AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #1 Skrevet 13. juni 2024 Ang rådet fra Isabel Raad/hennes venninner ang å teste flørten/daten/situationshipet ditt med en fake profil på datingappen, er det mange som gjør det? De siste 2 årene har jeg alltid gjort det og jeg må si at det har reddet meg fra så enormt mye heartbreak, det kan også hende at jeg går for feil menn i utgangspunktet. Men det morsomme her er at de alle lyver så det renner av seg til MEG, til den falske profilen har de fortalt åpent om hva de vil, hvor få dates de gidder før de dropper (vil jo bare ha sex), hvor mange de har ligget med og hvordan de manipulerer kvinner. Vi må ALDRI stole på hva menn vi ikke kjenner forteller oss, de fleste vil bare i buksene våre. Uansett så er det ustyrtelig morsomt og gir en herlig innsikt i hvor dysfunksjonelle mange menn er. Jeg kunne laget en post om alt det morsomme de har gjort i troen på å treffe noen som knuller dem etter 3 min, men får ta det siden. Anonymkode: 929cb...5f4 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #2 Skrevet 13. juni 2024 Å teste hverandre er for fjortisser Anonymkode: e6ee9...bd0 15 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #4 Skrevet 13. juni 2024 Nå vet ikke jeg med alle andre apper, men man kan jo legge inn mobilnummer på folk man ikke ønsker å få opp, på tinder. Det betyr jo at visse profiler kan «blokkeres» fra å være synlig for andre. Anonymkode: f7fce...453 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #5 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå vet ikke jeg med alle andre apper, men man kan jo legge inn mobilnummer på folk man ikke ønsker å få opp, på tinder. Det betyr jo at visse profiler kan «blokkeres» fra å være synlig for andre. Anonymkode: f7fce...453 Om man betaler, så kan man også gjøre så man kun er synlig for de man har liket. Så det er ekstremt lett å skjule spor der Anonymkode: e6ee9...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #6 Skrevet 13. juni 2024 Hvem legger du ut bilde av da, på dine falske profiler? Dette er grunnen til at mange av oss seriøse blir mer og mer skeptiske til appene... Ikke fordi det finnes folk som dater flere, men fordi det finnes så mange fake profiler, og fordi det finnes så mange som legger ut stjålne bilder... Anonymkode: 609db...c2f 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #7 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Om man betaler, så kan man også gjøre så man kun er synlig for de man har liket. Så det er ekstremt lett å skjule spor der Anonymkode: e6ee9...bd0 Shit, sånn var det ikke da jeg var på app for noen år siden. Men ja, er jo veldig lett å skjule spor! Anonymkode: f7fce...453
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #8 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg kunne laget en post om alt det morsomme de har gjort i troen på å treffe noen som knuller dem etter 3 min, men får ta det siden. ja, gjør det. Hadde vært interessant lesing 👍 Anonymkode: 257cc...339 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #9 Skrevet 13. juni 2024 Det er ikke akkurat hennes idé. Venninna mi drev med det for en del år siden. Vel, alle gutta var villige til å være utro. Anonymkode: 70534...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #10 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvem legger du ut bilde av da, på dine falske profiler? Dette er grunnen til at mange av oss seriøse blir mer og mer skeptiske til appene... Ikke fordi det finnes folk som dater flere, men fordi det finnes så mange fake profiler, og fordi det finnes så mange som legger ut stjålne bilder... Anonymkode: 609db...c2f Trenger ikke bilde engang. De gangene jeg har brukt bilde har det vært av venninner som bor i utlandet og som ikke er så veldig avslørende. Av alle var det kun én som var hel ved, menn er og blir søppel. Anonymkode: 929cb...5f4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #11 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Trenger ikke bilde engang. De gangene jeg har brukt bilde har det vært av venninner som bor i utlandet og som ikke er så veldig avslørende. Av alle var det kun én som var hel ved, menn er og blir søppel. Anonymkode: 929cb...5f4 Ok Anonymkode: a1508...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #12 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å teste hverandre er for fjortisser Anonymkode: e6ee9...bd0 Noe sier meg at det lønner seg for deg at folk forblir naive til hvor ulojale noen er. Anonymkode: a20b3...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #13 Skrevet 13. juni 2024 Stjålne bilder er ugreit, så heller prøv å rediger degselv til å se anderledes ut. Anonymkode: a20b3...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #14 Skrevet 13. juni 2024 Ja, han bestod og samboere i dag. Anonymkode: 2dbed...c68 2
Hillbill Skrevet 13. juni 2024 #15 Skrevet 13. juni 2024 (endret) Hadde jeg funnet ut at ei jeg datet drev å satte opp feller for meg på denne måten for å teste... ... så hadde jeg fått mine tvil. Såpass at jeg hadde avbrutt datingen og gått videre. Starter man dating/forhold med mistillit på denne måten, så har man et svært dårlig grunnlag for et videre forhold. Endret 13. juni 2024 av Hillbill 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #16 Skrevet 13. juni 2024 Hillbill skrev (18 minutter siden): Hadde jeg funnet ut at ei jeg datet drev å satte opp feller for meg på denne måten for å teste... ... så hadde jeg fått mine tvil. Såpass at jeg hadde avbrutt datingen og gått videre. Starter man dating/forhold med mistillit på denne måten, så har man et svært dårlig grunnlag for et videre forhold. Du er ikke eneste mann i verden. Bare fordi du er grei betyr ikke at andre er, å gjett hva, vi er ikke tankelesere. For all del gå videre, men du er ikke mer verdt for noen du, enn at noen risikerer å bruke tid på en utro drittsekk. Anonymkode: a20b3...0ff 1
Fremmed fugl Skrevet 13. juni 2024 #17 Skrevet 13. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ang rådet fra Isabel Raad/hennes venninner ang å teste flørten/daten/situationshipet ditt med en fake profil på datingappen, er det mange som gjør det? De siste 2 årene har jeg alltid gjort det og jeg må si at det har reddet meg fra så enormt mye heartbreak, det kan også hende at jeg går for feil menn i utgangspunktet. Men det morsomme her er at de alle lyver så det renner av seg til MEG, til den falske profilen har de fortalt åpent om hva de vil, hvor få dates de gidder før de dropper (vil jo bare ha sex), hvor mange de har ligget med og hvordan de manipulerer kvinner. Vi må ALDRI stole på hva menn vi ikke kjenner forteller oss, de fleste vil bare i buksene våre. Uansett så er det ustyrtelig morsomt og gir en herlig innsikt i hvor dysfunksjonelle mange menn er. Jeg kunne laget en post om alt det morsomme de har gjort i troen på å treffe noen som knuller dem etter 3 min, men får ta det siden. Anonymkode: 929cb...5f4 Skjønte ikke opplaget. Skal man først begynne å teste ut om man kan passe sammen som kjærester, men så innen man har blitt kjærester skal man lage en honningfelle for å provosere frem at den mulige fremtida partneren kan bli fristet av noen annen. Skjønte jeg det rett? Ja, du kan finne ut at en mann som ikke er i forhold kan bli fristet til å kanskje ha tilfeldig sex når han blir provosert til det. Hvis du ikke vil bli sammen med en mann som kan vurdere tilfeldig sex når han er singel, så er det vel en god metode. Men da er det vel bedre å gjøre den testen innen første date. Nei, skjønte ikke helt opplegget. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #18 Skrevet 13. juni 2024 Gjorde det da jeg var 18. Er nå 46. Var før apper, så gjorde det med falsk profil på datingsiden. På en annen side - vi datet kun, men ble ikke sammen. Anonymkode: 9fc03...96a
Voyeur Skrevet 14. juni 2024 #19 Skrevet 14. juni 2024 Jeg vet ikke om jeg ønsker å følge rådene til Isabell Raad, uansett hva det måtte gjelde. Ikke ville jeg lagt meg selv ut på en datingside heller. Hvis det er dit vi har kommet, at man må spille spill og sjonglere mellom forskjellige personligheter for å finne kjærligheten, så er jeg heller singel. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #20 Skrevet 14. juni 2024 Herregud for et idiotisk råd! Anonymkode: 09372...ca5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå