Gå til innhold

Å be til Gud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Joda, en rekke ganger. At du benekter vitenskapen er ditt problem, sannheten endrer seg ikke av den grunn.

Anonymkode: 97fb5...bc5

Nei du har ikke det. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg forteller sannheten, det er du som kommer med løgner her og bør være redd, for slike som deg vil få sin fortjente straff.

La meg minne deg på hva bibelen sier om folk som dømmer. 

Matteus 7:1-5 
Døm ikke, for at dere ikke skal bli dømt. For med den dommen dere dømmer, skal dere selv bli dømt. Og med det målet dere måler opp med, skal det bli målt tilbake for dere. Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men merker ikke bjelken i ditt eget øye? Eller hvordan kan du si til din bror: ‘La meg ta flisen ut av øyet ditt!’ når det er en bjelke i ditt eget øye? Hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da skal du se klart så du kan ta flisen ut av din brors øye.

Endret av Odhrán Ó Máille
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forteller sannheten, det er du som kommer med løgner her og bør være redd, for slike som deg vil få sin fortjente straff.

Jeg tror du bør slutte med disse truslene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Odhrán Ó Máille skrev (8 minutter siden):

La meg minne deg på hva bibelen sier om folk som dømmer. 

Dømmer ingen, det er det Gud som vil gjøre.

Odhrán Ó Máille skrev (9 minutter siden):

Nei du har ikke det. 

Jo, selv om du lyver om dette og benekter sannheten gang på gang.

Lawyam skrev (7 minutter siden):

Jeg tror du bør slutte med disse truslene dine. 

Truer ingen, alle som benekter Gud vil få sin straff på dommedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, selv om du lyver om dette og benekter sannheten gang på gang.

Ok, kan du linke til hvor du har gitt meg disse kildene, har du faktisk gitt meg kilder, så burde du enkelt finne fram til dem, og vise meg at du har gitt meg dem.

Siden jeg kan ikke huske og ha fått noen kilder fra deg, eller andre som sier at vitenskapen beviser Gud sin eksistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dømmer ingen, det er det Gud som vil gjøre.

Kristne dømmer og skylder på Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Odhrán Ó Máille skrev (28 minutter siden):

Ok, kan du linke til hvor du har gitt meg disse kildene, har du faktisk gitt meg kilder, så burde du enkelt finne fram til dem, og vise meg at du har gitt meg dem.

Siden jeg kan ikke huske og ha fått noen kilder fra deg, eller andre som sier at vitenskapen beviser Gud sin eksistens.

Gidder ikke gjenta meg selv når du uansett vil benekte sannheten og vitenskapen slik du har hver gang tidligere.

Odhrán Ó Máille skrev (22 minutter siden):

Kristne dømmer og skylder på Gud.

Nei, vi dømmer ingen. Det er det Gud som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gidder ikke gjenta meg selv når du uansett vil benekte sannheten og vitenskapen slik du har hver gang tidligere.

Les Bibelen; der står det;

'For Faderen dømmer heller ikke nogen, men har gitt Sønnen hele dommen".

Og mtp denne vitenskapen din; vil du vennligst kunne fortelle hvordan vitenskapen kan se Gud når Han er en ånd? 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lawyam skrev (46 minutter siden):

Les Bibelen; der står det;

'For Faderen dømmer heller ikke nogen, men har gitt Sønnen hele dommen".

Og mtp denne vitenskapen din; vil du vennligst kunne fortelle hvordan vitenskapen kan se Gud når Han er en ånd? 

Jesus døde på korset slik at alle som tror ikke vil gå tapt, dem som benekter Gud vil få sin fortjente dom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Når noen ber til gud , forventer dem da å få hjelp fra gud direkte? Hvem er gud?

Hva hvis noen ber til gud i årevis og de har bedt bønn etter bønn og gud har svart dem, men de har ikke anerkjent det fordi det var ikke gud s egen person, men andre mennesker som kom til for å hjelpe?

Hva skjer når ber bønn til gud?
Som be gud om hjelp men den hjelpen kommer ikke via gud , den kommer mere til syne gjennom andre mennesker?

Anonymkode: 6171c...04b

Det heter bønnhørt ❤️

Anonymkode: 8eeba...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
watt skrev (5 timer siden):

Så du tror seriøst at det er en gud som ser hva vi trenger,men hjelpen skal forbeholdes bare de gode? 

Akk!

Sukk hjertet men brist ikke.

Anonymkode: 8eeba...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jesus døde på korset slik at alle som tror ikke vil gå tapt, dem som benekter Gud vil få sin fortjente dom.

Den som benekter Jesus. Jesus dømmer ingen, Han fikk jo og tok alle anklager på seg FRIVILLIG for at ikke vi skulle kunne anklages for noe av NOEN, til og med ikke av deg!!!! I Jesus har alle sin forsvarer! ;) Gud dømmer ingen! Han overlot dommen til Sønnen og HAN (Jesus) lot seg selv bli dømt og straffa for å redde oss så vi skulle gå fri! Han som Gud gav til oss, vet du!

Jesus har ALL makt i Himmelen og ALL makt på jorden! Den fikk Han av Gud! 

Du kan true så mye du bare ønsker, men det står faktisk noen ved vår side og sier 'men straffen for det tok jo jeg'...'Jeg kom for å redde dem og ikke for å straffe dem!'.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du har aldri vist meg noe som helst, slutt og lyv.

Jeg kaster ikke bort mer tid på løgnere som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odhrán Ó Máille skrev (8 minutter siden):

Hun har vel slengt inn noen youtube videoer ( ;) ) og slikt noen ganger, men det går helst i 'det er vitenskapelig bevist', 'det er vitenskapelig bevist', 'det er vitenskapelig bevist'....og 'det er vitenskapelig bevist'....

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (26 minutter siden):

Hun har vel slengt inn noen youtube videoer ( ;) ) og slikt noen ganger, men det går helst i 'det er vitenskapelig bevist', 'det er vitenskapelig bevist', 'det er vitenskapelig bevist'....og 'det er vitenskapelig bevist'....

Jeg har uansett ikke sett de videoene om h"n har gjort det.

Ja det er jo uansett bare tull at det er vitenskapelig bevist.

Endret av Odhrán Ó Máille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Odhrán Ó Máille skrev (7 timer siden):

Du har fått en rekke lenker fra vitenskaplige undersøkelser. At du benekter og kommer med persondebatt endrer ikke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har fått en rekke lenker fra vitenskaplige undersøkelser. At du benekter og kommer med persondebatt endrer ikke på det. 

JEG HAR FAEN MED IKKE FÅR EN HELVETES LINK FRA DEG

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg ber til Jesus hver kveld. Jeg ber han passe på alle rundt meg. Og håper at han hører meg ❤️

Anonymkode: fcd99...9cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@Odhrán Ó Máille Lenker har du fått i mange, mange tråder. At du kverulerer, benekter og driver personangrep endrer ikke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 14.21):

Når noen ber til gud , forventer dem da å få hjelp fra gud direkte? Hvem er gud?

Hva hvis noen ber til gud i årevis og de har bedt bønn etter bønn og gud har svart dem, men de har ikke anerkjent det fordi det var ikke gud s egen person, men andre mennesker som kom til for å hjelpe?

Hva skjer når ber bønn til gud?
Som be gud om hjelp men den hjelpen kommer ikke via gud , den kommer mere til syne gjennom andre mennesker?

Anonymkode: 6171c...04b

Jeg har forventet å få hjelp fra Gud når jeg har bedt. Og at han faktisk skal ordne opp ting selv som jeg ikke får ordnet opp i fordi ingen andre vil hjelpe meg. Jeg har bedt i årevis, ikke fått den hjelpen jeg trenger. Å ha vokst opp og trodd mesteparten av livet, og så innser man dette, gjør at man blir bitter og lei og hater kristendommen da det som står i bibelen ikke stemmer. Det står at man skal be, så får man. Det står man skal tro, så skal det skje. Bare tull.

Anonymkode: 6a1f0...67b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har forventet å få hjelp fra Gud når jeg har bedt. Og at han faktisk skal ordne opp ting selv som jeg ikke får ordnet opp i fordi ingen andre vil hjelpe meg. Jeg har bedt i årevis, ikke fått den hjelpen jeg trenger. Å ha vokst opp og trodd mesteparten av livet, og så innser man dette, gjør at man blir bitter og lei og hater kristendommen da det som står i bibelen ikke stemmer. Det står at man skal be, så får man. Det står man skal tro, så skal det skje. Bare tull.Anonymkode: 6a1f0...67b

Man får det man trenger, ber man om en million kroner får man det ikke. Gud vet hva man trenger og vet best. Alt skjer heller ikke med en gang nødvendigvis, men Gud jobber i bakgrunnen.

Ikke mist troen, elsk Gud slik Han elsker deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...