AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Del Skrevet 21. juni 2024 Vi bor i leiligjet på 100kvadratmeter Det er ikke like, men planløsningen gjør det litt kjipt. Kun 2 soverom og vi har 2 barn på 5 år og 2 år. Pr nå så deler de rom. Kan evt lage til et soverom til, men da blir stua bare lang og lite lys.. Hvordan bor dere? Anonymkode: 13a36...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21. juni 2024 #2 Del Skrevet 21. juni 2024 Bor i loftsleilighet på ca. 70 kvm og stortrives 😊 Har bodd i enebolig på 120 kvm over 2 etasjer. Følte det ble for stort egentlig 🤔 Trives utmerket på mindre plass og har ingen planer om å flytte herfra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Del Skrevet 21. juni 2024 100 kvm med tre soverom. Anonymkode: cef1c...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 21. juni 2024 #4 Del Skrevet 21. juni 2024 300m2 med 6 soverom. Vi digger det. Bor heller i stort hus på tettsted enn leilighet i byen 🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #5 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg kunne aldri tenkt meg å ha et digert hus. Altfor mye jobb med rydding, vasking og annet. Stort nok, men ikke en kvadratmeter større er det jeg liker. Jeg vil ha mest mulig fritid. Anonymkode: 553e3...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå