Honey Dew Skrevet 18. juni #1 Del Skrevet 18. juni Er det noen som skal følge denne serien, eller er dere lei?. Jeg har veldig lyst til å se. Det er litt som å se et togkrasj, men siden Svein skal være med, tror jeg ikke jeg orker. Hvis jeg skal se, må det være bak en pute 😜 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 18. juni #2 Del Skrevet 18. juni Samboer og jeg gleder oss! Lett underholdning. Kommer jo an på hvem som skal være med også. Vi takler ikke Svein, men hvis de andre som er med er morsomme, så skal vi overleve Svein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 18. juni #3 Del Skrevet 18. juni Tror ikke det. siste sesongene fenget ganske lite. Men skal ikke se bort i fra at jeg gir det en sjanse.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojoen Skrevet 18. juni #4 Del Skrevet 18. juni Mulig vi også gir det en sjanse, men er litt usikker på om denne serien tåler tidens tann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 18. juni #5 Del Skrevet 18. juni Hvilken kanal? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 18. juni #6 Del Skrevet 18. juni Jonette skrev (2 timer siden): Hvilken kanal? Viaplay / tv3. svein er dugelig oppbrukt synes jeg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 18. juni #7 Del Skrevet 18. juni Gleder meg mest til å se Nina og Gry. Er de like stor? Er røyken fortsatt det viktigste i livet? Hostes det fortsatt? Strawberry drinken fortsatt? Gøy!!🙃🙃🙃 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 18. juni #8 Del Skrevet 18. juni Honey Dew skrev (4 timer siden): Er det noen som skal følge denne serien, eller er dere lei?. Jeg har veldig lyst til å se. Det er litt som å se et togkrasj, men siden Svein skal være med, tror jeg ikke jeg orker. Hvis jeg skal se, må det være bak en pute 😜 Hvorfor orker du ikke Svein? Har fått med meg at han står for mye som ikke er bra, men har hørt langt mindre om dette, enn det han sto for som gjaldt pandemien. Det sier jo litt om hvor mye sprøtt man kan mene uten å få mye oppmerksomhet, og om hvor alvorlig det ble sett på å stille spørsmål og ha egne meninger om noe av det som skjedde rundt pandemien og koronavaksinen. Det var liksom det verste av det verste, og det var DET som fikk oppslag i media... Tror ikke jeg skal se serien, ikke den type serier jeg bruker tid på. Men synes det er fint at Svein får en mulighet til å komme tilbake i jobb, og få et bedre liv enn han hadde en periode. Han har nok som de fleste andre både gode og dårlige sider, og de som ikke vil se på, har nok av andre program de kan se. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 18. juni #9 Del Skrevet 18. juni Aurora Gude sa nei, fordi hun ikke ville fremstå som en idiot…Er ikke det toget gått? Hun stilte jo jaggu i en egen klasse det jeg har sett av henne på CF tidligere 😆 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 18. juni #10 Del Skrevet 18. juni BlåSwix skrev (21 minutter siden): Viaplay / tv3. svein er dugelig oppbrukt synes jeg. Takk.🙂 Har sett på Charterfeber før,husker jeg var både fascinert og flau,( på deltakernes vegne)🙈 . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 18. juni #11 Del Skrevet 18. juni Har aldri sett serien, annet helt sporadisk ti minutter om gangen. Synes den er uinteressant og fordummende, og når Charter-Svein blir med hadde det blitt boikott uansett. Og selv om det startet med munnbindbrenning under pandemien, har Østvik siden den gang gravd seg dypt ned i konspirasjonsteorienes svarte irrganger. Leser man noen av kommentarene hans på Facebook, for eksempel, er de direkte skremmende. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/jloxK9/tv-2s-hadde-svein-rett-er-et-journalistisk-havari (bak betalingsmur) https://www.m24.no/antisemittisme-debatt-janne-amble/charter-sveins-grumsete-univers/700590?noLog=1 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. juni Forfatter #12 Del Skrevet 18. juni anonym111111 skrev (45 minutter siden): Hvorfor orker du ikke Svein? Har fått med meg at han står for mye som ikke er bra, men har hørt langt mindre om dette, enn det han sto for som gjaldt pandemien. Det sier jo litt om hvor mye sprøtt man kan mene uten å få mye oppmerksomhet, og om hvor alvorlig det ble sett på å stille spørsmål og ha egne meninger om noe av det som skjedde rundt pandemien og koronavaksinen. Det var liksom det verste av det verste, og det var DET som fikk oppslag i media... Tror ikke jeg skal se serien, ikke den type serier jeg bruker tid på. Men synes det er fint at Svein får en mulighet til å komme tilbake i jobb, og få et bedre liv enn han hadde en periode. Han har nok som de fleste andre både gode og dårlige sider, og de som ikke vil se på, har nok av andre program de kan se. Klarer bare ikke slike mennesker som tar for stor plass og i tillegg dummer seg ut gang på gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. juni Forfatter #13 Del Skrevet 18. juni Eleaelea skrev (56 minutter siden): Gleder meg mest til å se Nina og Gry. Er de like stor? Er røyken fortsatt det viktigste i livet? Hostes det fortsatt? Strawberry drinken fortsatt? Gøy!!🙃🙃🙃 Er den ene "Har dere Irish?" 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. juni #14 Del Skrevet 19. juni (endret) Jeg vil se de to kompisene igjen. Han blide og positive og han som er lav. Husker ikke navnet. Han ene gikk litt rart. Også vil jeg se storfamilien som hadde med seg 1000 Island dressing. Og de to bingo-damene fra Østfold🥰 Endret 19. juni av bonsaijenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. juni #15 Del Skrevet 19. juni Lisbeth og Nancy, I pay for parraply ❤️ Jeg syntes serien utviklet seg i en dårlig retning de siste sesongene, så jeg føler meg ferdig med denne serien. Da vil jeg heller se repriser av de gamle klassikerne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 19. juni #16 Del Skrevet 19. juni bonsaijenta skrev (51 minutter siden): Jeg vil se de to kompisene igjen. Han blide og positive og han som er lav. Husker ikke navnet. Han ene gikk litt rart. Også vil jeg se storfamilien som hadde med seg 1000 Island dressing. Og de to bingo-damene fra Østfold🥰 Dessverre er han lave kompisen og Nansy døde. Disse som deltar har nok sitt livs opplevelse og skjønner ikke hvor dumme de fremstår, det er i grunnen litt trist. Blir også flau på nordmenns vegne. De siste sesongene var for regissert. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 19. juni #17 Del Skrevet 19. juni Honey Dew skrev (20 timer siden): Er den ene "Har dere Irish?" Mulig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 19. juni #18 Del Skrevet 19. juni Chrisssi skrev (4 timer siden): Dessverre er han lave kompisen og Nansy døde. Disse som deltar har nok sitt livs opplevelse og skjønner ikke hvor dumme de fremstår, det er i grunnen litt trist. Blir også flau på nordmenns vegne. De siste sesongene var for regissert. Den lave er det fred Åge? Eller Christoffer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. juni #19 Del Skrevet 19. juni Honey Dew skrev (På 18.6.2024 den 13.54): Er det noen som skal følge denne serien, eller er dere lei?. Jeg har veldig lyst til å se. Det er litt som å se et togkrasj, men siden Svein skal være med, tror jeg ikke jeg orker. Hvis jeg skal se, må det være bak en pute 😜 Kommer nok til å få med meg 1. episode, så får vi se hva som skjer videre. Ser ut til at det blir både noen gamle og noen nye fjes. https://presse.viaplaygroup.no/post/charterfeber-er-tilbake-pa-viaplay-20-august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 19. juni #20 Del Skrevet 19. juni Eleaelea skrev (5 timer siden): Den lave er det fred Åge? Eller Christoffer? Christoffer. Han er død: https://www.dagbladet.no/kjendis/charterfeber-christoffer-er-dod/74907121 Ser ut som Fred Åge skal være med i år (han som går litt rart). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå