Gå til innhold

Hvordan oppbevare boller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt noen boller på bit som skal spises senere i ettermiddag/kveld - hvordan bør disse oppbevares så de ikke blir tørre før vi skal spise de? :) akkurat nå ligger de i papirposen til bit… 

Anonymkode: 87f0d...0c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til i ettermiddag/kveld hadde jeg tenkt det holdt plenty. Kan evt legge de med lett dampet kjøkkenhåndkle rundt i en plastpose. (Ikke gjør det med hvilke som helst boller over tid, men vanlige og rosinboller, samt rundstykker funker det fint.) 

Varm de evt i ovnen på lav temperatur før du serverer de, uavhengig om du bare lar de være i posen, eller gjør noe med dem. Noen timer tåler de fint i papirpose. 

AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (20 minutter siden):

Til i ettermiddag/kveld hadde jeg tenkt det holdt plenty. Kan evt legge de med lett dampet kjøkkenhåndkle rundt i en plastpose. (Ikke gjør det med hvilke som helst boller over tid, men vanlige og rosinboller, samt rundstykker funker det fint.) 

Varm de evt i ovnen på lav temperatur før du serverer de, uavhengig om du bare lar de være i posen, eller gjør noe med dem. Noen timer tåler de fint i papirpose. 

Takk😊

Anonymkode: 87f0d...0c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Romtemperatur i en tett plastpose slik at de ikke mister fuktighet, tror jeg at jeg ville gjort.

Anonymkode: f063b...13a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes papirposen funker best. Bollene holder seg fint ut  dagen. De vi henter på kvelden med TooGoodTooGo holder seg også til neste dag.

Anonymkode: 32d61...072

AnonymBruker
Skrevet

Varm dem opp i ovnen, hver bolle innpakket i aluminiumsfolie, da blir de som ferske, nystekte boller igjen.

Anonymkode: ff7da...694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...