Gå til innhold

Deres beste, sunne, raske middag

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nå spurte jo Ts om sunne forslag. Og nei jeg sier ikke at man skal være over hysterisk og kun spise mat som er lagd fra bunnen av, men når Ts spesifikt om sunt så er det jo litt spesielt å komme med flere tips som inneholder ultraprosseserte produkter.

Anonymkode: cfe94...a56

Du synes DET var «litt spesielt», men ikke forslaget fra noen andre om Toro? 

OK. Jeg synes det er litt spesielt å legge ut kommentarer som dette i en tråd der folk bidrar med tips. TS og andre får velge å bruke tipsene — eller ikke. Verre trenger det faktisk ikke å være. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Daisy_B skrev (2 timer siden):

Du synes DET var «litt spesielt», men ikke forslaget fra noen andre om Toro? 

OK. Jeg synes det er litt spesielt å legge ut kommentarer som dette i en tråd der folk bidrar med tips. TS og andre får velge å bruke tipsene — eller ikke. Verre trenger det faktisk ikke å være. 

Hva andre har kommentert er totalt irrelevant da det var din kommentar jeg reagerte på. Og du sier jo selv i ditt eget innlegg at det ikke er sunt og det er ts etter så det er jo  ikke rart at jeg kommenterer på det. Jeg med at du hadde reagert om det var en tråd hvor noen spurte etter oppskrifter på vegetariske matretter og noen kom med tips om biff snadder og fårikål

Anonymkode: cfe94...a56

AnonymBruker
Skrevet

Omelett. Alt etter hva du gjør det til selv, men egg som basis er jo superdupersunt. Blir ikke sunnere, raskere og billigere enn det!

Anonymkode: ce2c3...5ac

• Liker 2
Skrevet

Kyllinglårfilet skåret i strimler, stekes og krydres med fajita-krydder. Med wrap og salat 

AnonymBruker
Skrevet

spinatsalat med bønner og fetaost, honning og soya dressing.

Til to personer 1 liten pose babyspinat, litt rødløk i strimler eller finhakket, 1 neve valnøtter grovhakket og 1/2 kartong fetaost legges på et stort fat. Varmer 1 kartong skylte svarte bønner i lag med 2 ss soyasaus og 1 ss honning og 2 ss vann i microen. Heller det over salaten og servere med rundstykker.  

Hvis vi vet det kommer er et par travle dager i uka, lager vi ofte suppe og koker egg på søndag kveld og setter i kjøleskapet eller frysen til å varme opp. F.eks gulrotsuppe, linsesuppe, tomatsuppe. 

Anonymkode: b6e1a...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...