AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Del Skrevet 18. juni Lønner det seg å ha en gammel bil på service? Mens man tar EU kontroll? Er det farlig å kjøre en bil som ikke har vært på service? Eller sjekkes alt dette mens en tar EU kontroll ? Anonymkode: 3cc86...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 18. juni #2 Del Skrevet 18. juni Også en gammel bil trenger oljeskift, nye plugger etc. EU kontroll avdekker om bilen er farlig å bruke, men ikke om motoren trenger service eller er stabil ellers. Når biler blir litt vedlikeholdt kan de holde veldig lenge....... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Del Skrevet 18. juni Mann1977 skrev (4 minutter siden): Også en gammel bil trenger oljeskift, nye plugger etc. EU kontroll avdekker om bilen er farlig å bruke, men ikke om motoren trenger service eller er stabil ellers. Når biler blir litt vedlikeholdt kan de holde veldig lenge....... Så det lønner seg alltid med service? Hvor ofte trenger en å gjøre det? Annen hvert år sånn som EU kontroll? Er det lurt å gjøre det samtidig? Anonymkode: 3cc86...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Del Skrevet 18. juni Jeg har oljeskift hvert år minst. Hvor ofte du trenger service kommer ann på bilen, type bil. Hvilken service det er snakk om, osv. Anonymkode: 02880...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 18. juni #5 Del Skrevet 18. juni Om eu kontroll avdekker farlig rust i bærende kontruksjoner eller andre store feil, er oljeskift og nye plugger bortkastet...... sånn sett ville jeg tatt service etter EU kontroll, gjerne på samme verksted. Jeg pleier å unngå merkeverksteder på eldre biler da de gjerne er dyrere og er lite løsningsorienterte. Noen verksteder feilsøker bare ved å bytte deler som kanskje bare har løsnet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har oljeskift hvert år minst. Hvor ofte du trenger service kommer ann på bilen, type bil. Hvilken service det er snakk om, osv. Anonymkode: 02880...71b Hva slags service er lurt å ha da? Anonymkode: 3cc86...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Del Skrevet 19. juni Min 2007-modell er på service en gang i året. Jo flinkere man er til å vedlikeholde bilene, jo lengre varer de. Anonymkode: 4504b...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva slags service er lurt å ha da? Anonymkode: 3cc86...d70 Kommer selvfølgelig ann på hva slags bil, km stand, hvor gammel bilen er, hvilke service som er gjort siste årene. Hvordan bilen er ivaretatt osv. Anonymkode: 02880...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå