Gå til innhold

Kan jeg be han om å vaske seg før en blowjob?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men si det på en pen måte. Enten i en ikke-sexsuell sammenheng, eller hvis du har lyst på sex, gjør som andre har foreslått, si at du har lyst til å gi ham BJ hvis han vasker seg først.

At han plutselig smaker mer, kan komme av flere årsaker. Selv om det ikke skjer like ofte som hos kvinner, så kan også menn få underlivssopp. Eller ha en en annen ubalanse i underlivet, eller bare ha spist noe som setter smak. Det kan også være at han drikker for lite vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Våtserviett våtserviett våtserviett. Hold alltid pikken ren i tilfelle det byr seg en mulighet for en blowjob! Det kan du fint si til typen.

Anonymkode: 4f8e7...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ugh, tror du må ta en vask først hadde jeg sagt i det jeg merket noe lukt. 

Ikke fintfølende slik, men jeg hadde ikke gått videre med vond lukt/smak. 

Anonymkode: 6a350...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnens feministiske stil har alltid sørget for, at jeg slipper å bekymre meg. Så takk til alle som holder god pleie og hygiene, det er faktisk derfor jeg velger deg foran andre🥰

Jeg er ikke så ulik, ikke feministisk.. men en mann som holder hygienen i orden først for min egen del, men da slipper jeg å bekymre deg. Jeg vasker pikken, så vasker jeg hendene, pusser tenner og rubber tunga.. alltid før sex. Unntaket er kjappiser, men da har jo den daglige rutine hygienen min hjulpet meg stort. Jeg gnikker av pikken godt for hvert toalett besøk, så hittil han ingen kvinne ristet på hodet🤭

Btw.. det å gnikke av tunga er et hot tips.. det gir enda bedre smak der nede. Også det å vaske fingrene er viktig, med tanke på masseringen inni vaginaen👍❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...