Gå til innhold

Mobilen ringer ikke lenge nok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg grubler meg halvt ihjel; mobilen min ringer bare 5-6 sekunder før den slår seg inn på svareren. Har vært innom alle menyene for å finne ut hvordan jeg kan forlenge ringingen, men klarer ikke å finne ut av det.

Kan noen hjelpe? Jeg har en Sony Ericsson T630.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samme problemet, til slutt kvittet jeg meg med mobilsvar.. Sikkert en annen løsning på problemet også, men siden jeg aldri brukte svareren var det like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, jeg må ha mobilsvar; er helt avhengig av det i forbindelse med jobben.

Har tenkt på denne muligheten, men det er altså ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem. Det er utrolig irriterende! Jeg har trykket meg igjennom alle menyene mine, men det ser ikke ut som jeg kan regulere det på min. Jeg husker jeg kunne gjøre det på noen av de andre jeg har hatt. Grrr! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få utsatt antall ringesignal før den går over i mobilsvareren. Ring teleoperatøren din så ordner nok de det for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har koblet ut mobilsvar for lengst.

Liker ikke å komme til en mob.svarer heller. Hos noen kan du legge igjen ørten beskjeder, uten at de reagerer.

Noen vet ikke engang at de har mobilsvar, eller hvordan hente frem beskjeder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det samme selv en gang. Fikk en lang kode med stjerner og firkanter, tall osv - Fra kundeservice.. Som jeg skulle taste inn. Fungerte glimrende. Men det er iallefall ikke en innstilling på telefonen! :)

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...