AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #1 Skrevet 16. juni 2024 Jeg dater en mann, vi har hatt sex i et par ganger, vi har vert på date 5 ganger, veldig hyggelig mann og han er fin både innenfor og utenfor, trent kropp, fine øyne og pent smil, flink med tunga, kom nesten begge gangene. Men jeg kommer ikke når jeg har sex med han, han har en passe stor penis ,den er fin, men jeg blir så frustert, jeg er bifil,men jeg kommer mye mer med damer enn menn, sjelden jeg kommer med menn. er det vits i og ta dette videre? Anonymkode: 1ef85...8df
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #2 Skrevet 16. juni 2024 Finnes håp hvis du er åpen og ærlig med kommunikasjonen din, og han er åpen for å ta i mot tilbakemeldinger og justerer seg deretter. Anonymkode: 59898...5ae
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2024 #3 Skrevet 16. juni 2024 Jeg vil ikke dømme sexen før det har gått noen måneder. Vi må kjenne hverandre og lære av hverandre før det blir magisk. På noen skjer det med en gang og med andre kan det ta litt tid (men det er verdt det!). Blir du eller han frustrert av at du ikke kommer så må dere få annet fokus. Det at du kommer raskere med damer enn med menn er vel at damene som regel vet hvilke knapper de skal trykke på til eksakt tid for at du skal komme. Menn må helst læres. Anonymkode: bb654...0ef 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 takk for svar ja må kanskje vente litt,men jeg kommer mer med jenter så jeg tenker det er jo bedre og holde seg til det, da kommer jeg flere ganger første gang sex Anonymkode: 1ef85...8df
Bubo Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 Er det kun sexuell nytelse du er ute etter? Eller har du følelser for han, og ønsker utvikle et forhold på alle plan, i så fall, vil jeg foreslå å gi det litt tid. Det kan det være verdt, etter din beskrivelse. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Skrevet 17. juni 2024 Bubo skrev (12 timer siden): Er det kun sexuell nytelse du er ute etter? Eller har du følelser for han, og ønsker utvikle et forhold på alle plan, i så fall, vil jeg foreslå å gi det litt tid. Det kan det være verdt, etter din beskrivelse. ute etter mer,men må jo funke den delen også Anonymkode: 1ef85...8df 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #7 Skrevet 17. juni 2024 Høres ikke ut som det tekniske er på plass med ham, siden du ikke egentlig har noe problem med å få orgasme. Da må det kommunikasjon til for å bedre dette. Anonymkode: 9b0bd...67d
Fioljenta Skrevet 18. juni 2024 #8 Skrevet 18. juni 2024 Jeg brukte langt tid før jeg fikk orgasme med min mann, men jeg er sannelig glad for at jeg ikke ga opp forholdet! Vi hadde tidlig god kommunikasjon og ønske om å glede hverandre, så da regnet jeg med at det ville ordne seg og det gjorde det. 🙂 I starten opplevde jeg orgasmen litt som et såpestykke, jo mer jeg ønsket å få orgasme, jo lettere spratt den unna. Ønsket om å få orgasme, gjorde rett og slett at jeg ikke fikk det. Prøv å fokusere på det dere gjør og hvordan det oppleves. Sug til deg nytelsen - ikke for å få orgasme, men for å nyte nuet. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #9 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 6.53): takk for svar ja må kanskje vente litt,men jeg kommer mer med jenter så jeg tenker det er jo bedre og holde seg til det, da kommer jeg flere ganger første gang sex Anonymkode: 1ef85...8df Men kan du ikke lære han de "triksene" dine kvinnelige partnere benytter seg av da, som du sier du kommer av? Du vet vel hva de gjør, det kjenner du jo, så bare fortell han det. Anonymkode: d965e...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå