AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Del Skrevet 17. juni 2024 Når noen ber til gud , forventer dem da å få hjelp fra gud direkte? Hvem er gud? Hva hvis noen ber til gud i årevis og de har bedt bønn etter bønn og gud har svart dem, men de har ikke anerkjent det fordi det var ikke gud s egen person, men andre mennesker som kom til for å hjelpe? Hva skjer når ber bønn til gud? Som be gud om hjelp men den hjelpen kommer ikke via gud , den kommer mere til syne gjennom andre mennesker? Anonymkode: 6171c...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når noen ber til gud , forventer dem da å få hjelp fra gud direkte? Hvem er gud? Hva hvis noen ber til gud i årevis og de har bedt bønn etter bønn og gud har svart dem, men de har ikke anerkjent det fordi det var ikke gud s egen person, men andre mennesker som kom til for å hjelpe? Hva skjer når ber bønn til gud? Som be gud om hjelp men den hjelpen kommer ikke via gud , den kommer mere til syne gjennom andre mennesker? Anonymkode: 6171c...04b Du er ikke bare lite frekk. Som tråkker på troen til andre! Folk må få lov til å tro på akuratt det dem vil. Hva de forventer eller ikke har vel strengt tatt ikke du no med? Selv har jeg erfart å få hjelp når jeg virkelig trenger det! Det har skjedd hver gang. Jeg er ikke kristen, men tror på Gud når jeg har behov for hjelp. Jeg misbruker ikke bønnen. Kansje det har noe med at jeg får hjelp. Anonymkode: 834d4...f00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du er ikke bare lite frekk. Som tråkker på troen til andre! Folk må få lov til å tro på akuratt det dem vil. Hva de forventer eller ikke har vel strengt tatt ikke du no med? Selv har jeg erfart å få hjelp når jeg virkelig trenger det! Det har skjedd hver gang. Jeg er ikke kristen, men tror på Gud når jeg har behov for hjelp. Jeg misbruker ikke bønnen. Kansje det har noe med at jeg får hjelp. Anonymkode: 834d4...f00 Synes du er veldig usaklig. Ts er ikke frekk. Tenk deg om før du gir en slik grunnløs beskyldning av noen som bare er uenig med deg. Anonymkode: f4059...8e8 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Del Skrevet 17. juni 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke bare lite frekk. Som tråkker på troen til andre! Folk må få lov til å tro på akuratt det dem vil. Hva de forventer eller ikke har vel strengt tatt ikke du no med? Selv har jeg erfart å få hjelp når jeg virkelig trenger det! Det har skjedd hver gang. Jeg er ikke kristen, men tror på Gud når jeg har behov for hjelp. Jeg misbruker ikke bønnen. Kansje det har noe med at jeg får hjelp. Anonymkode: 834d4...f00 Snakk om å drite på draget. Hadde jeg hatt litt tillit til Gud, hadde du bedt ts om unnskyldning. Anonymkode: fba98...69a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Del Skrevet 17. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Synes du er veldig usaklig. Ts er ikke frekk. Tenk deg om før du gir en slik grunnløs beskyldning av noen som bare er uenig med deg. Anonymkode: f4059...8e8 Just now, AnonymBruker said: Snakk om å drite på draget. Hadde jeg hatt litt tillit til Gud, hadde du bedt ts om unnskyldning. Anonymkode: fba98...69a OBS OBS! Sorry 🙈🙈❤️ Tagget åpenbart feil person! Anonymkode: fba98...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du er ikke bare lite frekk. Som tråkker på troen til andre! Folk må få lov til å tro på akuratt det dem vil. Hva de forventer eller ikke har vel strengt tatt ikke du no med? Selv har jeg erfart å få hjelp når jeg virkelig trenger det! Det har skjedd hver gang. Jeg er ikke kristen, men tror på Gud når jeg har behov for hjelp. Jeg misbruker ikke bønnen. Kansje det har noe med at jeg får hjelp. Anonymkode: 834d4...f00 Oppfatter ikke TS som frekk. Deg derimot.... !!! Anonymkode: a4952...937 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #7 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du er ikke bare lite frekk. Som tråkker på troen til andre! Folk må få lov til å tro på akuratt det dem vil. Hva de forventer eller ikke har vel strengt tatt ikke du no med? Selv har jeg erfart å få hjelp når jeg virkelig trenger det! Det har skjedd hver gang. Jeg er ikke kristen, men tror på Gud når jeg har behov for hjelp. Jeg misbruker ikke bønnen. Kansje det har noe med at jeg får hjelp. Anonymkode: 834d4...f00 For et svar... Anonymkode: e40ed...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 17. juni 2024 #8 Del Skrevet 17. juni 2024 Ingenting skjer når man ber til Gud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #9 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når noen ber til gud , forventer dem da å få hjelp fra gud direkte? Hvem er gud? Hva hvis noen ber til gud i årevis og de har bedt bønn etter bønn og gud har svart dem, men de har ikke anerkjent det fordi det var ikke gud s egen person, men andre mennesker som kom til for å hjelpe? Hva skjer når ber bønn til gud? Som be gud om hjelp men den hjelpen kommer ikke via gud , den kommer mere til syne gjennom andre mennesker? Anonymkode: 6171c...04b Jeg tror ingen egentlig forventer å få alt de ber om. Men de håper. Og noen ganger føler man seg bønnhørt fordi problemet løser seg, og noen ganger ikke. Jeg tror få eller ingen forventer at Gud selv griper inn og ordner opp. Gud bruker hjelpere, som ofte er helt vanlige mennesker, og noen ganger engler. De som ikke tror, og får hjelp av noen i en krise, tenker at det var snille folk, og det var flaks at de hjalp til akkurat nå. De som tror og ber, og får hjelp av noen i en krise, tenker at de har blitt bønnhørt og at disse hjelperne er sendt av Gud. Hvem Gud er, det er det ingen som vet helt sikkert. Ulike religioner har også ulike forestillinger om hvem Gud er. Felles for religionene er at man tror på en Gud som ikke er en del av universet, men som er større en det. En Gud som skapte universet. En slags kraft som flyter gjennom oss og som er alle steder og ingen steder på en gang. Anonymkode: 9bd33...932 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #10 Del Skrevet 17. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Du er ikke bare lite frekk. Som tråkker på troen til andre! Folk må få lov til å tro på akuratt det dem vil. Hva de forventer eller ikke har vel strengt tatt ikke du no med? Selv har jeg erfart å få hjelp når jeg virkelig trenger det! Det har skjedd hver gang. Jeg er ikke kristen, men tror på Gud når jeg har behov for hjelp. Jeg misbruker ikke bønnen. Kansje det har noe med at jeg får hjelp. Anonymkode: 834d4...f00 Kom den hjelpen via andre mennesker eller GUD direkte? Var det andre mennesker som hjalp deg? Da er det ikke fra gud, men fra andre mennesker. Anonymkode: 6171c...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. juni 2024 #11 Del Skrevet 17. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kom den hjelpen via andre mennesker eller GUD direkte? Var det andre mennesker som hjalp deg? Da er det ikke fra gud, men fra andre mennesker. Anonymkode: 6171c...04b Hjelpen er fra Gud om han sender hjelpere til deg. Behøver du en rørlegger og ber Gud om hjelp fordi du ikke har råd å bestille en kommer ikke Gud ned, tar på seg kjeledress og fikser røret ditt, Han sørger for at du får hjelp via andre mennesker, men Han tvinger dem ikke på deg så om hjelpen kommer i den form du ønsker det, så har du ikke Gud å skylde på, men deg selv. Endret 17. juni 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #12 Del Skrevet 17. juni 2024 Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden): Ingenting skjer når man ber til Gud. Joda, om man er kristen og tror. Gud vet hva man trenger og innfrir bønnene til gode mennesker, men ikke alltid. Anonymkode: 97fb5...bc5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #13 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Joda, om man er kristen og tror. Gud vet hva man trenger og innfrir bønnene til gode mennesker, men ikke alltid. Anonymkode: 97fb5...bc5 Maken til vås! Anonymkode: f4059...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 17. juni 2024 #14 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Joda, om man er kristen og tror. Gud vet hva man trenger og innfrir bønnene til gode mennesker, men ikke alltid. Anonymkode: 97fb5...bc5 Så du tror seriøst at det er en gud som ser hva vi trenger,men hjelpen skal forbeholdes bare de gode? Akk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 17. juni 2024 #15 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Joda, om man er kristen og tror. Gud vet hva man trenger og innfrir bønnene til gode mennesker, men ikke alltid. Anonymkode: 97fb5...bc5 Den kristne Guden er like ekte som alle de Gudene du ikke tror på- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #16 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er ikke bare lite frekk. Som tråkker på troen til andre! Folk må få lov til å tro på akuratt det dem vil. Hva de forventer eller ikke har vel strengt tatt ikke du no med? Selv har jeg erfart å få hjelp når jeg virkelig trenger det! Det har skjedd hver gang. Jeg er ikke kristen, men tror på Gud når jeg har behov for hjelp. Jeg misbruker ikke bønnen. Kansje det har noe med at jeg får hjelp. Anonymkode: 834d4...f00 Nei,det er klart.Du kan ikke holde på å mase i tid og utid.🤪 Anonymkode: f4059...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #17 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Maken til vås!Anonymkode: f4059...8e8 Det er sannheten, og vitenskaplig bevist. watt skrev (2 timer siden): Så du tror seriøst at det er en gud som ser hva vi trenger,men hjelpen skal forbeholdes bare de gode? Akk! Bare til den som tror, hvorfor skal Gud høre bønneen til dem som benekter og hater Han? Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden): Den kristne Guden er like ekte som alle de Gudene du ikke tror på- Den sanne kristne Gud er ekte og bevist av vitenskapen, som du har fått kilde på gang på gang og benekter hver gang. Anonymkode: 97fb5...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 17. juni 2024 #18 Del Skrevet 17. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Den sanne kristne Gud er ekte og bevist av vitenskapen, som du har fått kilde på gang på gang og benekter hver gang. Anonymkode: 97fb5...bc5 Du har aldri gitt meg noen kilde som sier av den kristne Gud er ekte og bevist av vitenskapen. Dette er løgn fra din side La meg minne deg på hva bibelen sier om løgn Det står i Bibelen, Salmene 101,7. Men den som farer med svik, får ikke bo i mitt hus. Ingen mann som taler løgn, skal bli stående for mine øyne. Men for all del om du har vitenskapelige kilder som beviser den kristne Gud kom med kildene. Bibelen er ikke en vitenskapelig kilde. Endret 17. juni 2024 av Odhrán Ó Máille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #19 Del Skrevet 17. juni 2024 Odhrán Ó Máille skrev (33 minutter siden): Du har aldri gitt meg noen kilde som sier av den kristne Gud er ekte og bevist av vitenskapen. Dette er løgn fra din side Joda, en rekke ganger. At du benekter vitenskapen er ditt problem, sannheten endrer seg ikke av den grunn. Anonymkode: 97fb5...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #20 Del Skrevet 17. juni 2024 Jeg forteller sannheten, det er du som kommer med løgner her og bør være redd, for slike som deg vil få sin fortjente straff. Anonymkode: 97fb5...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå