Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg tok en graviditetstest og vet ikke om jeg faktisk ser en strek, en skyggestrek eller om det i det hele tatt er noe der. Ser dere noe? 

IMG_6084.jpeg

Anonymkode: 26f68...6da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det ser ut som en strek. Var den der før testen tørket?

Anonymkode: 54e5b...e32

AnonymBruker
Skrevet

Den er positiv.

Det er en egen tråd på prøver-forumet for dette, btw.

Anonymkode: 8859a...281

Skrevet

Ser ut som at fargen har stoppet opp og lager en falsk strek. Jeg ser en hvit strek med mye farge rundt 

AnonymBruker
Skrevet

Ta ny test 

Anonymkode: 50262...c07

AnonymBruker
Skrevet

Ser strek! Makesure er vel de som har færrest tilfeller av skygge også, om jeg har forstått det rett? Og kommer i 10pk, så ta en ny en du😊

Anonymkode: c6cb2...3da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det ser ut som en strek. Var den der før testen tørket?

Anonymkode: 54e5b...e32

Jeg tok den igår og glemte den helt av da jeg har en liten som plutselig trengte meg, så fikk ikke lest av den da. :(  Derfor jeg er utrolig usikker på om den er der siden der er tørket ut? 😕 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ser strek! Makesure er vel de som har færrest tilfeller av skygge også, om jeg har forstått det rett? Og kommer i 10pk, så ta en ny en du😊

Jeg fikk ikke lest av denne før idag, den ble tatt igår 😕 men gikk helt i glemmeboken da jeg måtte kaste alt i armene å løpe til lille som trengte mammaen sin. Kan den ha kommet pga lengden og at den bare har tørket? 

AnonymBruker
Skrevet

Den er positiv.

Det er en egen tråd på prøver-forumet for dette, btw.

Det ante jeg ikke, tusen takk for tipset. Må jeg legge det inn der heller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk ikke lest av denne før idag, den ble tatt igår 😕 men gikk helt i glemmeboken da jeg måtte kaste alt i armene å løpe til lille som trengte mammaen sin. Kan den ha kommet pga lengden og at den bare har tørket? 

Alle tester som leses etter 10 min er negativt. Mest trolig derfor den rødfarge er så rar. Ta en ny imorgen 

AnonymBruker
Skrevet

Testen ser ødelagt ut..

Anonymkode: b31fa...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk tråden "samletråd for graviditetstester" 🫶

Anonymkode: b31fa...dbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, jeg tok en graviditetstest og vet ikke om jeg faktisk ser en strek, en skyggestrek eller om det i det hele tatt er noe der. Ser dere noe? 

IMG_6084.jpeg

Ser tørket ut - dermed ugyldig. 

Anonymkode: 985ad...3a3

AnonymBruker
Skrevet

Positiv. 

Anonymkode: 238ca...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Positiv. 

Anonymkode: 238ca...b4a

En test som er tatt i går, ikke avlest før i dag er ikke positiv. Den er ugyldig. Tester avlest etter tiden som er skrevet for gjeldene merke er ugyldig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tok den igår og glemte den helt av da jeg har en liten som plutselig trengte meg, så fikk ikke lest av den da. :(  Derfor jeg er utrolig usikker på om den er der siden der er tørket ut? 😕 

Hvis du er utrolig usikker, hvorfor tar du ikke bare en ny test. Eller går til legen?🤯🤦‍♀️🙄

Eller tror du at du får fasiten her 😵‍💫

Anonymkode: f4026...4be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du er utrolig usikker, hvorfor tar du ikke bare en ny test. Eller går til legen?🤯🤦‍♀️🙄

Eller tror du at du får fasiten her 😵‍💫

Anonymkode: f4026...4be

Hvorfor så kvass? Det finnes en tråd med nesten 1600 innlegg om samme tema, slutt å fremstill det som om ts er helt på jordet for å stille et spørsmål om noe fåmannsen har dyptgående kunnskap om. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor så kvass? Det finnes en tråd med nesten 1600 innlegg om samme tema, slutt å fremstill det som om ts er helt på jordet for å stille et spørsmål om noe fåmannsen har dyptgående kunnskap om. 

Hvorfor er du så kvass? 

Det er gått nesten 1 døgn fra testen ble tatt til den ble avlest. Så den er ugyldig. 

Man burde faktisk vite at det gir ugyldig svar på en graviditetstest. 

Bare det at det finner nesten 1600 slike innlegg viser jo at folk ikke klarer å følge forum regler i seg selv- da tester skal postes i egen tråd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis du tok testen på søndag men ikke leste den av før mandag kan du ikke bruke testens svar… du må opplyse om dette med en gang. 

Ta en ny test.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor er du så kvass? 

Det er gått nesten 1 døgn fra testen ble tatt til den ble avlest. Så den er ugyldig. 

Man burde faktisk vite at det gir ugyldig svar på en graviditetstest. 

Bare det at det finner nesten 1600 slike innlegg viser jo at folk ikke klarer å følge forum regler i seg selv- da tester skal postes i egen tråd. 

Det står i pakningsvedlegget, og vi er mange prøvere som vet dette, men det er likevel ikke allmennkunnskap. Jeg forstår veldig godt at ts spør, om hun ikke har for vane med å teste eller dette er første møte med «falsk positiv» på en tørket test -sin egen eller andres. 

Forumsregler er også enkle å forholde seg til når man er kjent med KG, og veldig lette å overse om man er ny og bare vil ha svar på ett enkelt spørsmål når man sitter der med det man håper på (evt frykter) er en positiv test. Da er det lett for at man poster både på feil underforum og overser en samletråd.

Poenget mitt: man må ha litt mer takhøyde her inne enn hva mitt opprinnelige siterte innlegg har, det er altfor ukoselig og ikke minst veldig lite konstruktivt å være her når ts alltid skal hoppes i strupen på. Da mister forumet helt sin verdi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...