Gå til innhold

Tenner på føtter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei. Et spm til dere som liker og tenner på føtter. Jeg har alltid fått høre at jeg har veldig pene føtter, for meg er de helt normale vanlige føtter. Er det noen her inne som har prøvd seg på å selge fotbilder? Om jeg virkelig har så pene føtter noen mener så kan jeg godt tjene noen kroner på de 😂😂 
 

om du liker og tenner på føtter, kjøper du fotbilder osv på nett? 

Anonymkode: 2eea6...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lettere å tjene penger med å ha de pene føttene langt fra hverandre, mens du ligger på ryggen og slipper noen til der bena møtes.

Anonymkode: f7c21...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope,Podophobia her.

Anonymkode: 36a5f...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å prøve å gjøre fortjeneste på menns ensomhet.

Anonymkode: 8459d...cae

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Slutt å prøve å gjøre fortjeneste på menns ensomhet.

Anonymkode: 8459d...cae

Må man være ensom for å beundre vakre kvinneføtter? For egen del lykkelig gift, men må alltid snike meg til skjulte blikk på kvinneføtter. Særlig om de er kledd i strømpebukser/nylon. Hender kona sparker av seg skoa, og sitter å "vifter" med sine strømpekledde føtter i sofaen. Hun skulle bare visst å mye jeg koser meg med å bare se. Kjøpe bilder? Nope. 

Anonymkode: 83b9c...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Må man være ensom for å beundre vakre kvinneføtter? For egen del lykkelig gift, men må alltid snike meg til skjulte blikk på kvinneføtter. Særlig om de er kledd i strømpebukser/nylon. Hender kona sparker av seg skoa, og sitter å "vifter" med sine strømpekledde føtter i sofaen. Hun skulle bare visst å mye jeg koser meg med å bare se. Kjøpe bilder? Nope. 

Anonymkode: 83b9c...399

Hun bruker mye nylonstrømper da. Strømpebukse under bukser på vinteren, knestrømper i nylon om sommeren.

Anonymkode: 83b9c...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 8.00):

Må man være ensom for å beundre vakre kvinneføtter? For egen del lykkelig gift, men må alltid snike meg til skjulte blikk på kvinneføtter. Særlig om de er kledd i strømpebukser/nylon. Hender kona sparker av seg skoa, og sitter å "vifter" med sine strømpekledde føtter i sofaen. Hun skulle bare visst å mye jeg koser meg med å bare se. Kjøpe bilder? Nope. 

Anonymkode: 83b9c...399

Hvorfor tar du det ikke et steg videre? Nyte det ordentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 22.12):

Okei. Et spm til dere som liker og tenner på føtter. Jeg har alltid fått høre at jeg har veldig pene føtter, for meg er de helt normale vanlige føtter. Er det noen her inne som har prøvd seg på å selge fotbilder? Om jeg virkelig har så pene føtter noen mener så kan jeg godt tjene noen kroner på de 😂😂 
 

om du liker og tenner på føtter, kjøper du fotbilder osv på nett? 

Anonymkode: 2eea6...3c2

Det kan du sikkert. Men du må vel gjøre noe mer utav det? Et enkelt google søk med sexyfeet opner jo en hel verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...