AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Jeg er usikker på om hvilke bilett-type som jeg skal ha. Koster ca 1040 med lowfare pluss og 1299 med flex en vei. Samme tilbake. Dette vil koste en del for jeg har et voksent barn med som jeg betaler for. Derfor liker jeg å ha mulighet for å få det refundert om en av oss skulle bli syke. Jeg har reiseforsiktig via gjensidige men usikker på dette med dekning av lowfare pluss biletter. Noen som vet? 😊 Anonymkode: c5bef...941
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Hvis dere blir syke, skal reiseforsikringen dekke dette uansett billettype, men om du er usikker på om dere får reist av andre grunner eller det blir styr med legeerklæring, er det lurt med Flex. Anonymkode: d722a...942
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Skrevet 22. juni 2024 On 6/21/2024 at 11:37 AM, AnonymBruker said: Hvis dere blir syke, skal reiseforsikringen dekke dette uansett billettype, men om du er usikker på om dere får reist av andre grunner eller det blir styr med legeerklæring, er det lurt med Flex. Anonymkode: d722a...942 Takk for svar og råd. Jeg tror det er best for oss å ha flex med tanke på hvis noe kommer i veien så er det sikkert enklere å få pengene tilbake. Koster bare ca 200 kr mer . 800 kr mer tilsammen. Men det blir 4000 kr for 2 personer tur retur ca med lowfare pluss. En ekstra sikkerhet å ha flex siden det er kun 800 kr mer i kostnad tilsammen. Kjedelig å miste 4000 kr hvis noe kommer i veien, og vi ikke får dekket det. 😊 Anonymkode: c5bef...941
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå