gave.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Mannen liker ideen godt, men vi er forsåvidt enige om at det virker litt komplisert å finne noen som har lyst å bli med på dette. 1. bør helst ikke være en i nær relasjon 2. bør være en vi har god kjemi med og som har lyst på min mann rett og slett. Mulig det blir med fantasien. Merker at jeg tenner på ideen om han med en annen kvinne..

Anonymkode: db841...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her. Mannen liker ideen godt, men vi er forsåvidt enige om at det virker litt komplisert å finne noen som har lyst å bli med på dette. 1. bør helst ikke være en i nær relasjon 2. bør være en vi har god kjemi med og som har lyst på min mann rett og slett. Mulig det blir med fantasien. Merker at jeg tenner på ideen om han med en annen kvinne..

Anonymkode: db841...b31

Det er ikke dumt å ha det som en delt fantasi dere tar fram i ny og ne heller. Kan være mye nytelse og kos i å leke med slike ideer også. Det kan være en fin måte å kåte hverandre opp... fortelle og beskrive mentale bilder av hva du, han og eventuelt henne gjør, og hvordan dere gjør det.

Det er også verdt å ha med seg at ikke alle fantasier blir like bra i virkeligheten som oppe i hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...