Gå til innhold

Er denne kjolen for hvit?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal i bryllup snart, og har kjøpt meg denne kjolen: https://golightly.no/products/everly-dress

Er den OK? Kjøpte den egentlig for lenge siden, og hørte med en del folk som sa det var ålreit. Den er jo mer blomster enn hvitt, og er i tillegg litt mer beige i fargen pga. beige linkjole under som skinner gjennom. Men er likevel litt i tvil... hva tenker dere? Bruden har sagt at hvitt går greit men ikke full hvit, antar da dette er innafor?

Anonymkode: b6483...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjempefin og passer å bruke i bryllupp.

Anonymkode: d110b...832

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke den er for hvit, men spør gjerne bruden så du er sikker. Send henne link :)

Anonymkode: 7a31b...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig fin, absolutt ikke for hvit! 🌸

Anonymkode: 59e61...af4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 12.35):

Synes ikke den er for hvit, men spør gjerne bruden så du er sikker. Send henne link :)

Ekspander  

NEI.

Anonymkode: 7626b...f83

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 12.43):

NEI.

Anonymkode: 7626b...f83

Ekspander  

Oida, må du rope så fælt? 😂 Kanskje du skal forklare hvorfor ikke? 

Jeg gjorde det, viste bilde av kjolen til bruden og følte meg tryggere på valget når hun mente den var helt innafor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole. Jeg synes ikke den er for hvit. Men å spørre bruden er ikke dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker den er i grenseland helt ærlig. Med mindre du vet at bruden skal ha en tradisjonell helhvit kjole så hadde jeg styrt unna. Det er veldig trendy med brudekjoler med mye broderi ala den under (gjerne også med mer farger), så du  kan fort se ut som du tenker å være en del av brudefølge. 

a neutral A-line wedding dress with pastel floral embroidery and embellishments is very delicate and romantic

Anonymkode: f26f3...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 5.21):

Jeg tenker den er i grenseland helt ærlig. Med mindre du vet at bruden skal ha en tradisjonell helhvit kjole så hadde jeg styrt unna. Det er veldig trendy med brudekjoler med mye broderi ala den under (gjerne også med mer farger), så du  kan fort se ut som du tenker å være en del av brudefølge. 

a neutral A-line wedding dress with pastel floral embroidery and embellishments is very delicate and romantic

Anonymkode: f26f3...eac

Ekspander  

"Bruden har sagt at hvitt går greit men ikke full hvit, antar da dette er innafor?"

da er kjolen til ts veldig, veldig innafor

Anonymkode: 59e61...af4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å være på den sikre siden, styr unna hvitt, rødt, svart. Og unngå altfor prangende kjolen som kan ta fokus vekk fra bruden. Det syns jeg er en grei regelen. 

Anonymkode: 5ae3f...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...