Gå til innhold

Teste den du dater med fake profil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig enkelt og de om en mann på ekte er forelsket i deg... 

Det er også veldig enkelt som dame å teste menns moral og hvor målrettet og disiplinert de er. 

(Dette er de trekkene de trenger for å kunne klare å holde seg i skinnet). 

Men, du er såklart ikke garantert noe da eller. Du har aldri noen garantier her i livet. Men, da er du en lærdom rikere om ikke noe annet 😅 

Så vidt jeg vet, så har ingen vært utro mot meg, men jeg har aldri orket å snoket og letet og teste de å alt det styret der 😅 

Anonymkode: c73b9...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært litt på og av appene et snaut åt før jeg nå forhåpentligvis har slettet den for godt.

Men har merket at når jeg har sagt til matchene med ingen eller lite dialog, at jeg må avklare mer med en date og er eksklusiv, så er de plutselig mer på og vil prate. Noen vil også da vente til jeg har funnet ut av det med den jeg har datet. 

AnonymBruker
Skrevet

Er testeren like utro som den som blir testet?

Jeg, som mann, tror jeg ville fått avsmak hvis jeg fant ut at hun fløy rundt med falske profiler, med stjålet bilde, for å teste meg.

Anonymkode: 03d37...573

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kalikalinka skrev (På 13.6.2024 den 19.17):

Herregud, som verden går til helvete.

Verden er mye mer en en haug med 30 og 40 åringer på en app. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Den gangen jeg føler at jeg må teste en mann om han kan finne på å være utro så vet jeg allerede at han er feil mann. Så det vil være bortkastet tid. Så dårlig på å vurdere mennesker er jeg heldigvis ikke.

Anonymkode: 1126a...491

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Den gangen jeg føler at jeg må teste en mann om han kan finne på å være utro så vet jeg allerede at han er feil mann. Så det vil være bortkastet tid. Så dårlig på å vurdere mennesker er jeg heldigvis ikke.

Anonymkode: 1126a...491

Du bør være forsiktig med å tro at du kan vurdere mennesker på den måten. Det er mange mennesker som andre har vurdert som "hel ved" som har valgt å være utro. Dessverre mange som man aldri skulle tro det om.

Anonymkode: ad38c...08c

AnonymBruker
Skrevet
Kalikalinka skrev (På 13.6.2024 den 19.17):

Herregud, som verden går til helvete.

Verden er gått til helvete. Spørsmåler er: Hva nå?

Anonymkode: aa065...608

AnonymBruker
Skrevet

Pøøh, dette er da noe veldig mange menn har gjort i mange år og når ei dame er avslørt forteller man kompisene om avsløringen, altså ikke noe nytt. :D

Anonymkode: f8631...725

Gjest Bombasi
Skrevet (endret)

Jeg er av typen som dater bare èn av gangen, og er ikke ute etter å snuske rundt. Så tror jeg ville bestått en slik test med glans. Spørs selvfølgelig hvilke feller det er snakk om, og hva kvinner legger i det. Det er fort gjort at kvinner som utfører slike tester overvurderer sine egne evner til å analysere, gjerne i kombinasjon med tidenes største overtenkning rundt bagateller og irrelevante detaljer, så selv en tillitsfull og lojal mann kan ende opp med å bli seende dårlig ut da.

Synes slik testing sier ganske mye negativt om de som holder på med det, så jeg hadde takket høyere makter om jeg ikke hadde "bestått" en slik test av ulike tullete grunner.

Hadde jeg bestått og fått nyss i at det har blitt lagt feller rundt meg for å teste meg så hadde jeg avbrutt relasjonen momentant, på tross for at følelsene var der og kjemien oss imellom i utgangspunktet var bra.

Å møte folk med mistillit, paranoia og falskhet er oppskriften på å mislykkes.

Herregud datingmarkedet har jo gått helt av hengslene.
Kjenner jeg er glad jeg har meldt meg ut av "markedet". 

Endret av Bombasi
AnonymBruker
Skrevet

Dette hørtes da drøyt og nesten litt psykotisk ut. Er da ikke unormalt å date flere i en tidlig datingfase.

Hadde aldri falt meg inn og teste ut. Tidlig i datingfasen så konsentrerer jeg meg om å bli kjent.

Anonymkode: 0244b...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt konseptet.. man lager falske profiler på datingappen for å sjekke om daten er utro? Hvordan kan i utgangspunktet daten være utro, dersom han er på datingappen enda? Slik jeg tolker det da, så har man ikke enda nådd den grensa i datingen der hvor man sletter appen osv, ergo så er man jo ikke et par enda, og kan vel derav ikke være utro uansett? 

Anonymkode: b2045...988

Skrevet

Ok, jeg juksa og så etter igjen, men gjetta rett: TS er AnonymBruker, et usselt, men særdeles skrivefør krek. Nuvel.

Og hvilken konklusjon iler TS og meningsfeller så til når den mistenkt upålitelige Don Houang ikke biter på den falske profil?

Vitenskapsteori er gøy og jeg er sikker på man ville få godt utbytte av å innføre emnet i stort monn i Ex-phil igjen. En annen endring det heller ikke blir noe av ville vært å få folk flest (en vakker omskrivning av "den gemene hop") ut av appene, rangeringene, påvirkerne(?!) og generelt den elektroniske, digitale bobla de har forvirra seg inn i og ut i virkeligheten. Kunne det for eksempel være et alternativ å bli kjent med folk, for så senere å vurdere om man ville bli sammen..?

Jepp, jeg er gammal. Skikkelig gammal, u-trendy og en hel masse som er MYE værre ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...