Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #21 Skrevet 16. februar 2006 Mulig jeg er dum altså, men hva er ONS ← Nei skjønner deg godt jeg. Trodde det betydde onsdag jeg også. Buster I think I'm in love. :kys_2: Ingenting irriterer meg mer enn den grenseløse dobbeltmoralen menn er i stand til å gi uttrykk for omtrent vær gang de åpner munnen. Menn skal kunne løpe med fanten ute 24-7, mens kvinner helst skal være tilgjengelig for alle og samtidig ikke ha noen fortid.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #22 Skrevet 16. februar 2006 Jeg er personlig "snerpete", men ikke sammen med en jeg er glad i, der er det ingen sperrer. Tilfeldig sex vet jeg ingenting om, men forestiller meg at det ville bli en heller pinlig og motbydelig affære.
DrDexter Skrevet 16. februar 2006 #23 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har aldri hatt ONS, men jeg og kjæresten min vil jeg si er veldig råe i senga, det gjelder bare å snakke ut om hva man liker, spør kjæresten din om hun liker å være litt rampete, kanskje du får et overaskende svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå