Gå til innhold

Synker livskvaliteten etter 35?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om du ikke har mange venner, gamle foreldre,  ikke egen familie og er i dårlig form?

Anonymkode: 518dd...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min har økt.

Jeg føler meg klokere, og nyter livet mer.

Anonymkode: 733f0...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er riktignok mann, men jeg må si at jeg har myye høyere livskvalitet nå i 40-årene enn jeg hadde i 20-årene.

Da var jeg arbeidsledig, overvektig, røyket, hadde angst, litt depresjon, ble litt mobbet og satt egentlig bare hjemme og syntes synd på meg selv 

Nå har jeg fast jobb, trener mer eller mindre hver dag, har sluttet å røyke, tar ansvar for mitt eget liv og føler meg generelt mye bedre.

Det er selvfølgelig ikke sånn for alle.

Anonymkode: e19f8...e01

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har blitt værre med åra. Flere og flere plager men det er vel ulike fra person til person. Har ikke noe med trening å gjøre for jeg drev med ekstremsport frem til slutten av trettiåra.  Da fikk jeg kreft

K58

Anonymkode: fc9aa...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blitt bedre her, har slitt med sykdom og funnet ut av mye. Har det lettere og bedre nå enn før. er nærme 40.

Anonymkode: d78c4...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det bedre nå som 45 enn jeg hadde det som 35.

Anonymkode: a0b5f...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dutullernå?
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Om du ikke har mange venner, gamle foreldre,  ikke egen familie og er i dårlig form?

Vet ikke, jeg har mange venner, spreke foreldre og er i god form.

Livskvaliteten min gikk ikke ned ved 35 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, 35 er ikke 90!

Selvsagt går ikke livskvaliteten ned og du kan gjøre alt du gjorde da du var yngre. Om noe har min livskvalitet gått opp, siden jeg har romsligere økonomi enn i 20-årene. 

Anonymkode: b5eaf...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tja.. 

I 20-årene så fortsatte jeg i traumebåndet med min familie, fortsatt tok i mot den psykiske volden som jeg har tatt i mot hele livet og var fullstendig isolert fra omverden, hadde ingen venner, hadde ingen utdannelse. I 30-årene har jeg samlet meg sammen, brutt kontakten med familien, begynt på studier og begynt å trene. Har få venner, men veldig glad i de jeg har ❤️ Jeg blir 35 år neste måned og føler meg for første gang fri ❤️:D Jeg har romsligere økonomi enn jeg har hatt noen gang! (også jeg har sluttet med dop og alkohol, sluttet med røyk og snus, sluttet med kaffe og usunn mat. :) Prøver å slutte med brus og godteri også, men har ikke helt klart det ennå. Det kommer nok snart.)

Anonymkode: 0d397...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...