AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 er dette god kvalitet? eller kan man like gjerne kjøpe europris sitt? Anonymkode: d4f93...ccc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fra Rosendahl. Hatt i mange år, uten tegn til slitasje. Anonymkode: 1e404...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #3 Skrevet 13. juni 2024 Samme her, hatt tallerkener og glass i flere år, ikke noe slitasje. Anonymkode: cb509...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #4 Skrevet 14. juni 2024 Jeg har hørt mange som er misfornøyde med at glass-tingene fort får skår og slitasje, og at steintøyet fort blir matt, stripete og ripete i glasuren. Selv har jeg bare ølglass, noen dessertskåler og salt- og pepperkverner fra Rosendahl, og de har holdt seg veldig godt, men det er sikkert fordi vi nesten aldri bruker dem. De oppbevares til og med i originalemballasjen mellom hver bruk. Vi har andre skåler og glass til hverdags. Salt- og pepperkvernene blir brukt hver dag, da. Og de har holdt i årevis, uten hakk og skår. Anonymkode: 23605...573
Trolltunge Skrevet 14. juni 2024 #5 Skrevet 14. juni 2024 Vi bruker det som hverdagsservice, og det holder seg fint selv om det er daglig i bruk.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hørt mange som er misfornøyde med at glass-tingene fort får skår og slitasje, og at steintøyet fort blir matt, stripete og ripete i glasuren. Selv har jeg bare ølglass, noen dessertskåler og salt- og pepperkverner fra Rosendahl, og de har holdt seg veldig godt, men det er sikkert fordi vi nesten aldri bruker dem. De oppbevares til og med i originalemballasjen mellom hver bruk. Vi har andre skåler og glass til hverdags. Salt- og pepperkvernene blir brukt hver dag, da. Og de har holdt i årevis, uten hakk og skår. Anonymkode: 23605...573 Stod på bruksanvisningen og ble formidlet i butikken at glassene og de andre gasstingene ikke måtte taes ut av oppvaskmaskinen før de er kalde, fordi de da tåler lite før de får hakk og sår, eller går i knas. Når vi har etterlevd dette så holder både glass og servisedelene seg fine å årevis ved hverdagsbruk. Men det er forskjell på både oppvaskmaskiner og på vaskemidlene til disse. Vi har i salt i maskinen og bruker Sun pulver og glansemiddel, nettopp for å bevare det vi putter i maskinene våre. Anonymkode: 69113...768
luxifine Skrevet 14. juni 2024 #7 Skrevet 14. juni 2024 Hater mine glass da de ble fort "melkete" uten ekstra glansmiddel. Så vet man aldri: noen glass tåler masse og holder seg bedre, mens andre glass (kjøpt samtidig) tåler ingenting, blir skjoldete, får skår osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå