Gå til innhold

Biseksell i forhold


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel i mange menns natur å ville føle seg spesiell og ? Vil ikke de bli eigd på samme måter som kvinner. Er det ikke litt det monografi handler om ?

Anonymkode: 00d6c...b85

Monogami mener du?

Monogami er et forsøk på å skape rettferdighet og sivilisasjon, i en verden full av konkurranse og kamp, som har vist seg svært vellykket. Det går mer på tvers av naturen enn det spiller på lag med naturen.

Men som sagt, så mener jeg menns seksualitet er mer robust enn kvinners, ergo omdanner de den typisk til noe de har sjans til å få til. Cuckolding, for eksempel, er tilpasset senmonogamiet/feminismen, hvor hun liksom skal eie mannen sin. Beklagelig nok for cuckoldene, så ble ikke kvinners tenning endret til å tilpasse cuckoldene. Og dermed sitter man med enda flere menn som man bare ikke får til å passe inn.

Anonymkode: fbe1d...912

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Beklager om det ble flåsete utrykkt. Eg syns menn er jordens vakreste skapninger. Og eg forstår godt at man spesielt her i et kvinneforum føler seg nedtrykt. Det var aldri min mening.  Håper du tør å dele dine fantasier. Eg for min del er veldig nysgjerrig på menn og skulle virkelig ønske eg forsto de bedre. Det har gjerne blitt en kultur der menn må gjemme sider av seg selv for å tilpasse seg kvinner og det er utrolig synd. Alt hadde vert så mye lettere med mer åpenhet . Slik at vi kunne forstå hverandre.

Anonymkode: 00d6c...b85

Alt i orden 🩵

Anonymkode: fbe1d...912

Skrevet

Bør? Ser ikke helt hvorfor jeg burde la henne det? Om hun er bifil eller ikke endrer da ikke på at jeg ønsker monogamt forhold 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Beklager om det ble flåsete utrykkt. Eg syns menn er jordens vakreste skapninger. Og eg forstår godt at man spesielt her i et kvinneforum føler seg nedtrykt. Det var aldri min mening.  Håper du tør å dele dine fantasier. Eg for min del er veldig nysgjerrig på menn og skulle virkelig ønske eg forsto de bedre. Det har gjerne blitt en kultur der menn må gjemme sider av seg selv for å presse kvinner og det er utrolig synd. Alt hadde vert så mye lettere med mer åpenhet . Slik at vi kunne forstå hverandre.

Anonymkode: 00d6c...b85

Flott å se åpenhet som din i kontrast til de som er kritiske og nedsettende, og som sitter med sin fasit for hva som er sunt og normalt. Takk! :) Inntil videre tror jeg nok menns åpenhet er lettere å finne i dialog på tomannshånd enn i åpne fora hvor de negative og nedtrykkende responsene vil forsøke seg og bidra til at menn ikke kommer helt ut av skallet. 

Anonymkode: 4185d...add

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flott å se åpenhet som din i kontrast til de som er kritiske og nedsettende, og som sitter med sin fasit for hva som er sunt og normalt. Takk! :) Inntil videre tror jeg nok menns åpenhet er lettere å finne i dialog på tomannshånd enn i åpne fora hvor de negative og nedtrykkende responsene vil forsøke seg og bidra til at menn ikke kommer helt ut av skallet. 

Anonymkode: 4185d...add

Takk for fint svar. Jeg syns ofte det er vanskelig å få menn til å virkelig åpne seg. Jeg vil så gjerne vite hva han tenker. Men det blir ofte ja og nei svar når jeg spør om noe. Har du gode råd her ?

Anonymkode: 00d6c...b85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for fint svar. Jeg syns ofte det er vanskelig å få menn til å virkelig åpne seg. Jeg vil så gjerne vite hva han tenker. Men det blir ofte ja og nei svar når jeg spør om noe. Har du gode råd her ?

Anonymkode: 00d6c...b85

Ikke bit nå på.

Greit nok å bli kjent med nye menn, men jeg synes ikke noe om det når det er fordi de maser og sutrer. Da blir det som hun andre i tråden, som må trøste sin mann. Les gjerne på hennes profil.

Den du siterer er slett ikke noen bortgjemt stakkar. Gnål gnål gnål om hva han mener er rett og hvor bra han er og hvor teite alle er, bare å se i tråden her.

Husk at de fleste menn skyr ingen midler for å vinne konkurransen, ei heller det å fremstille ser selv som stakkarslig.

Men du har ingen forpliktelse til å ødelegge ditt eget liv og trøste og bære en mann. Problemet med menn som blir til overs, er et politisk et, ikke et som dere snille damer skal påta dere. 

Anonymkode: fbe1d...912

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Beklager om det ble flåsete utrykkt. Eg syns menn er jordens vakreste skapninger. Og eg forstår godt at man spesielt her i et kvinneforum føler seg nedtrykt. Det var aldri min mening.  Håper du tør å dele dine fantasier. Eg for min del er veldig nysgjerrig på menn og skulle virkelig ønske eg forsto de bedre. Det har gjerne blitt en kultur der menn må gjemme sider av seg selv for å presse kvinner og det er utrolig synd. Alt hadde vert så mye lettere med mer åpenhet . Slik at vi kunne forstå hverandre.

Anonymkode: 00d6c...b85

Menn må ikke gjemme sider av seg selv til å presse kvinner(?) 

Vi må gjemme de sider av oss selv som nesten hele kvinnebefolkningen synes motbydelig/skremmende…

Anonymkode: b2091...6de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke bit nå på.

Greit nok å bli kjent med nye menn, men jeg synes ikke noe om det når det er fordi de maser og sutrer. Da blir det som hun andre i tråden, som må trøste sin mann. Les gjerne på hennes profil.

Den du siterer er slett ikke noen bortgjemt stakkar. Gnål gnål gnål om hva han mener er rett og hvor bra han er og hvor teite alle er, bare å se i tråden her.

Husk at de fleste menn skyr ingen midler for å vinne konkurransen, ei heller det å fremstille ser selv som stakkarslig.

Men du har ingen forpliktelse til å ødelegge ditt eget liv og trøste og bære en mann. Problemet med menn som blir til overs, er et politisk et, ikke et som dere snille damer skal påta dere. 

Anonymkode: fbe1d...912

Syns overhode det ikke virker stakkarslig. Mange menn har vanskelig for å åpne seg pga samfunnets normer. Det er ikke bra ! Likestilling handler om at alle kjønn skal ha det bra ! Om jeg er nysgjerrig og har sympati betyr ikke at jeg trår over mine egne grenser. 

Anonymkode: 00d6c...b85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn må ikke gjemme sider av seg selv til å presse kvinner(?) 

Vi må gjemme de sider av oss selv som nesten hele kvinnebefolkningen synes motbydelig/skremmende…

Anonymkode: b2091...6de

Nei eg skulle ikke skrive presse. Det skulle stå tilpasse ! Dødskjipt om menn må gjemme sider av seg selv. Kjipt for menn og kjipt for alle som bryr seg og vil at folk skal ha det bra. 

Anonymkode: 00d6c...b85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn må ikke gjemme sider av seg selv til å presse kvinner(?) 

Vi må gjemme de sider av oss selv som nesten hele kvinnebefolkningen synes motbydelig/skremmende…

Anonymkode: b2091...6de

Jeg vil gjerne vite hva du tror alle kvinner finner motbydelig. Jeg er nemlig ikke så sikker på at alle kvinner syns det !

Anonymkode: 00d6c...b85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn må ikke gjemme sider av seg selv til å presse kvinner(?) 

Vi må gjemme de sider av oss selv som nesten hele kvinnebefolkningen synes motbydelig/skremmende…

Anonymkode: b2091...6de

Hun oppdaterte det, det skulle stå tilpasse seg kvinner.

Det verste er jo at kvinner ofte ikke egentlig synes det heller. Ta for eksempel hvor mange kvinner som synes homseporno er bedre enn alt annet. Vi er bare gått helt vill i hva vi liker og ikke. 

Anonymkode: fbe1d...912

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns overhode det ikke virker stakkarslig. Mange menn har vanskelig for å åpne seg pga samfunnets normer. Det er ikke bra ! Likestilling handler om at alle kjønn skal ha det bra ! Om jeg er nysgjerrig og har sympati betyr ikke at jeg trår over mine egne grenser. 

Anonymkode: 00d6c...b85

All right, du gjør selvfølgelig som du vil :) 

Anonymkode: fbe1d...912

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil gjerne vite hva du tror alle kvinner finner motbydelig. Jeg er nemlig ikke så sikker på at alle kvinner syns det !

Anonymkode: 00d6c...b85

Han har ho skrevet det, jo, hvorpå du skrev om hvor vakker kjærligheten var, og fikk pes fra meg, og oppklarte dette, og så videre og så videre. 

Anonymkode: fbe1d...912

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun oppdaterte det, det skulle stå tilpasse seg kvinner.

Det verste er jo at kvinner ofte ikke egentlig synes det heller. Ta for eksempel hvor mange kvinner som synes homseporno er bedre enn alt annet. Vi er bare gått helt vill i hva vi liker og ikke. 

Anonymkode: fbe1d...912

Jeg syns homseporno er sexy. Og tenker at vi ikke har gått oss vil i det hele tatt. Men vi må ikke presse hverandre til å verker like eller ikke like noe. 

Anonymkode: 00d6c...b85

Skrevet

Ikke alle som er bi, er også poly. Mange av dem er mono. So hvorfor skal man da "tvinge" dem inn i et Poly forhold? 🤔

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Ikke alle som er bi, er også poly. Mange av dem er mono. So hvorfor skal man da "tvinge" dem inn i et Poly forhold? 🤔

Kan det funke om den ene parten svinger litt poly veien og den andre er monogram?

Anonymkode: 00d6c...b85

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan det funke om den ene parten svinger litt poly veien og den andre er monogram?

Anonymkode: 00d6c...b85

Det finnes poly mono par, som får det til å fungere ja. 

Skrevet

Har mulighet til å møte ett pent par med vakker dame og kjekk mann. De sier det er hennes ønske. Men mottatt noen bilder kun av han. Han er diger og de har fått ett bilde av meg og som er lik. Usikker på om han er bi. Har spurt men virker som han unngår svar litt. 

Pluss at det er mye snakk om kun penis og hvor stor så blir Usikker.  Ønsker erfaringer da jeg er ganske uerfaren. De ser veldig oppegående og stilfulle bilder. Atletiske osv. Men er det kun sex så er ikke jeg helt der. 

Noen innspill?

PS. Har ikke mange kinky preferanser osv. Relativt konservativ. Lidenskapelig og opptatt av noe kjemi.  Er nok litt åpen da jeg er litt nysgjerrig og synes tanken er interessant om ei kvinne som får spesielt mye glede av to skikkelige mannfolk og det at hun blir litt satt ut av det positivt sett. Hun er ei såkalt size queen da. Litt flaut men trenger råd.

Takk for innspill 

AnonymBruker
Skrevet
MicoH01 skrev (35 minutter siden):

Har mulighet til å møte ett pent par med vakker dame og kjekk mann. De sier det er hennes ønske. Men mottatt noen bilder kun av han. Han er diger og de har fått ett bilde av meg og som er lik. Usikker på om han er bi. Har spurt men virker som han unngår svar litt. 

Pluss at det er mye snakk om kun penis og hvor stor så blir Usikker.  Ønsker erfaringer da jeg er ganske uerfaren. De ser veldig oppegående og stilfulle bilder. Atletiske osv. Men er det kun sex så er ikke jeg helt der. 

Noen innspill?

PS. Har ikke mange kinky preferanser osv. Relativt konservativ. Lidenskapelig og opptatt av noe kjemi.  Er nok litt åpen da jeg er litt nysgjerrig og synes tanken er interessant om ei kvinne som får spesielt mye glede av to skikkelige mannfolk og det at hun blir litt satt ut av det positivt sett. Hun er ei såkalt size queen da. Litt flaut men trenger råd.

Takk for innspill 

Hva lurer du på egentlig? Om han egentlig er singel og bi? Mange som utgir seg for å være par uten å være det.. Uansett; du må få henne i tale, det er garantert hun som har det siste ordet når det kommer til om dere skal møtes eller ikke…

Anonymkode: b04ee...6e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva lurer du på egentlig? Om han egentlig er singel og bi? Mange som utgir seg for å være par uten å være det.. Uansett; du må få henne i tale, det er garantert hun som har det siste ordet når det kommer til om dere skal møtes eller ikke…

Anonymkode: b04ee...6e4

Har snakket litt med dem. Litt usikker på hvem som svarer meg eller om der er begge. Rimelig sikker på at det er ekte profil og at de er ett par. Mer usikker på om han er hetro eller bi. Også virker som de har gjort det før. For meg er det absolutt ukjent områder. Så føler egentlig de burde ta mer hensyn kanskje. 

Ja takk for innspill! Burde jeg i det hele tatt vurdere sånt? Har kun vært I ett langt forhold og få erfaringer utenom det. 

Ønsker mer erfaring da jeg er veldig forsiktig og tilbakeholden til tross for at jenter viser interesse 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...