Eleaelea Skrevet 6. november #301 Skrevet 6. november Digger Aslaug! "Faen I helvete"😅 kunne vært litt greiere mot bror Erling. Men "satan" som ho byr på seg selv. Spoiler 4
Christina82 Skrevet 6. november #302 Skrevet 6. november Ryddet for persondebatt og tilsvar til dette. Christina82, mod
Fant80 Skrevet 6. november #303 Skrevet 6. november Sen ve ben skrev (På 21.10.2025 den 16.15): Nordmenn kan ikke oppføre seg på ferie (respekt til de som kan, for de finnes). Trodde jeg også til jeg møtte Russere på ferie. Fysj for en gjeng. Jeg har i tillegg utenlandske slektninger som reagerer kraftig på oppførselen deres. Israelere er også forferdelige. Min mening selvsagt. 4
Sol79 Skrevet 6. november #304 Skrevet 6. november (endret) Eleaelea skrev (7 timer siden): Digger Aslaug! "Faen I helvete"😅 kunne vært litt greiere mot bror Erling. Men "satan" som ho byr på seg selv. Skjul innhold Helt enig, digger hele familien. 😅 "Hælvettes trappe!" "Dræp meg!" Endret 6. november av Sol79 3
Eleaelea Skrevet 7. november #305 Skrevet 7. november Teller ned til 18 november til det blir jule forberedelser i charterfeber. Blir artig å se Aslaug og gjengen igjen.😄🤩 kunne sittet flere timer å sett på. Roger er også underholdende.😄🤩 4 1
FORFAR Skrevet 7. november #306 Skrevet 7. november Blir interessant å se disse folkene i et annet format. Blir det lutefisk på familien Harstad? 1
Elsker sjokolade Skrevet 7. november #307 Skrevet 7. november (endret) Finner det ikke igjen, men så en artikkel om hun ene Buskerud dama. Hun har gått ned 48 kg etter en slankeoperasjon i mai. Hadde aldri kjent henne igjen. Endret 8. november av Elsker sjokolade 1
K_mb Skrevet 7. november #308 Skrevet 7. november (endret) Elsker sjokolade skrev (5 minutter siden): Finner det ikke igjen, men så en artikkel om hun ene Buskerud dama. Hun har gått ned 48 kg etter en slankeoperasjon i mai. Hadde aldri kjent henne igjen. Nå så det jo ut som etter-bildet skrek heavy filterbruk. 48 kilo er mye, men ikke så mye at man plutselig ser ut som en 30-åring når man nærmer seg 60, og med viten om før... Endret 7. november av K_mb 1
Johan uten land Skrevet 7. november #309 Skrevet 7. november (endret) Rogern gikk nesten ut av sitt gode skinn når han skjønte at han hadde glemt tobakken i kjøleskapet. Blir spennende å se hva han varter opp med til jul. Artig type - ellers synes jeg Aslaug er en koselig dame - artig dialekt og stemme, i tillegg snakker hun skikkelig rett fra levra... ... ellers er Fred Åge en grei kar å følge. Buskeruddamene fremstår dessverre bare som ekle - men nok mer tillaget enn virkeligheten. Resten er helt uinteressante i mine øyne. Endret 7. november av Johan uten land 1
K_mb Skrevet 7. november #310 Skrevet 7. november Eleaelea skrev (På 6.11.2025 den 15.42): Digger Aslaug! "Faen I helvete"😅 kunne vært litt greiere mot bror Erling. Men "satan" som ho byr på seg selv. Vis skjult innhold Må ikke glemme "skyt mig" aka Stein Are 😅 Harstad-familien og Roger ER Chartefeber etter min mening. 5
Fru Uperfekt Skrevet 7. november #311 Skrevet 7. november Sol79 skrev (På 21.10.2025 den 11.46): Flere av deltakerne lurer jeg oppriktig på hvorfor de har castet. Det er jo ikke slik at jo mer tragiske mennesker det er, desto bedre underholdning gir det. Enkelte har det ikke i seg. F.eks. de to bimboene og kompisen, pensjonistdamene og mor og sønn. Syns også Buskeruddamene begynner og bli brukt opp. De er egentlig bare ekle. Bimboene er artige og pensjonistene er skjønne. Men Buskerud damene er 🥱 1
Eleaelea Skrevet 9. november #312 Skrevet 9. november Elsker sjokolade skrev (På 8.11.2025 den 0.13): Finner det ikke igjen, men så en artikkel om hun ene Buskerud dama. Hun har gått ned 48 kg etter en slankeoperasjon i mai. Hadde aldri kjent henne igjen. Står i dagbladet 1
FORFAR Skrevet 4 minutter siden #313 Skrevet 4 minutter siden En helt grei episode 1 med gjengen fra Charter, men denne gang i Norge forrut jul med alt det innebærer av forberedelser, som harryhandel i Sverige for eksempel (host). Man blir på ingen måte overrasket, men det er likevel artig å se deltakerne i en annen setting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå