Gå til innhold

Små pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er skikkelig pirrende med jenter med små/tilnærmet ingen pupper. Jeg vet ikke hva det er, men middels og store pupper synes jeg blir så vulgært. Jeg elsker de små. Gjerne bittesmå. 

Det er ei jente i kassa på matbutikken jeg handler som ser ut til å være helt flat foran. Hver gang jeg handler, fantaserer jeg veldig om hvordan hun egentlig ser ut uten uniformen på. 

Du som har bittesmå pupper - er du fortrolig med dem? Eller er det samme hysteri med små pupper som med liten kuk? 

Anonymkode: 0b23f...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg vet ikke hva det er

Alle andre vet hva det er. 

Anonymkode: 45568...6e4

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle andre vet hva det er. 

Anonymkode: 45568...6e4

Jeg er kvinne og synes også at små pupper er finest. Skjønner hva du hinter til, men hvis en mann liker en voksen kvinnekropp med små pupper betyr ikke det nødvendigvis det du mener. 
 

Hadde store pupper da jeg var yngre (70DD) og følte meg aldri elegant og feminin, men som ts sier; følte meg vulgær. Etter barn forsvant puppene og jeg har nå en 65B hvis jeg legger godviljen til. Elsker det! Føler meg elegant og sexy uansett hva jeg har på meg. De er fortsatt faste, så jeg trenger ikke bh og hvis jeg bruker bh bruker jeg uten vattering og spiler. 
 

Så ts, for min del så er jeg så absolutt fortrolig med dem! Elsker små pupper og det er en av motivasjonene mine til å holde meg slank. 

Anonymkode: 88bfe...6b2

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker mine små, runde og faste pupper kontra større. Dette pga. mye trening og aktivitet, og jeg kan kle på meg det jeg vil uten at det er vulgært. 

Anonymkode: beaf0...69c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

men hvis en mann liker en voksen kvinnekropp med små pupper betyr ikke det nødvendigvis det du mener. 

Enig i det, hvis det er dama han faller for og ikke puppene. Men her er det jo puppene som er viktigst. Ville holdt meg langt unna. 

Anonymkode: 45568...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg synes det er skikkelig pirrende med jenter med små/tilnærmet ingen pupper. Jeg vet ikke hva det er, men middels og store pupper synes jeg blir så vulgært. Jeg elsker de små. Gjerne bittesmå. 

Det er ei jente i kassa på matbutikken jeg handler som ser ut til å være helt flat foran. Hver gang jeg handler, fantaserer jeg veldig om hvordan hun egentlig ser ut uten uniformen på. 

Du som har bittesmå pupper - er du fortrolig med dem? Eller er det samme hysteri med små pupper som med liten kuk? 

Anonymkode: 0b23f...2b6

Ikke at det spiller særlig rolle men må jeg velge tar jeg store..eller Svære..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hvem som er vulgær her? Det er du, ikke puppene. Pupper er bare fett, hud, kjertler. La henne være ifre og dere andre, få dere et føkkings liv.

Anonymkode: 7e8d6...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, pedo har ikke vært nevnt ennå. Nære på i svar #1, men ikke helt. Dere kommer dere, KG.

Anonymkode: 0b23f...2b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Foretrekker mine små, runde og faste pupper kontra større. Dette pga. mye trening og aktivitet, og jeg kan kle på meg det jeg vil uten at det er vulgært. 

Anonymkode: beaf0...69c

Nettopp! Små pupper = slank dame. 

Anonymkode: 0b23f...2b6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun det estetiske du liker da? Å kose med en flat brystkasse er vel ikke like godt?

Anonymkode: 80f4f...dc4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ojojoj, pedo har ikke vært nevnt ennå. Nære på i svar #1, men ikke helt. Dere kommer dere, KG.

Anonymkode: 0b23f...2b6

Det er vi som eier puppene, vi gjør som vi vil. 

Anonymkode: 45568...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kun det estetiske du liker da? Å kose med en flat brystkasse er vel ikke like godt?

Anonymkode: 80f4f...dc4

Å joda! Jeg koser jo ikke med puppene bare for min egen del. Små bryster har også brystvorter 🙂

Anonymkode: 0b23f...2b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kun det estetiske du liker da? Å kose med en flat brystkasse er vel ikke like godt?

Anonymkode: 80f4f...dc4

Å kjøre motorbåt er uansett vulgært og turn off. 

Anonymkode: 0b23f...2b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ojojoj, pedo har ikke vært nevnt ennå. Nære på i svar #1, men ikke helt. Dere kommer dere, KG.

Anonymkode: 0b23f...2b6

Å påpeke pedo er verre enn å være pedo? Det er en ganske pedo ting å komme med.

Pedo 🚩

Anonymkode: 7e8d6...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å kjøre motorbåt er uansett vulgært og turn off. 

Anonymkode: 0b23f...2b6

Hvem faen snakket om motorbåt, bortsett fra deg da 

Anonymkode: 80f4f...dc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å kjøre motorbåt er uansett vulgært og turn off. 

Anonymkode: 0b23f...2b6

Sex er vulgært, din idiot.

Anonymkode: 7e8d6...ff1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å joda! Jeg koser jo ikke med puppene bare for min egen del. Små bryster har også brystvorter 🙂

Anonymkode: 0b23f...2b6

Er nå bra folk liker forskjellige ting. Jeg er nok på andre enden av skalaen og går ofte etter store damer, skal være mykt 😁

Anonymkode: 80f4f...dc4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man er også en pedo dersom man liker kvinner som er lave og kvinner er pedo dersom de ikke vil ha stor kukk.

Hilsen den anonyme svermen som ikke har lest freud, men som prøver seg på psykoanalysen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nettopp! Små pupper = slank dame. 

Anonymkode: 0b23f...2b6

Kjenner like mange slanke med store pupper som jeg kjenner slanke med små. Samme med større damer. Puppestørrelse er helt tilfeldig og trenger ikke ha noe med kroppsfasong

Anonymkode: 47d3a...fc3

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er små pupper da ? Føler jeg har relativt små, B-C cup. Trives veldig mye mere med mindre pupper! Har hatt store, og det er bare dritt om du spør meg. 

Men,menn som liker meg, har en tendens til å like store rumper av, en eller annen grunn 🤔 hehe .. nakke, og rygg forsovidt.  

 

 

Anonymkode: b156e...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...