AnonymBruker Skrevet 22. juni #21 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jordbær er frukt, og frøene utenpå er nøtter. Anonymkode: 408d9...662 Av en eller annen grunn synes jeg det er ubeskrivelig ekkelt at de frøene er nøtter 🤮 Anonymkode: bacc7...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #22 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 19.38): Hva er jordbær da? Høres kanskje rart ut, men jeg kan bli litt satt ut når ting jeg har trodd hele livet viser seg å være helt feil 😂 Anonymkode: bacc7...2d2 Jordbær er en falsk frukt, de gule "prikkene" er nøtter Anonymkode: bbcbe...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #23 Del Skrevet 22. juni Avokado er også frukt Anonymkode: f7e68...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 22. juni #24 Del Skrevet 22. juni Men altså, nå ramlet jeg av her.. Når en lever lavkarbo eller er diabetiker blir en fortalt: "ikke banan! Det har for høy andel karbohydrater (sukker) men du kan spise (tilnærmet) ubegrenset med bær: jordbær, blåbær, bringebær".. Burde ikke disse begrepene stå i stil med næringsinnhold? Blir helt feil for meg om en banan er et bær, men jeg kan ikke spise den, bare andre bær..og noen bær som ikke ER bær.. 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #25 Del Skrevet 22. juni luxifine skrev (14 minutter siden): Men altså, nå ramlet jeg av her.. Når en lever lavkarbo eller er diabetiker blir en fortalt: "ikke banan! Det har for høy andel karbohydrater (sukker) men du kan spise (tilnærmet) ubegrenset med bær: jordbær, blåbær, bringebær".. Burde ikke disse begrepene stå i stil med næringsinnhold? Blir helt feil for meg om en banan er et bær, men jeg kan ikke spise den, bare andre bær..og noen bær som ikke ER bær.. 🤯 Ja, det er til å bli litt småspill av! Botanikerne må komme kraftig på banen i denne debatten 🤣 Anonymkode: bacc7...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #26 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er til å bli litt småspill av! Botanikerne må komme kraftig på banen i denne debatten 🤣 Anonymkode: bacc7...2d2 Småsprø skulle det stå 🤭 Anonymkode: bacc7...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå