Gå til innhold

Mammografi...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget en kul i brystet før jul. den minnet om en drue og var øm og vond. da den ikke gi bort, gikk jeg til lege og han henviste meg til mammografi. Nå er kulen mye mindre, og mindre øm, jeg føler den er på vei bort. så jeg lurer på å avbestille den mammografien. men så sier sambo at det kanskje er like greit å få tatt det... men jeg er 26 år, og alt tyder vel på at den kulen var en kjertel? jeg synes det virker skikkelig grusomt å ta mammografi, jeg er en liten 75B og kan ikke skjønne hvordan de skal klare det uten å dra og mose meg osv :forvirret: Hva synes dere? er det noen med små pupper som har tatt mammografi her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, første gang jeg var å tok mammografi grudde jeg meg i flere uker. Jeg skulle sammen med søsteren min, sånn som deg har en liten 75 B, og vi så med gru på hvordan dette skulle gå. Jeg har D-cup, og damen som utførte mammografien sa at det var nesten vanskeligere å utføre på de som hadde større pupper, enn de som hadde mindre. De putter ikke bare selve brystet inn i "maskinen", men også det som er under armhulen, om du forstår hva jeg mener.

Iallefall, det var fort unnagjort, og det var litt ubehagelig. Var litt øm i brystene i noen dager etterpå, men ellers var det helt okei. Jeg synes du skal dra, og bite tennene sammen. Det er garantert ikke så ille som du forestiller deg ;)

Skrevet

Jeg tok mammografi da jeg hadde små og faste pupper (den tiden er forbi etter graviditet og amming... :ler: ). Det gikk kjempefint, ikke vondt og ikke flaut. Det er hundre ganger værre å gå til tannlegen.

Dessuten er det så utrolig deilig å VITE at alt er ok, så slipper man å engste seg.

Skrevet
Var litt øm i brystene i noen dager etterpå, men ellers var det helt okei.

*grøss* Flere dager??? :overrasket:

Skrevet

To dager :) Helt normalt. Er ikke snakk om store smerter. De har jo tross alt vært flate i noen sekunder.

Skrevet

hm... :)

Men hva sier jeg på jobb da? jeg må jo gjøre det i arbeidstida :forvirret:

Skrevet

Du skal til legen? Trenger ikke gi noe lengre forklaring på det da. Hvis ikke tar du en hvit en på at du skal til tannlegen ;)

Skrevet
Du skal til legen? Trenger ikke gi noe lengre forklaring på det da. Hvis ikke tar du en hvit en på at du skal til tannlegen  ;)

:) ok takk... men hvis jeg kommer ut derfra med 2 meter lange pupper altså... :forvirret:

Skrevet

Heheh.. Du er ikke den første som har tenkt på x antall lange pupper.. Tro meg, jeg bannet til dama at hvis de ble like flat etterpå som jeg trodde, så ville jeg saksøke henne! slapp av, det går bare fint :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...