AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #21 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 9.53): Folk som ikke fjerner bilder av ekser på sosiale media er sosialt tilbakestående. Hvorfor i alle dager er man nødt til å tvinge nye kjærester til å se på hele fortiden sin?? De fleste har ingen problemer med å forholde seg til at man har en fortid, men det er ikke nødvendig å flashe det i trynet til vedkommende på sosiale media. Og hvorfor i alle dager har man behov for å sitte og se på bilder av ekskjæresten selv? Man har da minner i hodet også, om man føler for å tenke på sin egen fortid, holder ikke det? Jeg har faktisk valgt bort menn som ikke skjønner dette selv, og som ikke har fjernet bilder av ekser på eget initiativ når man blir singel. Anonymkode: 27c80...6b8 Jeg hadde også valgt vekk menn som hadde tvunget meg til å sitte og se gjennom hele profilen deres på sosiale medier. Heldigvis er det de færreste som gjør det og da er det frivillig for meg om jeg vil se bildene. Jeg velger bort kontrollende menn som vil jeg skal slette bilder på SoMe. Anonymkode: cda50...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #22 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg ville vært mer skeptisk til noen som har ett sterkt behov for å skjule alle minner om ett 20 år langt forhold... Jeg hadde ett liv før jeg møtte kjæresten min. Både han og svigerfamilien er fullt klar over at jeg har hatt tidligere forhold. Hvis de mener at jeg bør skjule fortiden min, og gjemme den unna, så ber de meg da skamme meg over min historie, og hvem jeg er... Hvis de ikke aksepterer at jeg har hatt ett liv frem til de ble min familie, så vil jeg faktisk ikke ha de som familie... Jeg kommer ikke til å slette bilder på sosiale medier, og jeg kommer ikke til å kaste gamle familiealbum. Anonymkode: 6e713...4d1 Hvis du har delt mye de siste 20 årene bør du forsåvidt skamme deg ja 😅 Jeg har veldig lite ute, og kunne ikke falt meg inn å beholde bilder av ekser! Men nå var jeg veldig restriktiv på hva jeg la ut helt fra Facebook kom da. Takk og lov. Anonymkode: c6d9f...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #23 Del Skrevet 20. juni 2024 Men ja, selvsagt sletter man, sosiale medier er en «her og nå-greie», man trenger ikke at nye kollegaer og ny kjærestes foreldre innvies i tidligere forhold. Kyssebilder og diverse er helt vanvittig kleint, og veldig respektløst ovenfor den nye. Anonymkode: c6d9f...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #24 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men ja, selvsagt sletter man, sosiale medier er en «her og nå-greie», man trenger ikke at nye kollegaer og ny kjærestes foreldre innvies i tidligere forhold. Kyssebilder og diverse er helt vanvittig kleint, og veldig respektløst ovenfor den nye. Anonymkode: c6d9f...d5d Er det ærlig talt noen som sitter og går igjennom hele profilen til nye venner de legger til? 15 - 20 år bakover? Anonymkode: cda50...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #25 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 9.53): Folk som ikke fjerner bilder av ekser på sosiale media er sosialt tilbakestående. Hvorfor i alle dager er man nødt til å tvinge nye kjærester til å se på hele fortiden sin?? De fleste har ingen problemer med å forholde seg til at man har en fortid, men det er ikke nødvendig å flashe det i trynet til vedkommende på sosiale media. Og hvorfor i alle dager har man behov for å sitte og se på bilder av ekskjæresten selv? Man har da minner i hodet også, om man føler for å tenke på sin egen fortid, holder ikke det? Jeg har faktisk valgt bort menn som ikke skjønner dette selv, og som ikke har fjernet bilder av ekser på eget initiativ når man blir singel. Anonymkode: 27c80...6b8 Det er da ingen som tvinger noen til å bla seg tilbake eller å gå gjennom alle bildene på en Facebookprofil? Det «flashes» på ingen måte i trynet på noen, man må jo aktivt gå inn og se etter bildene! Jeg har til og med papirbilder av ekskjærester jeg hadde på 90-tallet. Hvorfor skulle jeg kaste dem? Anonymkode: 87717...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå