Gå til innhold

Har du vært utro uten at noe har vært galt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når en fristelse blir stor nok og man har et svakt øyeblikk kan alle være utro. Hvor mange tror dere ikke har sagt ; jeg ville aldri vært utro..Men så skjedde det likevel? 

Anonymkode: 5ad01...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 10.57):

Ja, jeg var utro mot mannen fordi han ikke møtte meg emosjonelt.

Du leste altså ikke tittelen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg var utro mot mannen fordi han ikke møtte meg emosjonelt. Men ellers kunne jeg egentlig ikke klage.

Problemet ble større da jeg først var utro, fordi det var en meget erfaren mann som viste meg så mye mer om sex og nytelse. 

Fortalte mannen min om hva jeg hadde gjort, og sa jeg forsto om han ville gå i fra meg. Men han ville ikke gi slipp på det vi har bygd og har sammen, han ville heller lære det han andre hadde gjort, slik at han kunne bli like flink.

Etter dette har vi det mye bedre enn på noen gang og jeg har aldri hatt behov for å tenke å gjøre noe slikt igjen. Dette er 12 år siden nå, vi er gift og har barn. 

Anonymkode: 37d8d...5b0

Det var et dårlig svar på spørsmålet: «…uten at noe var galt»

Anonymkode: 38b01...54e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hunmedham skrev (På 17.6.2024 den 11.51):

I så fall trenger du ikke å svare i denne tråden. Det ble stilt et spørsmål, som noen svarer på - oppriktig og velbegrunnet.

Hvis andre skal komme og slå dem i hodet med karakteristikker, vil jo folk slutte å svare på mer ubehagelige spørsmål eller delta i debatter der de forteller om ting som ikke er så sympatiske.

De er folk som allerede ikke forholder seg til andre utifra omsorg, derfor er de ikke redde for å svare og mange er stolte. 

Anonymkode: b2367...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 19.37):

Når en fristelse blir stor nok og man har et svakt øyeblikk kan alle være utro. Hvor mange tror dere ikke har sagt ; jeg ville aldri vært utro..Men så skjedde det likevel? 

Anonymkode: 5ad01...1c2

Hos meg har det ikke skjedd, men jeg bryr meg ekstremt mye om rettferdighet og at folk skal ha det bra og har en naturlig lav toleranse for å slippe noen nært meg, som er faktorer som gjør det kjempe lett å ikke være utro. Drikker heller ikke alkohol for liker ikke smaken eller å miste kontroll blandt andre mennesker, nok en ting som gjør det umulig å være utro. Overtenker også, nok en ting. 

Anonymkode: b2367...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det har jeg ikke. Har kun vært utro pga mangler i forholdene, -og det har dessverre blitt slik mange ganger. Selvsagt endte begge forholdene, -ikke fordi jeg var utro, men fordi det var for mye problemer og ulikheter ellers. 

Han jeg har bodd sammen med i snart 20 år er super på alle måter, og jeg har heller ikke vært utro. Jeg har bare ikke behov for det, og vil heller ikke såre han fordi han fortjener det virkelig ikke. 

Anonymkode: 4425a...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er alltid noe galt man kan legge til grunn. Alltid. 

Anonymkode: a8895...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 8.59):

Hun var pen, tilgjengelig og var opptatt av sex. Kvinner som er opptatt av sex, genuint interessert i det, er tiltrekkende. Jeg ville oppleve henne. 

Det var en selvfølgelighet i sexen. Ingen flauhet, ikke noe stress, bare kåthet. Måten hun tok initiativ til anal på, som en helt naturlig del av å knulle, fascinerte. Jeg møtte henne fire ganger.

Anonymkode: ea9ad...c54

Håper du synes det er like stas om dama di treffer en mann som er tilgjengelig, er veldig opptatt av sex og har en stor kuk, samtidig skylder på det som årsak til hvorfor de lå sammen. 

Anonymkode: 642ff...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 19.00):

Ja. Jeg har vært drøy og gått over streken på snap med en mannlig bekjent..vi er begge opptatte på hver vår kant. Men det er bare noe med han og vår relasjon som gjør meg ekstremt kåt. Har ikke tenkt å møte han fysisk, skal i alle fall prøve å ikke gjøre det…men vi har sex på snap ( i mangel på andre ting å kalle det) 

hjemme er alt bra, fin mann på alle måter, litt lite oppmerksomhet fra han kanskje. Og jeg har litt mer lyst enn han, men vi har mye sex. 
han aner ingenting av det som foregår på sosiale medier…

Anonymkode: a6da1...3dc

Dersom jeg fant ut dette om min samboer ville jeg laget et styr uten sidestykke for dere begge. 

Anonymkode: 642ff...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

Ja, jeg var utro mot mannen fordi han ikke møtte meg emosjonelt. Men ellers kunne jeg egentlig ikke klage.

Problemet ble større da jeg først var utro, fordi det var en meget erfaren mann som viste meg så mye mer om sex og nytelse. 

Fortalte mannen min om hva jeg hadde gjort, og sa jeg forsto om han ville gå i fra meg. Men han ville ikke gi slipp på det vi har bygd og har sammen, han ville heller lære det han andre hadde gjort, slik at han kunne bli like flink.

Etter dette har vi det mye bedre enn på noen gang og jeg har aldri hatt behov for å tenke å gjøre noe slikt igjen. Dette er 12 år siden nå, vi er gift og har barn. 

Anonymkode: 37d8d...5b0

Wtf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg var utro i en periode jeg var lenge borte fra partner, og må vel være ærlig så at jeg bare var det fordi jeg hadde lyst.

Kommer aldri til å være utro igjen.

Anonymkode: 7d0dd...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 10.42):

Du er fysisk utro fordi mannen din ikke møter deg emosjonelt? Hører du hvor irrasjonelt dette er? Det har jo ingen sammenheng. Du var antageligvis fysisk utro fordi du hadde LYST å være fysisk utro. Fordi det er spennende, pirrende og hærlig å treffe noen nye. Også har du rasjonalisert det med å fortelle deg at mannen din ikke tilfredstiller deg emosjonelt. Som antageligvis også er like mye på din kappe.

Anonymkode: 98569...fec

Synes det høres kjempe rasjonelt ut jeg. Hun følte seg ikke sette av partner (følellsesmesig), og fikk derfor behov for å bli bekreftet av noen andre. Jeg tror utroskap ofte handler om følelser i den utro, og ikke mangel på sex fra partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg har vært drøy og gått over streken på snap med en mannlig bekjent..vi er begge opptatte på hver vår kant. Men det er bare noe med han og vår relasjon som gjør meg ekstremt kåt. Har ikke tenkt å møte han fysisk, skal i alle fall prøve å ikke gjøre det…men vi har sex på snap ( i mangel på andre ting å kalle det) 

hjemme er alt bra, fin mann på alle måter, litt lite oppmerksomhet fra han kanskje. Og jeg har litt mer lyst enn han, men vi har mye sex. 

Personlig hadde jeg ikke sett på dette som utroskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster
Pippi Lotta skrev (4 minutter siden):

Synes det høres kjempe rasjonelt ut jeg. Hun følte seg ikke sette av partner (følellsesmesig), og fikk derfor behov for å bli bekreftet av noen andre. Jeg tror utroskap ofte handler om følelser i den utro, og ikke mangel på sex fra partner.

Jeg liker ikke sånn tankegang å det kommer ofte fra kvinner som er utro, en avstand fra situasjonen isteden for eierskap, ting ble vanskelig så da valgte hun å finne en annen mann som  dro av henne trusa , hun bøyde seg frem og han griseknulla henne.  Føler selv denne gruppen er kvinner som ikke elsker seg selv.. med lavt selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg var utro i en periode jeg var lenge borte fra partner, og må vel være ærlig så at jeg bare var det fordi jeg hadde lyst.

Kommer aldri til å være utro igjen.

Fortalte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
Eva-Lena skrev (På 17.6.2024 den 9.05):

Nei, så bedriten ville jeg aldri vært uansett hvordan forholdet hadde vært. 

Denne kommentaren ga meg mye.. glad det forsatt finnes kvinner som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blåmonster

Uff! Hadde du bare vært ærlig om det, så kunne det vært en grei han gjorde også. Hadde vrengt seg om man fant en slik chat logg🤢🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 21.00):

Personlig har jeg aldri vært utro, men har vært nær noen få ganger og fellesnevneren er at det var mye alkohol involvert og kvinnene har blitt mer pågående når de fant ut at jeg var opptatt.

Om jeg var like mye ute på byen som når jeg var singel frykter jeg at jeg hadde gått meg på en smell eller en to over en lang nok tidslinje.

Anonymkode: 4e1ff...c9f

Hvorfor tenner kvinner på opptatt menn? Aldri fått så mye oppmerksomhet før jeg fikk ring på fingeren

Anonymkode: 87bb4...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 19.24):

Hadde ONS med en kollega på jobbseminar. Høy promille var det som utløste det. 

Anonymkode: be55a...f93

Hva tenkte partneren din om det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 13.05):

Så lærdommen er å være utro når man ikke er fornøyd med partneren og fortelle partneren at man har vært utro slik at partneren kan endre seg? 

Anonymkode: 6cd53...e44

Lærdommen er at selv når kvinner gjør feil så er det på et vis mannen sin feil😂😂😂😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...