Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #21 Skrevet 15. februar 2006 Jeg tenker at det er sånne menn som er vant til å ha draget og kunne komme unna med å være grove i kjeften fordi de er unge og relativt attraktive. Men så forandrer de seg ikke etterhvert som de blir eldre. Og til slutt så ender de opp som siklemonstre. Sånne halvgamle/gamle menn som skal snakke sexprat, fortelle veldig grove vitser, eller kommentere damer som er halvparten så gamle som de selv eller yngre. Det kvinnelige motstykket til en gammel gris er vel ei sånn halvfull halvgammel vulgær dame som tror hun er Guds gave til alle menn.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #22 Skrevet 15. februar 2006 Når jeg hører gammel gris tenker jeg på en full mann over 40 som sikler, tafser og græbber på unge jenter. Å bare kikke litt er lov. ← ER sjøl Over 40, og liker synet av ei flott jente. Men, det finnes nyyyydelige damer Over 40 og.
Donnie Darko Skrevet 15. februar 2006 #23 Skrevet 15. februar 2006 menn som lever som frigjorte kvinner. ←
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #24 Skrevet 15. februar 2006 Har sett mange griser på utesteder, og på nettsteder. Felles for dem er at de er mellom 19 og 25 år. Har tilgode å oppleve griser over 40 år.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #25 Skrevet 15. februar 2006 Har sett mange griser på utesteder, og på nettsteder. Felles for dem er at de er mellom 19 og 25 år. Har tilgode å oppleve griser over 40 år. ← Takk skal Du ha. Har følt meg som en - uten å ville det. Jeg bare elsker kvinnekropper Men lever etter; Bare se - Ikke røre!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #26 Skrevet 15. februar 2006 Muligens også for stygg... Definer stygg!!??? Noen som ikke er atraktiv for deg kan være prinsessa/prinsen for andre
Gjest Nøff-nøff Skrevet 15. februar 2006 #27 Skrevet 15. februar 2006 Takker for alle "svar" ... Jeg skal ikke prøve å trekke noen "konklusjon", men det virker som om de aller fleste her mener: 1. Uønsket fysisk kontakt er uakseptabelt - og stort sett er all fysisk kontakt uønsket 2. Kikking er OK - men onani-bevegelser etc er IKKE OK. 3. Sjarmerende menn som Sean Connery kan tillate seg ting som ekle, blekfete, ustelte menn ikke kan Jeg var rystst av å lese Malins innlegg om familiemedlemmet - finnes det virkelig slike mennesker i virkeligheten? Jeg trodde det bare var på film og TV de fantes. Var han alltid sånn, eller skjedde det "noe" da han ble eldre? Kan "normale" menn plutselig bli slik som han? Måtte jeg aldri bli sånn selv ... skrekk og gru.
DrDexter Skrevet 16. februar 2006 #28 Skrevet 16. februar 2006 Gamle griser i min bok er 30+ år gamle menn som tafser på jenter fra 16-19 års alderen.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #29 Skrevet 17. februar 2006 Gamle griser i min bok er 30+ år gamle menn som tafser på jenter fra 16-19 års alderen. ← ..og 21-åringer som gjør akkurat det samme uten at jentene har ønsket det, er altså høflige, og oppfører seg pent?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #30 Skrevet 17. februar 2006 Er du ei jente på 17 år tror jeg uønsket oppmerksomhet av seksuell karakter er ti ganger verre hvis det kommer fra en mann på over 30, enn fra enn yngre. Gamle griser er patetiske, yngre griser har for mye hormoner.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #32 Skrevet 17. februar 2006 Er du ei jente på 17 år tror jeg uønsket oppmerksomhet av seksuell karakter er ti ganger verre hvis det kommer fra en mann på over 30, enn fra enn yngre. Gamle griser er patetiske, yngre griser har for mye hormoner. ← Alle menn som gir jenter seksuell oppmerksomhet de ikke ønsker, er griser. Uansett alder. Dessuten så forekommer det mye oftere at yngre menn opptrer slik, enn eldre. Svært sjelden jeg ser modne menn opptrer slik.
Gjest Varg-Menja Skrevet 18. februar 2006 #34 Skrevet 18. februar 2006 Gammel gris er en som tafser, klår og kommer med slibrige bemerkninger. Å kikke er noe alle har lov til, i mine øyne.
Hamtaro Skrevet 18. februar 2006 #35 Skrevet 18. februar 2006 Alle som ser på jenta mi er gris og da blir jeg en slakter! :blaaveis:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå