Gå til innhold

Snekker tettet ikke vindu før regnet kom

Mayer

Anbefalte innlegg

Skulle få byttet noe kledning av snekkerfirma. Sjekket resultatet i går kveld, og det var ikke kledning rundt vinduet før han dro hiem fra jobb. Jeg er ganske sikker på at det regnet masse i går ettermiddag og i natt tilsammen (jobbet kveldsvakt). Han fullførte arbeidet idag. Er dette noe jeg kan klage på? Er det risiko for vannskade her, tror dere? 

Dette kommer tross alt på ca 25 000 kr. Det var flaks jeg sjekket dette tilfeldig om kvelden og fikk tatt bilde.

Screenshot_20240619_002028_Gallery.jpg

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det er ikke noe å klage på. 

Anonymkode: 5af62...52c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mayer skrev (7 timer siden):

Skulle få byttet noe kledning av snekkerfirma. Sjekket resultatet i går kveld, og det var ikke kledning rundt vinduet før han dro hiem fra jobb. Jeg er ganske sikker på at det regnet masse i går ettermiddag og i natt tilsammen (jobbet kveldsvakt). Han fullførte arbeidet idag. Er dette noe jeg kan klage på? Er det risiko for vannskade her, tror dere? 

Dette kommer tross alt på ca 25 000 kr. Det var flaks jeg sjekket dette tilfeldig om kvelden og fikk tatt bilde.

Screenshot_20240619_002028_Gallery.jpg

Har ingenting å si. Det ville du fått vite om du faktisk snakket med snekkeren. 

Anonymkode: c696a...997

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bygger faktisk hus i regnvær... Det tørker opp. Det er vedvarende og langvarig eksponering for vann som er skadelig. Pluss at enkelte bygningsdeler ikke er så begeistret for vann, så man ønsker stort sett å legge tett tak før man gipser og maler vegger og legger parkett. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har ingenting å si. Det ville du fått vite om du faktisk snakket med snekkeren. 

Anonymkode: c696a...997

Takk for gode svar folkens, måtte bare forsikre meg. Er lite handy og jeg har null peiling på slike ting. Var derfor redd for om det kunne bli en fuktskade.

Du fremstiller det som om jeg ikke gidder å snakke med snekkeren, men jeg var faktisk opptatt med andre ting, og på jobb.

Endret av Mayer
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...