pøbelsara Skrevet 7. april #3101 Skrevet 7. april Jeg fatter ikke at folk gjør seg opp meninger uten å sette seg inn i sakene de mener noe om. 11
Tough cookie Skrevet 7. april #3102 Skrevet 7. april Har Ulrikke noensinne tvilt på at hun hadde vært i form til å gå tilbake på jobb dagen etter fødselen? Eller at formen til babyen var såpass stabil at hun kunne forlate han? 2
oss-to Skrevet 7. april #3103 Skrevet 7. april pøbelsara skrev (21 minutter siden): Jeg fatter ikke at folk gjør seg opp meninger uten å sette seg inn i sakene de mener noe om. Det synast eg skin igjennom, at folk har meininga utan kunnskap, i mange saker. 11
pøbelsara Skrevet 7. april #3104 Skrevet 7. april oss-to skrev (57 minutter siden): Det synast eg skin igjennom, at folk har meininga utan kunnskap, i mange saker. Jepp, det gjør de - men det er likefullt vanskelig å forstå. 4
Jaddah123 Skrevet 7. april #3105 Skrevet 7. april Babyface skrev (3 timer siden): Hun hadde ikke "så sterke meninger", hun hadde ikke fått med seg fullt ut hva saken gjaldt. Hun trodde det handlet om urettferdig behandling av en nybakt mor, kvinnesak rett og slett, og den oppfatningen kan man jo lett få om man bare hører halvt etter på Ulrikkes versjon. Med andre ord, ikke fått med seg saken. 4
Babyface Skrevet 7. april #3106 Skrevet 7. april Jaddah123 skrev (2 timer siden): Med andre ord, ikke fått med seg saken. Ja, og? Hvorfor kverulerer du? 1
Jaddah123 Skrevet 7. april #3107 Skrevet 7. april Babyface skrev (Akkurat nå): Ja, og? Hvorfor kverulerer du? Blir for dumt å mene noe om en sak en ikke vet noe om, men kun har lest overskriften på.
Sofie Maria Skrevet 7. april #3108 Skrevet 7. april Blåttvann skrev (På 3.4.2026 den 18.40): Er du Ulrikke eller bare antar du dette? Å bruke følelser som argument i møte med jussen funker ikke. Heldigvis. Ulrikke har ingen sak. Heldigvis. Jeg er ikke Ulrikke (😂), det er basert på hva hun har sagt i invervjuer - at pengene ikke er vesentlig for henne i saken her. 1
Sofie Maria Skrevet 7. april #3109 Skrevet 7. april Babyface skrev (På 3.4.2026 den 22.34): Sofie Maria må være Ulrikke, det kan bare ikke være to personer som er så blåst. Jeg er IKKE Ulrikke. Aldri møtt henne eller sett henne annet enn via skjermen. Jeg er bare engasjert i situasjonen/saken. En annen ting, hva med å holde ting litt sivilisert? 🙂 Å kalle meg + to stykk foreldre blåst i hodet er ikke særlig hyggelig eller? Minner på at fyren i likestillingsombudet gikk et stykke på vei å støtte Ulrikke i saken - så da er han også blåst i hodet og ikke kompetent i jobben sin? 🤔 1 3
Nussepus Skrevet 7. april #3110 Skrevet 7. april Sofie Maria skrev (3 minutter siden): Jeg er IKKE Ulrikke. Aldri møtt henne eller sett henne annet enn via skjermen. Jeg er bare engasjert i situasjonen/saken. En annen ting, hva med å holde ting litt sivilisert? 🙂 Å kalle meg + to stykk foreldre blåst i hodet er ikke særlig hyggelig eller? Minner på at fyren i likestillingsombudet gikk et stykke på vei å støtte Ulrikke i saken - så da er han også blåst i hodet og ikke kompetent i jobben sin? 🤔 Jepp det er han. Har forstår i alle fall ikke hvordan det er å akkurat ha født et prematurt barn. 14 5
Sofie Maria Skrevet 7. april #3111 Skrevet 7. april Nussepus skrev (Akkurat nå): Jepp det er han. Har forstår i alle fall ikke hvordan det er å akkurat ha født et prematurt barn. Det er ikke jobben hans heller. Jobben hans er å finne ut av brudd på likestillingsloven. (ikke arrestert meg hvis jeg ikke skrev nøyaktig korrekt navn på loven ) Han sa på dagsnytt 18 at fødsel har et spesielt sterkt vern 👍🏻 1 1
Kratos Skrevet 7. april #3112 Skrevet 7. april (endret) Sofie Maria skrev (11 minutter siden): Det er ikke jobben hans heller. Jobben hans er å finne ut av brudd på likestillingsloven. (ikke arrestert meg hvis jeg ikke skrev nøyaktig korrekt navn på loven ) Han sa på dagsnytt 18 at fødsel har et spesielt sterkt vern 👍🏻 Likestillings- og diskrimineringsombudet har jo ingenting med Diskrimineringsnemnda å gjøre, så det er irrelevant hva han mener. Endret 7. april av Kratos 7 2
Miominoen Skrevet 7. april #3113 Skrevet 7. april Sofie Maria skrev (1 time siden): Jeg er ikke Ulrikke (😂), det er basert på hva hun har sagt i invervjuer - at pengene ikke er vesentlig for henne i saken her. Nå tar jeg det UB sier med en stor klype salt basert på de mange versjoner av denne sagaen hun har presentert i diverse intervjuer. Det at pengene visstnok ikke er vesentlig er det største svada jeg har hørt. Selvfølgelig er det vesentlig at du slipper å bekymre deg for økonomien når du sitter med et prematurt barn og uvisst antall uker på sykehuset foran deg. Hva tenker du hadde skjedd om ikke Nrk hadde vært så rundhåndet og betalt henne for hele kontrakts perioden? For egen del tenker jeg det ville blitt brukt mot Nrk, et skikkelig "stakkars meg" poeng. En annen ting, hvorfor tror du hun eksponerer barnet til det ekstreme? Kjører clickbait i den gule appen. Penger er det enkle men tragiske svaret på det. 16 1 18
Kratos Skrevet 7. april #3114 Skrevet 7. april Miominoen skrev (Akkurat nå): Nå tar jeg det UB sier med en stor klype salt basert på de mange versjoner av denne sagaen hun har presentert i diverse intervjuer. Det at pengene visstnok ikke er vesentlig er det største svada jeg har hørt. Selvfølgelig er det vesentlig at du slipper å bekymre deg for økonomien når du sitter med et prematurt barn og uvisst antall uker på sykehuset foran deg. Hva tenker du hadde skjedd om ikke Nrk hadde vært så rundhåndet og betalt henne for hele kontrakts perioden? For egen del tenker jeg det ville blitt brukt mot Nrk, et skikkelig "stakkars meg" poeng. En annen ting, hvorfor tror du hun eksponerer barnet til det ekstreme? Kjører clickbait i den gule appen. Penger er det enkle men tragiske svaret på det. Lett å si at «penger er uvesentlig» når man har masse😅 13 2
Blåttvann Skrevet 7. april #3115 Skrevet 7. april Sofie Maria skrev (7 timer siden): Jeg er ikke Ulrikke (😂), det er basert på hva hun har sagt i invervjuer - at pengene ikke er vesentlig for henne i saken her. Lett å si når man har fått betalt. 🤣 Hvis det ikke var så viktig kunne hun jo frasagt seg lønn for oppdraget. Men det gjorde hun ikke, selvfølgelig. 18
Bibbi_ Skrevet 8. april #3116 Skrevet 8. april Sofie Maria skrev (15 timer siden): Jeg er IKKE Ulrikke. Aldri møtt henne eller sett henne annet enn via skjermen. Jeg er bare engasjert i situasjonen/saken. En annen ting, hva med å holde ting litt sivilisert? 🙂 Å kalle meg + to stykk foreldre blåst i hodet er ikke særlig hyggelig eller? Minner på at fyren i likestillingsombudet gikk et stykke på vei å støtte Ulrikke i saken - så da er han også blåst i hodet og ikke kompetent i jobben sin? 🤔 Han må absolutt være blåst ja! 4
Orly Skrevet 8. april #3117 Skrevet 8. april Miominoen skrev (16 timer siden): Nå tar jeg det UB sier med en stor klype salt basert på de mange versjoner av denne sagaen hun har presentert i diverse intervjuer. Det at pengene visstnok ikke er vesentlig er det største svada jeg har hørt. Selvfølgelig er det vesentlig at du slipper å bekymre deg for økonomien når du sitter med et prematurt barn og uvisst antall uker på sykehuset foran deg. Hva tenker du hadde skjedd om ikke Nrk hadde vært så rundhåndet og betalt henne for hele kontrakts perioden? For egen del tenker jeg det ville blitt brukt mot Nrk, et skikkelig "stakkars meg" poeng. En annen ting, hvorfor tror du hun eksponerer barnet til det ekstreme? Kjører clickbait i den gule appen. Penger er det enkle men tragiske svaret på det. 👆 Selvsagt har pengene noe å si, å påstå noe annet blir for dumt 9
Stargaze Skrevet 8. april #3118 Skrevet 8. april Det var i hvert fall et stort løft å få JS inn som programleder. I det første programmet lar hun både deltakere og dommere skinne, og er selv en behaglig programleder. I sterk kontrast til UBs «se me, se meg» pgogramlederstil. 16 5
NedOpp Skrevet 8. april #3119 Skrevet 8. april Stargaze skrev (9 minutter siden): Det var i hvert fall et stort løft å få JS inn som programleder. I det første programmet lar hun både deltakere og dommere skinne, og er selv en behaglig programleder. I sterk kontrast til UBs «se me, se meg» pgogramlederstil. Og i tillegg må man ha i bakhodet at hun har hatt 1 døgn til å forberede seg! 9 11
Stargaze Skrevet 8. april #3120 Skrevet 8. april NedOpp skrev (1 time siden): Og i tillegg må man ha i bakhodet at hun har hatt 1 døgn til å forberede seg! Og ingen unger til salgs. Dame med integritet! 11 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå