AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #21 Del Skrevet 22. juni 2024 Topper og daler skrev (8 minutter siden): Men det er altså ikke «rent faktuelt» et spill når mannen dominerer kvinnen? I en dom/sub relasjon, så er det gjerne et spill jo. Men mannen kan konkret dominere kvinnen om han vil også utenom et rent dom/sub spill. Det kan ikke kvinnen. Da må mannen la seg dominere, som jo ikke er dominans, men et spill. Anonymkode: 29a6d...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 22. juni 2024 #22 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men mannen kan konkret dominere kvinnen om han vil også utenom et rent dom/sub spill. Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 22. juni 2024 #23 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): I en dom/sub relasjon, så er det gjerne et spill jo. Men mannen kan konkret dominere kvinnen om han vil også utenom et rent dom/sub spill. Det kan ikke kvinnen. Da må mannen la seg dominere, som jo ikke er dominans, men et spill. Anonymkode: 29a6d...5ab Spillteori hevder at k har makt over m, hvis hun kan få han til å gjøre noe han ikke vil. Tror du at menn alltid er sterkere enn kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #24 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dominans handler ikke om fysisk makt eller status. I forholdet vårt er jeg den sterkeste på alt annet enn fysikken, men jeg er akk så underdanig og avhengig av akkurat denne ene mannen som jeg ikke har vært før. Hans dominans har ingenting med fysisk styrke p gjøre, at han forsøker å kontrollere meg eller er hardhendt. Dominansen hans handler bare om at jeg følger ham. Aldri ved hans makt, kun via min frivillighet. Mitt ønske om å være hans og gjøre ham glad. Da er alt vi gjør godt, like godt for meg som for ham. Ingen makt involvert, men jeg spør ham like fremt når jeg skal få lov til å gjøre favoritt tingene hans for ham. Og det gjør meg vanvittig kåt. Dominans er ikke noe man tar. Aldri med makt. Makt som man gir fra seg frivillig er mye mer potent enn den som tas. Man er ikke en sann dominant før den andre kommer og ber om å bli pisket. (Eller andre ting den dominante liker). Og man er ikke en sann dominant før hun er våt når hun ber om det. Det handler ikke om fysikk eller styrke - jeg gir det fra meg. I en sub-dom relasjon er det uansett alltid til syvende og sist den underdanige som har makten. Den som er underdanig kan si stopp på alle gitt tidspunkt og den dominante må vike med sine ønsker. Det er godtakende. Og frivilligheten fra den underdanige det handler om. Hvor sterkt vil den underdanige følge den dominante helt uten at han egentlig har bedt om noe som helst. Anonymkode: b10e7...7da Akkurat dette. Slik er det hos oss også. AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det kan hun ikke. Men man kaller det for det i en dom/sub relasjon. Men rent faktisk er det en illusjon. Det er et psykologisk spill. Mannen lar kvinnen «dominere» han i dette spillet. I denne dom/sub relasjonen. Men rent faktuelt, så dominerer ikke kvinnen mannen. Det er et spill. Anonymkode: 29a6d...5ab Selvsagt kan en kvinne dominerer en mann? Se bort ifra bdsm, der alt er frivillig og ønsket, men i andre settinger. Påstår du at en kvinne ikke kan dominere en mann? Slike påstander som dette er med på at det fremdeles er store mørketall når det gjelder menn som blir mishandlet av kvinner. Anonymkode: 3d13d...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #25 Del Skrevet 23. juni 2024 Luksusbia skrev (12 timer siden): Spillteori hevder at k har makt over m, hvis hun kan få han til å gjøre noe han ikke vil. Tror du at menn alltid er sterkere enn kvinner? Det er ganske mange forhold nå der kvinnen faktisk også er sterkere enn mannen nå. Anonymkode: 799f5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 23. juni 2024 #26 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 18.11): Inspirert av en annen aktuell tråd her inne. Kan ei kvinne egentlig dominere overfor en mann? Anonymkode: eed01...e40 Det høres jo veldig unaturlig ut, men det finnes jo noen fjotter av noen menn der ute. Og så er det nok noen som tenner på å la kvinne. Tro at hun faktisk dominerer han. Jeg hadde aldri klart å la en kvinne ta styringa hverken i senga, eller i livet generelt. Det blir bare helt feil. Det var enklere i gamledager når kvinner hadde ansvar for kjøkken, vaskerom, barn og ellers var tilgjengelig når mannen trengte henne. Godt det fortsatt finnes kvinner som vil ha det sånn. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #27 Del Skrevet 23. juni 2024 Det heter seg at bak enhver suksessrik mann står en forbauset kvinne. Så ja, kvinner kan dominere, men sjelden like åpenlyst som en mann. Mange tror at mannen dominerer fordi han er den som kan hente ned ting fra de øverste hyllene. Når det er hun som ber han gjøre det som virkelig er dominant. Anonymkode: 0fc69...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #28 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det heter seg at bak enhver suksessrik mann står en forbauset kvinne. Så ja, kvinner kan dominere, men sjelden like åpenlyst som en mann. Mange tror at mannen dominerer fordi han er den som kan hente ned ting fra de øverste hyllene. Når det er hun som ber han gjøre det som virkelig er dominant. Anonymkode: 0fc69...ca0 Vi snakker om BDSM her. Ikke kontrollerende oppførsel i et forhold. Ts. Anonymkode: eed01...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå