Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke ta din mann med strapon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har har kommet med ønske i soveromet som min kone ikke vil innfri. Altså å prøve pegging. For dere som ikke vet hva pegging er. Det er å kvinnen tar på strapon dildo og penetrerer mannen i analen. Ikke kan hun gi meg noe svar hvorfor hun ikke vil prøve engang og når jeg har tatt det opp med kanskje 1 års mellomrom, i løpet av siste 3 år, har hun gått rett i lås og begynner å snakke om noe helt annet som ikke er relevant til tema diskutert. 
 

Derfor henvender jeg meg til dere her inne. Av hvilken grunn vil kvinner ikke ta en mann med strapon dildo?

 

 

Anonymkode: 521eb...17f

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg hadde følt meg maskulin. Jeg er ikke mann.

Anonymkode: 7204f...7e1

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannerumpehull er ekle, vil ikke ha bæsj i senga.

Anonymkode: f06c2...6b6

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hvorfor hun ikke vil, en hard grense er en hard grense og den skal respekteres.
Det eneste riktige er at du sier fra om at dette er noe du gjerne ønsker å oppleve med henne men at du aksepterer hennes nei. Noe mer om og men der er ikke nødvendig ut over at du også gjør det klart at hun er velkommen til å ta opp temaet om det er noe hun ønsker i fremtiden, om ikke så er det nå avsluttet.

Anonymkode: 795e6...133

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han er en av dem som har for såre slimhinner til å kunne nyte anal stimulering, uansett lyst, tid og tålmodighet. Det finnes ikke noe tennende ved å påføre ham smerter, så jeg vil ikke lenger prøve på dette. Jeg blir bare ubekvem og nervøs for å gjøre ham vondt. 

Det er forøvrig en felles enighet om å bare utelukke slikt fra vårt sexliv, siden hans kropp ikke er egnet for dette. 

Anonymkode: 2c599...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er en dominerende rolle. Jeg er ikke interessert i det, eller mannens anal.

Tenker du har spurt henne mer enn nok nå. Nå må du leve uten, eventuelt spør om hun tillater at du får prøve med andre, men det kan hende det faller i like dårlig jord.

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt redd for at hadde likt det for godt og kanskje ble nysgjerrig på å prøve ekte vare.

Anonymkode: ac2cf...c49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hadde følt meg mandig, dominant og ekkel. Og hadde nok mistet respekten for han. Jeg er ikke interessert i analsex generelt

Anonymkode: ee444...7d2

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt gjort det om det var noe mannen min hadde veldig lyst til å prøve. Kan ikke si det er noe som tenner meg på noen måte, men synes man skal strekke seg litt for den andres ønsker, så lenge det ikke er noe som innebærer smerte eller frykt for den som skal gjøre noe for den andre.

 

Anonymkode: e9eaf...5c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt meg altfor maskulin og dominerende... kan godt rimme eller leke med en finger rundt hullet når jeg gir bj, men ikke mer en det

Anonymkode: d6970...f8e

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ut av rompa skal det komme bæsj. Rompa er ikke designet til å dytte noe inn. Bæsj er ikke noe jeg ønsker å ha som del av mitt sexliv.

Anonymkode: 765e2...466

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er åpenbart ikke komfortabel med ideen. Kanskje begynne med noe litt mer uskyldig som ikke innebærer at hun må gjøre noe aktivt eller ta den dominante rollen? Analplugger eller prostatavibrator under sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke har lyst. Det tenner meg ikke. Jeg har ikke lyst til at mannen skal ta meg heller med en strapon. 

Hvordan hadde du følt det om hun kom med et seksuelt forslag du ikke likte? 

Anonymkode: 11a8b...b8b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke vil, er grunn nok. Du skal respektere grensene hennes, og du behøver ingen annen grunn enn at hun ikke har lyst. 

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å å gjøre dette mot mannen, hadde mistet all respekt og attraksjon for han. 

Anonymkode: 4ba71...2d4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt meg maskulin og dominerende, noe som ikke tenner meg overhodet. Grunn til rask avvisning er kanskje også for ikke å få for mye bilder i hodet. Jeg kunne nok dessverre hatt problemer med å tenne på mannen min dersom han fortalte at han egentlig ønsket at jeg skulle tatt han bakfra. For meg hadde dette dessverre gjort han mindre mandig, og jeg tenner på at han er stor, sterk og kan passe på meg. Den illusjonen hadde nok fått en ripe i lakken. (Og ja, jeg vet at disse to tingene ikke nødvendigvis har noen sammenheng, men det ville blitt et problem for meg). 

Anonymkode: 8d1f9...1c5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forøvrig et godt stilt spørsmål på rett sted. Du får nok mange svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ha en spesiell grunn? Holder det ikke at jeg ikke har lyst?

Heldigvis har dette aldri kommet opp som et tema i mitt ekteskap. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt gjort dette på min mann. 

Anonymkode: 16938...606

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde følt meg altfor maskulin og dominerende... kan godt rimme eller leke med en finger rundt hullet når jeg gir bj, men ikke mer en det

Anonymkode: d6970...f8e

Ja, dit men ikke lenger.

Anonymkode: 52d56...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...