AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Del Skrevet 17. juni Hva tenker dere om disse? Pia Pernille (som dobbeltnavn) Hermine Tora Milla Clara Jonathan Ludvig Skage Anton Didrik Sindre Anonymkode: 7b105...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Del Skrevet 17. juni Likte faktisk ingen av dem 🤷♀️ Noen spesiell grunn til at du tenker på akkurat disse navnene? Anonymkode: 10aec...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Del Skrevet 17. juni Hermine og Jonathan Anonymkode: 0b7fa...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva tenker dere om disse? Pia Pernille (som dobbeltnavn) nei Hermine nei Tora nei Milla nei Clara nei Jonathan ja Ludvig ja Skage nei Anton nei Didrik nei Sindre ja Anonymkode: 7b105...651 Anonymkode: 56b68...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 17. juni #5 Del Skrevet 17. juni Kun Pia eller Pernille: ja, men ikke begge Tora:ja Sindre: ja. De andre: ikke min smak. Anton og Clara butter spesielt imot, vet ikke helt hvorfor . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. juni #6 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva tenker dere om disse? Pia Pernille (som dobbeltnavn) nei Hermine ja Tora nei Milla ja Clara ja Jonathan ja Ludvig ja Skage nei Anton ja Didrik ja Sindre ja Anonymkode: 7b105...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Del Skrevet 17. juni Jonathan er eneste jeg likte Anonymkode: 2608e...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Del Skrevet 17. juni Anton og klara var ok. Nei til resten Anonymkode: 3231e...009 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Del Skrevet 17. juni Jeg liker Milla, Tora, Ludvig og Sindre. Anonymkode: f6a40...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 17. juni #10 Del Skrevet 17. juni Ingen av dem er min type navn 😂 Synes Hermine er fint da. Hva med Tor William Ulrik Halvor Ole Kristian Lasse? Ellen Aminda Kristine Mariann/ Mari Ann Angelica? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. juni #11 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om disse? Pia Pernille (som dobbeltnavn) Hermine Tora Milla Clara Jonathan Ludvig Skage Anton Didrik Sindre Anonymkode: 7b105...651 Tora og Clara er fine navn. Pia Pernille var ikke pent sammen. Milla er ok, men det høres ut som et uferdig navn. Ludvig er fint. Liker ikke de andre. Skage er på bunnen av listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Del Skrevet 17. juni Ludvig 👍 Hermine 👍 Anonymkode: 9e5f5...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #13 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva tenker dere om disse? Pia Pernille (som dobbeltnavn) Liker ikke, Pernille er fint alene, Pia er ikke fint Hermine Liker jeg veldig godt, det fineste her Tora liker ikke Milla liker ikke Clara Fint,men veldig mye finere med K Jonathan : Veldig fint Ludvig Poppis og kjedelig Skage : liker ikke Anton : veldig fint Didrik : Det fineste Sindre : Er fint,men ikke noe jeg ville brukt,men finere enn for eksempel Lucas, Nathaniel og slike navn Anonymkode: 7b105...651 Anonymkode: 68747...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #14 Del Skrevet 18. juni Elsker navnet Clara. Pernille er også fint, men ikke med Pia foran. Hva med Clara Pernille? Liker Jonathan og Skage Anonymkode: dfcea...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #15 Del Skrevet 18. juni Klara/Clara, Anton, Skage og Didrik er fine! Anonymkode: 028cb...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #16 Del Skrevet 18. juni 18 hours ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere om disse? Pia Pernille (som dobbeltnavn) - Pernille alene er fint Hermine - ok Tora - fint Milla - ikke fint. Mille er fint Clara - fint Jonathan - fint Ludvig - ikke fint Skage - ikke fint Anton - ikke fint Didrik - ikke fint Sindre - fint, men søsken må ha et navn som passer til Anonymkode: 7b105...651 Har svart inne i teksten 😊 Anonymkode: 1d1b7...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #17 Del Skrevet 18. juni Clara👍 Ludvig👍 Anonymkode: ef441...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Borealis Skrevet 18. juni #18 Del Skrevet 18. juni Hermine er nydelig. Clara er også fint. Jonathan er det fineste guttenavnet. Ludvig en god nummer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #19 Del Skrevet 18. juni Pia Pernille (som dobbeltnavn) - nei. Begge er OK alene eller evt. sammen med andre navn, men synes kombinasjonen blir veldig "snublete". Jeg liker sjelden dobbeltnavn der begge begynner på samme bokstav. Hermine - det synes jeg er mindre pent. I tillegg får nok mange assosiasjoner til den Harry Potter-serien og det blir litt flaut, synes jeg. Tora - pent Milla - veldig sukkersøtt, fremstår som et kallenavn for Camilla e.l. Clara - pent Synes alle guttenavnene er helt OK. Anonymkode: 03a24...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Del Skrevet 22. juni Jeg heter Pernille og har alltid syns det er litt langt og klønete. Særlig utenfor Skandinavia, ingen klarer å uttale det. Jeg er veldig glad jeg ikke har et ekstra navn i tillegg til Pernille. Det hadde blitt enda mer krøkkete. Jeg hadde gått for Pia. Anonymkode: ea3d7...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå