Alenemamma99 Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Hei! Jeg har vært alenemamma i 2 år nå og jeg angrer ikke et sekund, eller.. Jeg angrer på at jeg lå med feil fyr. Pappaen til barnet mitt har sittet i fengsel helt siden gullet ble født og har enda ikke truffet den nydelige jenta mi💓 Det er et valg jeg har tatt fordi jeg vil ikke at jenta mi også skal bli kriminell. Jeg tror at om barnet får assosiasjoner med fengsel og kriminalitet vil hun også bli en fengselsfugl. Med alt ansvaret det bærer med seg å være alenemamma kjenner jeg også på mangelen av sex. Før jeg fikk jenta mi hadde jeg sex ukentlig, ikke med fast partner. Men nå får jeg ikke gjort det lengre pga jenta mi. Det kjenner jeg på at begynner å plage meg litt.. Jeg har kun en mamma som avlaster meg innimellom, men hun er ufør og har ikke så god helse, derfor er jeg ofte alene med gullet mitt💓 Det jeg lurer på er hvordan dere alenemødre gjør det når dere vil ha sex. Har dere barnet ved siden av mens dere har sex? Eller kan barnet klare seg selv for en liten periode(3-4 timer maks). Setter så stor pris på svar, da jeg ikke har så mange andre å støtte meg til.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Godt forsøk på en trolletråd, men faller litt igjennom på et par punkter som blir for åpenbart. Anonymkode: d2bbe...909 7 2
Alenemamma99 Skrevet 17. juni 2024 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Godt forsøk på en trolletråd, men faller litt igjennom på et par punkter som blir for åpenbart. Anonymkode: d2bbe...909 Hva mener du med trolletråd? Jeg er ikke ute etter en diskusjon, har bare lyst på svar i en vanskelig periode. Er i tillegg ny på denne siden og synes det er vanskelig å nå ut til nye folk. Hvis du mener jeg burde slette skal jeg det:( Endret 17. juni 2024 av Alenemamma99
Bombasi Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 (endret) Vet ikke hvordan alenemødre gjør det, men jeg kan love deg at du finner ikke en mann som er villig til å ha sex med deg mens det lille gullet ditt ligger ved siden av. Høres ut som dere samsover? Kanskje du skal venne gullet ditt til å sove i egen seng? Blir lettere med mannebesøk da. Men bli nå ikke hun der som drar inn nye fremmede menn hver helg foran jenta, siden du tidligere hadde jevnlig sex hver uke uten fast partner. Skån gullet ditt for det. Endret 17. juni 2024 av Bombasi 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Skrevet 18. juni 2024 Finn deg en elsker som kan komme å hjelpe deg med dine behov. Det er masse flotte og snille mannfolk som kan hjelpe deg. Prøv en nettside der du kan bli kjent med noen først for å finne ut om hva du og han ønsker anonymt. Men skån barnet ditt for uheldige opplevelser. Anonymkode: 9b915...f8c
Bamseklemmer Skrevet 18. juni 2024 #6 Skrevet 18. juni 2024 Alenemamma99 skrev (16 timer siden): Hei! Jeg har vært alenemamma i 2 år nå og jeg angrer ikke et sekund, eller.. Jeg angrer på at jeg lå med feil fyr. Pappaen til barnet mitt har sittet i fengsel helt siden gullet ble født og har enda ikke truffet den nydelige jenta mi💓 Det er et valg jeg har tatt fordi jeg vil ikke at jenta mi også skal bli kriminell. Jeg tror at om barnet får assosiasjoner med fengsel og kriminalitet vil hun også bli en fengselsfugl. Med alt ansvaret det bærer med seg å være alenemamma kjenner jeg også på mangelen av sex. Før jeg fikk jenta mi hadde jeg sex ukentlig, ikke med fast partner. Men nå får jeg ikke gjort det lengre pga jenta mi. Det kjenner jeg på at begynner å plage meg litt.. Jeg har kun en mamma som avlaster meg innimellom, men hun er ufør og har ikke så god helse, derfor er jeg ofte alene med gullet mitt💓 Det jeg lurer på er hvordan dere alenemødre gjør det når dere vil ha sex. Har dere barnet ved siden av mens dere har sex? Eller kan barnet klare seg selv for en liten periode(3-4 timer maks). Setter så stor pris på svar, da jeg ikke har så mange andre å støtte meg til. Driftene kan være er sterk, men fornuften er sterkere.. det skaper ofte trøbbel. Men litt kos, nærhet og sex skaper jo også mere lykke i hverdagen.. Hvor lykkelig vil du være? hvor lykkelig går det ann å bli? Nå er det din tur å bestemme🤭 Godt å se at du er så glad i gullet ditt, tar ansvar og vil beskytte jenta de for beiliere. Det viktige er om jenta hører, at beilieren er vennen til mamma. Og jeg vet at jenta har godt av å se deg sprudlende og lykkelig.. Men alt dette visste du nok fra før? Jo.. i ung alder benyttet vi oss av kos, selv midt på dagen.. han gutten på 4 år lekte så godt på stuegulvet, med det nye legosettet jeg ga han. Vi var bare på elskerplan.. og kysset ikke hverandre når ha så på oss, så jeg ble sikkert oppfattet som en venn. Vi holdt det hemmelig for gutten.. 10 år etterpå ga jeg han er en båt med motor i konfirmasjonsgave. Nå er det snart 20 år etter det igjen.. Han er en trivelig ung mann, men han aner nå først at vi hadde en hemmelig affære. Så litt spionsex var jo spennende.. men samtidig en trygg oppvekst for gutten, som ble skjermet for mange "venner"
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Skrevet 18. juni 2024 Nei, barnet kan ikke klare seg alene. Skal du ha sex med en ny partner i eget hjem sørger du får at det er etter barnets leggetid og at hun får ligge i fred på eget rom hvor det ikke er sjanser for at hun blir vitne til hva du driver med eller hvem som er på besøk og at du hører henne om hun våkner. Barnet kommer før dine seksuelle behov. Du har valgt å bli mamma og da kommer barnet først. Og barnet har rett til å være med sin far med mindre han kan være skadelig for henne (vold, rus eller manglende evne til omsorg og oppfølgning). Hun blir ikke fengselsfugl bare for at far har gjort noe galt. Anonymkode: 383a7...c73 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #8 Skrevet 18. juni 2024 Pleide å komme på besøk etter barn hadde lagt seg. De sover som regel godt i den alderen, men ikke alltid..så vær forberedt. Babycall osv. Så voksentid. Mat, film, sex. Går aldri bort fra barnet, eller ut. Barnevakt eller hjemmebesøk. Anonymkode: 03b36...cc1
Stor pike Skrevet 18. juni 2024 #9 Skrevet 18. juni 2024 3-4 timer alene for en toåring?! Er du på styr? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #10 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Godt forsøk på en trolletråd, men faller litt igjennom på et par punkter som blir for åpenbart. Anonymkode: d2bbe...909 Mye bra her ja, og ambisiøst tema, men lykkes nok ikke helt dessverre. Anonymkode: 41a59...0b8 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #11 Skrevet 18. juni 2024 Jeg tror og håper dette er tull, men i tilfelle det ikke er det: Jeg har vært gift med en som opplevde som barn å våkne alene i huset. Livredd fordi h*n ikke forstod noen ting. Hadde satt på tv for å se et annet menneske og satt på gulvet og gråt da foreldre kom hjem. Det (sammen med andre episoder) førte til store problemer hele livet. Du er redd for at barnet skal bli kriminelt av å møte faren, men det du vurderer er et stort overgrep som kan skape større skader og påvirke barnet negativt hele livet. Anonymkode: a6cd2...a60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå