Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
helt enig.

stemte faktisk for første gang i går jeg, for ellers kunne jeg liksom ikke klage om noen av de gode røyk mens noen av de "kule" ble pga utseendet.  :ler:

Jeg også. :)

Mulig det er flere som har tenkt samme tanken. De som er igjen nå er litt mer jevne tror jeg, så da er det ikke like urettferdig om hvem som ryker ut og hvem som blir igjen.

CAtzy

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvem er det i publikum som blir drept? Høres ut som en massakre! "oooo adil sa et ord, jeg dåååhner!"

Men han sleske programlederen var flink da, brukte ingen lapper ;D

Skrevet

:ler: han klarer seg bedre idag ja, ser nesten ikke ned i det hele tatt.

men det kommer noen sleske glis innimellom som får det til å krype kaldt langs ryggraden min.

han er grusomt slesk.

Gjest gjest1
Skrevet

Helt forferdelig er han! Jeg har studert dette og har funnet ut han har for lite ansiktsfett så du ser de sleske trekkene ekstra godt. Så snakker han kun med sin høyre del av ansiktet. Ikke kan han ha en gretten mine engang, og da er han som han karen i hawaiiskjorte i family guy!

Håper adil går ut så slipper vi publikumgnålet :Hehe: tror jeg begynner å bli gammal og slitt, jeg!

Skrevet

Det er altså noen fjortis jenter som hyler så mye att jeg må se på uten lyd :frustrert: .

Blir liksom ikke helt det samme uten lyden.....

Skrevet

Men Natasha er helt rå, til og med uten lyd!!

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, hun er kjempeflink!

Herreud for frekke publikumfanter! Skriker av glede fordi kjekken ikke gikk ut, stakkars femidanseren, da! kvalmt, skulle vært 18-årsgrense på å stemme :tunge1:

boogiewoogiefolka derimot, DE var rå de!

Skrevet

var igrunnen enig med utstemmingen idag og jeg....

for adil er jo ikke bare en kjekkas, han er dyktig på gulvet og er utrolig bra å se på danse, selv om han ikke har alt av teknikk enda.

han taklet andre stiler bedre en jørn ole synes jeg, selv om jørn ole er dyktig han også.

adil har en tilstedeværelse i musikken og i dansen som jørn ole mangler litt av synes jeg.

nina og maria var jeg mer usikker på, men er igrunnen enig i at maria er hakket bedre, selv om nina er utrolig kul på gulvet i mange danser. musical-dansen til nina og adil var utrolig bra av dem begge.

Gjest gjest1
Skrevet

Jo så klart adil er bra, men det er bare bråket som gjør at jeg ikke klarer fyren. Og når dommerne gir han konstruktiv kritikk, skriker og overdøver fjortisjentene dem. Skjønner ikke at ikke de skriker hold kjeft?

Skrevet

Jeg synes det var forferdelig trist at Nina røk ut :tristbla::grine: Jeg trodde helt seriøst at hun skulle henge med helt til slutt. Synes Tine var dårligere enn henne idag.

Men idag var da lyden verre enn tidligere? Det er jo nesten ikke mulig å høre verken musikk eller dommerkommentarer! Det må jo være mulig å tone ned lyden fra salen - har de ingen lydmiksere i TV Norge? Vi er jo faktisk ganske mange voksne som liker å se på dette også :sjarmor:

Skrevet

Jeg kastet bort noen kroner ved å stemme på Nina i dag.

Men favoritten er nok Adil. :sjenert:

Skrevet

Håper på Natasha og Janos (eller muligens Christopher) i finalen! Absolutt ikke urettferdig hvis Natasha vinner hele greia. Gutta klarer alltid å få seg noen jobber (er så etterspurt i dansemiljøet), vanskeligere for jentene :)

Skrevet
var igrunnen enig med utstemmingen idag og jeg....

for adil er jo ikke bare en kjekkas, han er dyktig på gulvet og er utrolig bra å se på danse, selv om han ikke har alt av teknikk enda.

han taklet andre stiler bedre en jørn ole synes jeg, selv om jørn ole er dyktig han også.

adil har en tilstedeværelse i musikken og i dansen som jørn ole mangler litt av synes jeg.

nina og maria var jeg mer usikker på, men er igrunnen enig i at maria er hakket bedre, selv om nina er utrolig kul på gulvet i mange danser. musical-dansen til nina og adil var utrolig bra av dem begge.

Helt enig.

Natasha er fremdeles min favoritt.

Gjest Aloha
Skrevet

Jammen greide ikke Kjetil seg LITT bedre som programleder igår! Men jeg liker fortsatt ikke det sleske gliset, helt enig med Towelie der! Han ser jo glad ut når han spør de utstemte om hvordan de føler seg. Høres ikke helt bra ut å si "dette var kjipt" i en munter tone! Men lappene greide han seg uten, fantastisk. :ironi:

Syns det var synd Nina gikk ut, hun er råflink, stemte på henne ja. Men av de som er igjen nå holder jeg en knapp på Natasha (eller Maria)!

Skrevet

Favoritten min Natasha røk ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sur:

Skrevet

ja, det var ganske sjokkerende at hun gikk ut, det hadde jeg aldri trodd.

var ganske sikker på at natasha og adil var sikre, og at det stod mellom de andre. :forvirret:

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har tippet rett på hvem som har gått ut i de tre siste programmene, og det er favorittene mine som står igjen nå. :-D (Selv om jeg kommer til å savne Natasha...)

Skrevet

Kjetil er en talentløs programleder......men en supreflink danser selv da...

Husker godt at han var THE Hunk (ihverfall en av dem) da jeg gikk på vgs i samme by...ha ha ha....

Gjest Anneli
Skrevet

Jeg ble også overrasket over at Natasha gikk ut! Hun er veldig dyktig, men jeg syntes hun har sånn rar bøy på nakken hele tiden. Sikkert meg som er uvitende men... :forvirret:

Er faktisk litt usikker på hvem jeg heier mest på nå, men jeg liker Maria veldig godt... Så kanskje Maria. Maria eller Kristoffer tror jeg! :)

Skrevet

men det kommer noen sleske glis innimellom som får det til å krype kaldt langs ryggraden min.

:ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...