Cid Skrevet 15. juni 2024 #1 Del Skrevet 15. juni 2024 Hva synes dere om han? Jeg synes han er ganske morsom Til dere som ikke kjenner til han. https://m.youtube.com/@Klypa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 16. juni 2024 #2 Del Skrevet 16. juni 2024 Han var kanskje morsom da det var helt nytt, men nå er det jo oppbrukt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 16. juni 2024 #3 Del Skrevet 16. juni 2024 Synes han var morsommere før. Blir for mye banning for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2024 #4 Del Skrevet 16. juni 2024 Det lille jeg har sett av ham er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 16. juni 2024 #5 Del Skrevet 16. juni 2024 Aintnofun skrev (7 timer siden): Han var kanskje morsom da det var helt nytt, men nå er det jo oppbrukt. Enig, han må fornye seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juni 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 16. juni 2024 Har noen her møtt han når de har tatt ferge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 16. juni 2024 #7 Del Skrevet 16. juni 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Har noen her møtt han når de har tatt ferge? Han jobber jo ikke på ferge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juni 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 16. juni 2024 Aintnofun skrev (19 minutter siden): Han jobber jo ikke på ferge. Ikke? Hvordan får han holde på sånn da? Jeg har bare sett noen klipp av han så trodde han jobbet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 16. juni 2024 #9 Del Skrevet 16. juni 2024 Cid skrev (1 time siden): Har noen her møtt han når de har tatt ferge? Han er bankmann, men tror kanskje han jobber fulltid i underholdningsbransjen nå. Klypa er en av figurene hans. Jeg ler godt av han. Som tidligere Volda-student så har jeg litt forhold til dialekt og kultur, jeg synes han treffer godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hokjerringa Skrevet 16. juni 2024 #10 Del Skrevet 16. juni 2024 Kan ikke fordra ham. Det blir altfor mye av alt. Hadde vært morsomt som en revyskhetch en laurdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 16. juni 2024 #11 Del Skrevet 16. juni 2024 Slitsom sunnmøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. juni 2024 #12 Del Skrevet 16. juni 2024 Han skriker for høyt😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå